Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe!Jeg ser babystrek her og lurer på om flere er enige? Spør for en venn, hun er 10 dpo ❤
Vis vedlegget 445568
Jeg ser også strek på denne!Jeg ser babystrek her og lurer på om flere er enige? Spør for en venn, hun er 10 dpo ❤
Vis vedlegget 445568
Det er to ulike tester, så det er ikke mulig å sammenligne :/Hva tenker dere om denne stigningen? Er helt ny på dette
Kan skimte en svak strekkHei! Er det noen som ser noe eller er det bare min hjerne som lures ? Er 11 dpo, begynte med spotting eller festeblødning igår med tykk utflod Vis vedlegget 445731Vis vedlegget 445732
Kanskje du får firlingerNoen som har opplevd dette før?
Dette var babystrek, hvis noen skulle lureJeg ser babystrek her og lurer på om flere er enige? Spør for en venn, hun er 10 dpo ❤
Vis vedlegget 445568
Jeg ser på begge!Hjeeeelp ser noen strek på disse? Er det skygge? Tok to stk fra ms og en fra clearblue igår kveld. Syns jeg kunne skimte noe på alle tre. Ingen av de er tidligtest. Aner ikke når mensen skal komme men er på syklusdag 35, forrige syklus kom den på dag 35. Disse er tatt nå på morgenen.
Wææ. Må nok kjøpe digital, overhodet ikke planlagt syns det er rart om det skal være skyggestrek på 5 forskjellige tester egentlig. Har tatt noen tidligere fra samme pakke MS, og de har vært helt negative da. Kan jo være kjemisk også, aldri opplevd så svak strekJeg ser på begge!
Krysser fingrene! Spennende! Jeg har hatt mye svakere enn det på mine første testerWææ. Må nok kjøpe digital, overhodet ikke planlagt syns det er rart om det skal være skyggestrek på 5 forskjellige tester egentlig. Har tatt noen tidligere fra samme pakke MS, og de har vært helt negative da. Kan jo være kjemisk også, aldri opplevd så svak strek
Fant kun digital med ukesindikator, de hadde ikke tidligtest.. men jaggu står det ikke «Gravid 1-2» på den Føles bare rart, klarer ikke tro det. Mannen er på tur hjem fra jobb heldigvis.Krysser fingrene! Spennende! Jeg har hatt mye svakere enn det på mine første tester
Neimen så gøy(?)! Hehe.Fant kun digital med ukesindikator, de hadde ikke tidligtest.. men jaggu står det ikke «Gravid 1-2» på den Føles bare rart, klarer ikke tro det. Mannen er på tur hjem fra jobb heldigvis.
Både litt gøy og veldig skummelt Sitter langt inne med en abort også, men vi må diskutere kapasiteten vi har, selv om jeg ser at mannen er glad da. Har en historikk med hyperemesis x3Neimen så gøy(?)! Hehe.