Oss testetøser imellom

Jeg ser babystrek her og lurer på om flere er enige? Spør for en venn, hun er 10 dpo ❤
679889A3-026E-450F-B3EF-FFA162E2BEBA.jpeg

:nailbiting:

Hva tenker dere om denne stigningen? Er helt ny på dette ❤️

Vedlegg

• BFF78435-AD4B-4797-B558-79497568DE9A.jpeg
    BFF78435-AD4B-4797-B558-79497568DE9A.jpeg
    322,6 KB · Visninger: 116
Syklusdag 27, forventer mens om 2 dager. Brukt CB ultratidlig digital i morges, negativ… er det noen som har opplevd å likevel få positiv senere, når en har brukt tidligtest så nær forventet menstrausjon?

Hjeeeelp ser noen strek på disse? Er det skygge? Tok to stk fra ms og en fra clearblue igår kveld. Syns jeg kunne skimte noe på alle tre. Ingen av de er tidligtest. Aner ikke når mensen skal komme men er på syklusdag 35, forrige syklus kom den på dag 35. Disse er tatt nå på morgenen.

Vedlegg

• IMG_1386.jpeg
    IMG_1386.jpeg
    173,9 KB · Visninger: 57
  • IMG_1387.jpeg
    IMG_1387.jpeg
    173,2 KB · Visninger: 56
Hjeeeelp ser noen strek på disse? Er det skygge? Tok to stk fra ms og en fra clearblue igår kveld. Syns jeg kunne skimte noe på alle tre. Ingen av de er tidligtest. Aner ikke når mensen skal komme men er på syklusdag 35, forrige syklus kom den på dag 35. Disse er tatt nå på morgenen.
Jeg ser på begge!

Jeg ser på begge!
Wææ. Må nok kjøpe digital, overhodet ikke planlagt:oops: syns det er rart om det skal være skyggestrek på 5 forskjellige tester egentlig. Har tatt noen tidligere fra samme pakke MS, og de har vært helt negative da. Kan jo være kjemisk også, aldri opplevd så svak strek:sorry:

Wææ. Må nok kjøpe digital, overhodet ikke planlagt:oops: syns det er rart om det skal være skyggestrek på 5 forskjellige tester egentlig. Har tatt noen tidligere fra samme pakke MS, og de har vært helt negative da. Kan jo være kjemisk også, aldri opplevd så svak strek:sorry:
Krysser fingrene! Spennende! Jeg har hatt mye svakere enn det på mine første tester :)

Fant kun digital med ukesindikator, de hadde ikke tidligtest.. men jaggu står det ikke «Gravid 1-2» på den:oops: Føles bare rart, klarer ikke tro det. Mannen er på tur hjem fra jobb heldigvis.
Neimen så gøy(?)! Hehe. :angelic::gen014

Back
Topp