JepppSer denne positiv ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JepppSer denne positiv ut?
Vanskelig å si, den ser helt klart positiv ut men vært mye falske positive tester fortidenPrøver ikke offisielt, men fått denne i dag. Hva tenker dere om den?
Vis vedlegget 445048
Er den ene tidlig test og den andre ikke?Vis vedlegget 445091
10 dpo.
Noen som er kjent med sterke skygger på RSFU? Ser noe svaaakt på MS, men den burde kanskje vært sterkere?
Ja, den øverste er på 10 og nederste 25, men føler jeg har fått strek ca samtidig med disse to før. Får bare smøre meg med tålmodighet noen dagerEr den ene tidlig test og den andre ikke?
Det kan jo ha noe og si. Samtidig har det vært mye tull med ms sine i det siste ser jeg. Både noen med sterk skygge og noen med for lite fargestoff..Ja, den øverste er på 10 og nederste 25, men føler jeg har fått strek ca samtidig med disse to før. Får bare smøre meg med tålmodighet noen dager
Da håper jeg bare jeg har vært uheldig med MS. RFSU har økt fint fra i går til i dag. Takk for svarDet kan jo ha noe og si. Samtidig har det vært mye tull med ms sine i det siste ser jeg. Både noen med sterk skygge og noen med for lite fargestoff..
Hvis du har positiv to dager og i tillegg med økning så ville jeg ikke bekymret meg for ms sin. Hadde tatt en digital i morgen for eksDa håper jeg bare jeg har vært uheldig med MS. RFSU har økt fint fra i går til i dag. Takk for svar
Testet med graviditetstest i dag?Jeg er 6dpo i dag og EL testen (den blå) ble plutselig mye sterkere igjen. Har noen andre her opplevd det før? Tok en vanlig graviditetstest men den var som forventet negativ (rød)
Ja, men fortsatt negativt som forventet - er bare 7dpoTestet med graviditetstest i dag?
Krysser fingrene for dagene som kommer!Ja, men fortsatt negativt som forventet - er bare 7dpo
Ja dessverre, får alltid en svak strek på disse…Noen som vet om CB ultratidlig er kjent for skyggestrek?
Fikk «noe» på testen, men klarer ikke se om det er farge…
Vanskelig å se på tlf.
Ah, teit! Da kjøper jeg ikke de igjen. Dyr er de ogsåJa dessverre, får alltid en svak strek på disse…