Oss testetøser imellom

Prøver ikke offisielt, men fått denne i dag. Hva tenker dere om den?
IMG_9350.jpeg

Jeg er 6dpo i dag og EL testen (den blå) ble plutselig mye sterkere igjen. Har noen andre her opplevd det før? Tok en vanlig graviditetstest men den var som forventet negativ (rød)

Vedlegg

• IMG_8619.jpeg
    IMG_8619.jpeg
    220,4 KB · Visninger: 70
  • IMG_8621.jpeg
    IMG_8621.jpeg
    269,3 KB · Visninger: 71
Jeg har også testet nesten vær dag i uken hær. Kjenner at jeg blir lei meg og deprimert av at den viser negativ. Jeg har vondt/øm i kun høyre pupp under puppen. 2 dager forsinket mens også. Har blitt enig med samboeren at jeg skal vente noen dager med å teste. Krysser fingrene på at den er positiv neste uke :-)

Ja, den øverste er på 10 og nederste 25, men føler jeg har fått strek ca samtidig med disse to før. Får bare smøre meg med tålmodighet noen dager :happy:
Det kan jo ha noe og si. Samtidig har det vært mye tull med ms sine i det siste ser jeg. Både noen med sterk skygge og noen med for lite fargestoff..

Da håper jeg bare jeg har vært uheldig med MS. RFSU har økt fint fra i går til i dag. Takk for svar :happy:
Hvis du har positiv to dager og i tillegg med økning så ville jeg ikke bekymret meg for ms sin. Hadde tatt en digital i morgen for eks:angelic:

Jeg er 6dpo i dag og EL testen (den blå) ble plutselig mye sterkere igjen. Har noen andre her opplevd det før? Tok en vanlig graviditetstest men den var som forventet negativ (rød)
Testet med graviditetstest i dag?

Noen som vet om CB ultratidlig er kjent for skyggestrek?
Fikk «noe» på testen, men klarer ikke se om det er farge…
Vanskelig å se på tlf.

Vedlegg

• IMG_9347.jpeg
    IMG_9347.jpeg
    514,4 KB · Visninger: 39
  • IMG_9349.jpeg
    IMG_9349.jpeg
    511 KB · Visninger: 37
  • IMG_9352.jpeg
    IMG_9352.jpeg
    344,5 KB · Visninger: 39
Last edited:
Hvilke tester anbefales som kan kjøpe fysisk? Har nå metode tidlig, men noen sier de kan ha lite fargestoff.

Back
Topp