Oss testetøser imellom

Hei! Ser dere progresjon på strekene? Første bilde er 16 dpo og andre bilde er 14dpo. Er strekene for lyse?:nailbiting:

Vedlegg

• IMG_4472.jpeg
    IMG_4472.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 94
  • IMG_4436.jpeg
    IMG_4436.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 94
Hei! Ser dere progresjon på strekene? Første bilde er 16 dpo og andre bilde er 14dpo. Er strekene for lyse?:nailbiting:
Synes det er blitt sterkere på 16dpo! En produsere hcg forskjellig og fargestoffene i testene kan variere. Ikke lett å vite om testene er for lyse. Fortsett å test videre. Håper strekene blir sterkere etterhvert! Lykke til:Heartpink

IMG_20240918_192320_407.webp
hei sånn ser eggløsningstestene min ut. Har tatt ein i dag også, dag 16, men den blei lik som dag 15. Ser det ut som at eggløsningen er på vei eller kan det vere noke gale? Ammer forsatt så trur det er grunnen til at det har tatt over eit år med prøving på nr 2. Syklusen er normal.

Er det noen som har erfaring med MS sin stav? Første gang jeg prøver nå, men synes jeg så teststreken veldig godt før jeg tissa på den, og den ble jo ikke mindre synlig etterpå :facepalm:
Den vises bedre i virkeligheten og er rosa, men vet ikke om jeg tørr å tro på den, siden den vistes så godt før jeg brukte den!

Vedlegg

• IMG_20240923_124001.jpg
    IMG_20240923_124001.jpg
    1,9 MB · Visninger: 87
Jeg ELSKER denne tråden! Jeg kan (vil) ikke teste selv, for blir så forferdelig skuffet om jeg ikke har to klare streker på 7 dpo *fnis*

Neida, men jeg venter til 13-14 dpo for å spare hodet, så denne tråden gjør meg sååå glad for kan døyve teste-trangen en smule! Lest hele tråden fra start til slutt over flere dager, og koser meg med å heie på alle som har forlatt dem med spire, og føle det med dere som har prøvd over tid og det ikke har klaffet <3 Strekøynene får prøvd seg også, så god trening for meg når jeg endelig er på teste-dag *humre*

Jeg ELSKER denne tråden! Jeg kan (vil) ikke teste selv, for blir så forferdelig skuffet om jeg ikke har to klare streker på 7 dpo *fnis*

Neida, men jeg venter til 13-14 dpo for å spare hodet, så denne tråden gjør meg sååå glad for kan døyve teste-trangen en smule! Lest hele tråden fra start til slutt over flere dager, og koser meg med å heie på alle som har forlatt dem med spire, og føle det med dere som har prøvd over tid og det ikke har klaffet <3 Strekøynene får prøvd seg også, så god trening for meg når jeg endelig er på teste-dag *humre*
Enig! Jeg er muligens 1dpo i dag. Eller EL i dag. Og klør i fingrene etter å teste :hilarious:

Back
Topp