Lillegull<33
Flørter med forumet
Tror jeg venter til 5+5 for å være helt sikker Lykke til!Jeg skal teste i morgen i håp om å få 3+ da er jeg også 5+0. Er vel litt forskjellig når den slår ut på.folk lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg venter til 5+5 for å være helt sikker Lykke til!Jeg skal teste i morgen i håp om å få 3+ da er jeg også 5+0. Er vel litt forskjellig når den slår ut på.folk lykke til
GratulererKlarte ikke å vente! 5+2
Da kan jeg si meg ferdig med testingen
Vis vedlegget 444156Vis vedlegget 444157
Tusen takkGratulerer
Synes det er blitt sterkere på 16dpo! En produsere hcg forskjellig og fargestoffene i testene kan variere. Ikke lett å vite om testene er for lyse. Fortsett å test videre. Håper strekene blir sterkere etterhvert! Lykke tilHei! Ser dere progresjon på strekene? Første bilde er 16 dpo og andre bilde er 14dpo. Er strekene for lyse?
Jaa det høres logisk ut. Tusen takk Jeg krysser fingrene.Synes det er blitt sterkere på 16dpo! En produsere hcg forskjellig og fargestoffene i testene kan variere. Ikke lett å vite om testene er for lyse. Fortsett å test videre. Håper strekene blir sterkere etterhvert! Lykke til
Ser en økning! Syntes de ser fine ut gratulerer!Hei! Ser dere progresjon på strekene? Første bilde er 16 dpo og andre bilde er 14dpo. Er strekene for lyse?
Åå det var betryggende å høre. Er første gang jeg prøver, så har lite erfaringtusen takkSer en økning! Syntes de ser fine ut gratulerer!
Ja, jeg ser den, og nei, den skal ikke være der. Så denne ville jeg nok ikke stolt på!Noen som ser streken som er langt til venstre? Den skal vell ikke være helt der borte?Vis vedlegget 444517Vis vedlegget 444516
Enig! Jeg er muligens 1dpo i dag. Eller EL i dag. Og klør i fingrene etter å testeJeg ELSKER denne tråden! Jeg kan (vil) ikke teste selv, for blir så forferdelig skuffet om jeg ikke har to klare streker på 7 dpo *fnis*
Neida, men jeg venter til 13-14 dpo for å spare hodet, så denne tråden gjør meg sååå glad for kan døyve teste-trangen en smule! Lest hele tråden fra start til slutt over flere dager, og koser meg med å heie på alle som har forlatt dem med spire, og føle det med dere som har prøvd over tid og det ikke har klaffet <3 Strekøynene får prøvd seg også, så god trening for meg når jeg endelig er på teste-dag *humre*
Er det selv, siter å venter på å starte nåJeg er herved blitt testetøs på EL tester.
Venter du til dag 10 er du godEniiiig med dere over! Å teste etter EL stilner mye av testetrangen, slik at jeg kan holde meg til minimum 10 dpo med g-test