Oss testetøser imellom

Ja, så spennende da :angelic: og for en flaks egentlig! Om eggløsning skulle kommet akkurat da, av alle dager, under og måneder etter april, så akkurat den dagen dere har uforsiktig :laughing002

Ja, så spennende da :angelic: og for en flaks egentlig! Om eggløsning skulle kommet akkurat da, av alle dager, under og måneder etter april, så akkurat den dagen dere har uforsiktig :laughing002
Hehe ja, det gikk ikke så fort når vi prøvde. Men det ser nok ut som det bare var noen skyggestreker altså :) Men blæ, men kjenner litt på skuffelsen

IMG_1952.jpeg

Ååh, så kjipt. Jeg så da vitterlig streker på begge! :sorry: Men da vet vi at vi kanskje bør styre unna den med kryss.. Den digitale der har jeg faktisk ikke vært borti, er det clearblue det og? Hvordan følsomhet har den?

Fikk positiv EL-test fra makesure 6/9,men ikke positiv rfsu, fikk negativ igjen 10/9,tempen økte ikke. Fikk også ELsmerter i går og brun utflod,men fortsatt ikke økt temp. Har noen opplevd at EL ikke kom i gang første gang og hvor lenge etter gikk du EL?

Så nå det stod clearblue på den :knegg:
Ååh, så kjipt. Jeg så da vitterlig streker på begge! :sorry: Men da vet vi at vi kanskje bør styre unna den med kryss.. Den digitale der har jeg faktisk ikke vært borti, er det clearblue det og? Hvordan følsomhet har den?
Det er den tidlig clear blue digitale man kan teste med 6 dager før IKM. Den har 10 ml/u i følsomhet :Heartpink som viser + eller -

Det er den tidlig clear blue digitale man kan teste med 6 dager før IKM. Den har 10 ml/u i følsomhet :Heartpink som viser + eller -
Ja, vet du! Jeg så igjennom skuffen min i går, jeg kjøpte en slik tidlig test nå når mensen kom (bestilte på nett), brukte en slik sist svangerskap. Men sist svangerskap for to år siden hadde det slik kryss på CB tidlig, nå var den digital! Så da har jeg jo en slik selv :laughing002

Kroppen min prøvde å få EL for non dager siden men uten hell. Igår våknet jeg med blod i trusa, typ ligna på første mensdag med brunt og mørkerødt,men ingen smerter og ikke mer blod...Noen erfaring? Mengden var typ halve trusa, venter fortsatt på EL

Kroppen min prøvde å få EL for non dager siden men uten hell. Igår våknet jeg med blod i trusa, typ ligna på første mensdag med brunt og mørkerødt,men ingen smerter og ikke mer blod...Noen erfaring? Mengden var typ halve trusa, venter fortsatt på EL
Hormonell blødning? Som.skjer når kroppen prøver på en El men får det ikke til den syklusen :Heartpink

Back
Topp