Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja, det gikk ikke så fort når vi prøvde. Men det ser nok ut som det bare var noen skyggestreker altså Men blæ, men kjenner litt på skuffelsenJa, så spennende da og for en flaks egentlig! Om eggløsning skulle kommet akkurat da, av alle dager, under og måneder etter april, så akkurat den dagen dere har uforsiktig
Så nå det stod clearblue på den
Det er den tidlig clear blue digitale man kan teste med 6 dager før IKM. Den har 10 ml/u i følsomhet som viser + eller -Ååh, så kjipt. Jeg så da vitterlig streker på begge! Men da vet vi at vi kanskje bør styre unna den med kryss.. Den digitale der har jeg faktisk ikke vært borti, er det clearblue det og? Hvordan følsomhet har den?
Ja, vet du! Jeg så igjennom skuffen min i går, jeg kjøpte en slik tidlig test nå når mensen kom (bestilte på nett), brukte en slik sist svangerskap. Men sist svangerskap for to år siden hadde det slik kryss på CB tidlig, nå var den digital! Så da har jeg jo en slik selvDet er den tidlig clear blue digitale man kan teste med 6 dager før IKM. Den har 10 ml/u i følsomhet som viser + eller -
Den må da være positivHei dere! Noen som har fått så tydelig skyggestrek på makesure sine!
Fikk først denne her på formiddagen med noen utpressa dråper:
Vis vedlegget 443953
Det var mye tydeligere enn på bildet. Og etter to timer fikk jeg denne:
Vis vedlegget 443954
Jeg ammer og har ikke hatt mensen enda, så er derfor jeg syns dette er vanskelig å tyde/tro påDen må da være positiv
Det må være babystrek!!Hei dere! Noen som har fått så tydelig skyggestrek på makesure sine!
Vis vedlegget 443953
Vis vedlegget 443954
Mannen min ser bare 1 strek, og helt ærlig så skjønner jeg ikke hvordan han bare ser 1 strek…Det må være babystrek!!
Typisk menn, de har ikke streksynMannen min ser bare 1 strek, og helt ærlig så skjønner jeg ikke hvordan han bare ser 1 strek…
Den fleste der hadde jeg 7DPOHei dere! Noen som har fått så tydelig skyggestrek på makesure sine!
Vis vedlegget 443953
Vis vedlegget 443954
Jeg har ikke kontroll på når jeg hadde sex engang… så jeg aner ikke hva slags dpo dette evt er snakk omDen fleste der hadde jeg 7DPO
Hormonell blødning? Som.skjer når kroppen prøver på en El men får det ikke til den syklusenKroppen min prøvde å få EL for non dager siden men uten hell. Igår våknet jeg med blod i trusa, typ ligna på første mensdag med brunt og mørkerødt,men ingen smerter og ikke mer blod...Noen erfaring? Mengden var typ halve trusa, venter fortsatt på EL
Veldig variert, men ville prøvd å drøye det en halv uke, gjerne en hel. Da slipper du eventuelle bekymringer om den ikke slår ut på 3+.Noen som vet når en kan får 3+ på digital? Har kun en slik test igjen og er 5+0 i dag. Litt usikker om jeg tørr å teste
Jeg skal teste i morgen i håp om å få 3+ da er jeg også 5+0. Er vel litt forskjellig når den slår ut på.folk lykke tilNoen som vet når en kan får 3+ på digital? Har kun en slik test igjen og er 5+0 i dag. Litt usikker om jeg tørr å teste