Oss testetøser imellom

Klar og tydelig strek etter at testen er tørka er vell ikke noe man skal ha så mye tro på? :facepalm:
IMG_20240926_141057.jpg
IMG_20240926_141147.jpg
 
Klar og tydelig strek etter at testen er tørka er vell ikke noe man skal ha så mye tro på? :facepalm:Vis vedlegget 444897Vis vedlegget 444898
Jeg ville tatt en ny en, og lest av resultatet innenfor tiden.
Dessuten er testene fra Lloyd kjent for falske positive, dessverre..

Men, det betyr ikke at du ikke er gravid, men jeg ville forsikret meg ved å ta en test fra et annet merke :)
 
Jeg ville tatt en ny en, og lest av resultatet innenfor tiden.
Dessuten er testene fra Lloyd kjent for falske positive, dessverre..

Men, det betyr ikke at du ikke er gravid, men jeg ville forsikret meg ved å ta en test fra et annet merke :)
Ja jeg har fått en slik før nemlig, for noen år tilbake, men det var mest sannsynlig en kjemisk, for den kom innafor tiden.
 
Slik ser den ut nå, sykt hvis de kan bli SÅ positive uten å være positiv :oops:
Men ja, tar den veldig med en klype salt.
Aner ikke IKM, da syklusen er helt koko, men kanskje søndag.

IMG_20240926_150259.jpg
 
Slik ser den ut nå, sykt hvis de kan bli SÅ positive uten å være positiv :oops:
Men ja, tar den veldig med en klype salt.
Aner ikke IKM, da syklusen er helt koko, men kanskje søndag.

Vis vedlegget 444906
Kan du kjøpe makesure for eks på kiwi eller meny og prøve? Sinnsykt om denne er «fake»..
 
Her trenger jeg litt «eksperthjelp» fra testeklubben :Heartred
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne men jeg har testet med EL tester for første gang. Jeg gikk gjennom en MA i august, og kom rett tilbake i syklus.Jeg har vanligvis 28dagers syklus, og EL rundt CD14. CD1 denne syklusen var 4/9 og Peaken min kom CD18 lørdag 21/9.

Den 15/9 hadde jeg en del stikninger i den ene eggstokken og det fortsatte dagen etter etterfulgt av lette murringer som gav seg. Hadde også eggehvite.

Jeg har tidligere vært gravid 3 ganger og alle gangene har jeg fått symptomer veldig tidlig (trøtt, hyppig vannlating). Jeg har hatt noen av de samme nå og begynte derfor å teste. Jeg så en blendahvit test, men noen andre mente de så en strek.

Har noen opplevd lignende? Er det mulig at EL var før peak? Ser dere strek/ikke strek?

Blir super forvirret.
Bildet som ikke er fra Premom er fra i går kveld, bildet som er fra Premom er fra nå nettopp.
 

Vedlegg

  • IMG_8564.jpeg
    IMG_8564.jpeg
    88,9 KB · Visninger: 24
  • IMG_8497.jpeg
    IMG_8497.jpeg
    371,5 KB · Visninger: 24
Her trenger jeg litt «eksperthjelp» fra testeklubben :Heartred
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne men jeg har testet med EL tester for første gang. Jeg gikk gjennom en MA i august, og kom rett tilbake i syklus.Jeg har vanligvis 28dagers syklus, og EL rundt CD14. CD1 denne syklusen var 4/9 og Peaken min kom CD18 lørdag 21/9.

Den 15/9 hadde jeg en del stikninger i den ene eggstokken og det fortsatte dagen etter etterfulgt av lette murringer som gav seg. Hadde også eggehvite.

Jeg har tidligere vært gravid 3 ganger og alle gangene har jeg fått symptomer veldig tidlig (trøtt, hyppig vannlating). Jeg har hatt noen av de samme nå og begynte derfor å teste. Jeg så en blendahvit test, men noen andre mente de så en strek.

Har noen opplevd lignende? Er det mulig at EL var før peak? Ser dere strek/ikke strek?

Blir super forvirret.
Bildet som ikke er fra Premom er fra i går kveld, bildet som er fra Premom er fra nå nettopp.
Jeg kan skimte noe på det første bildet, men ser ingenting på nr. 2. Ta en ny test i morgen tidlig :Heartpink
 
Her trenger jeg litt «eksperthjelp» fra testeklubben :Heartred
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne men jeg har testet med EL tester for første gang. Jeg gikk gjennom en MA i august, og kom rett tilbake i syklus.Jeg har vanligvis 28dagers syklus, og EL rundt CD14. CD1 denne syklusen var 4/9 og Peaken min kom CD18 lørdag 21/9.

Den 15/9 hadde jeg en del stikninger i den ene eggstokken og det fortsatte dagen etter etterfulgt av lette murringer som gav seg. Hadde også eggehvite.

Jeg har tidligere vært gravid 3 ganger og alle gangene har jeg fått symptomer veldig tidlig (trøtt, hyppig vannlating). Jeg har hatt noen av de samme nå og begynte derfor å teste. Jeg så en blendahvit test, men noen andre mente de så en strek.

Har noen opplevd lignende? Er det mulig at EL var før peak? Ser dere strek/ikke strek?

Blir super forvirret.
Bildet som ikke er fra Premom er fra i går kveld, bildet som er fra Premom er fra nå nettopp.
Jeg ser noe svakt ❤️
 
Er det noen andre som opplever at LH testene blir ganske sterke på fargen rett før mens? HCG testene er negative, og jeg er på syklusdag 30! Normal syklus for meg er 26-28 dager maks :banghead:
Har ikke hatt noe som helst spotting som jeg normalt har, men har prøvd Wild Yam denne syklusen, så kanskje det har noe å si.

Hadde helt ekstremt med menssmerter både i rygg og mage på syklusdag 27-28, men etter det har jeg ikke kjent noe til verken mens eller annet.

Noen som har erfaringer å dele på det ene eller andre? Blir tullete av denne syklusen og all ventingen :depressed:
 

Vedlegg

  • IMG_9974.jpeg
    IMG_9974.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 4
Noen som har opplevd tullestreker på babyplan?

Jeg aaner ikke når ikm er, for syklusen min er veldig ustabil. Jeg tok den testen i midten 20. sept, men vært negative tester frem til i dag, hvor jeg plutselig kan skimte en tynn strek på nederste testen (veldig mye lettere å se i virkeligheten). Er det sånn at babyplan er kjent for tullestreker? Og streken på nederste er tydelig irl, men er som et tynt blyantstrøk så føler det er dårlig tegn..
 

Vedlegg

  • IMG_1003.jpeg
    IMG_1003.jpeg
    200,4 KB · Visninger: 5
Back
Topp