Oss testetøser imellom

Beklager sent svar! Her er testene siden fredag for ei uke siden. Har testet morgen og kveld hver dag, og har ikke troa på at det går veien, syns økningen er dårlig. Har opplevd både tidlig SA og sen MA og er redd jeg får en ny abort.
Åh, så kjipt om det ikke utvikler seg. Det kan være vanskelig å tolke streker, men skjønner hvorfor du tenker den veien :confused1

Heei:Heartpink Syns dere dette er en grei strek for å være dpo 13? 8 dager siden innsett av blasto

IMG_8155.jpegIMG_8154.jpeg

Beklager sent svar! Her er testene siden fredag for ei uke siden. Har testet morgen og kveld hver dag, og har ikke troa på at det går veien, syns økningen er dårlig. Har opplevd både tidlig SA og sen MA og er redd jeg får en ny abort.
Selv om man ikke skal måle hcg på denne måten, og makesure har en tendens til å avgi litt lite farge, så synes jeg disse testene ser veldig fine ut. Skjønner at SA og MA hjemsøker deg, been there… Snakker også av erfaring når jeg sier jeg angrer på at jeg brukte første halvdel av første vellykkede svangerskap, på å være redd og tenke det verste hele tiden.

Selv om man ikke skal måle hcg på denne måten, og makesure har en tendens til å avgi litt lite farge, så synes jeg disse testene ser veldig fine ut. Skjønner at SA og MA hjemsøker deg, been there… Snakker også av erfaring når jeg sier jeg angrer på at jeg brukte første halvdel av første vellykkede svangerskap, på å være redd og tenke det verste hele tiden.
Kjøpte en pakke RFSU tester, de er også svake. Jeg har en dårlig batch fra Makesure, men jeg føler fortsatt strekene skulle vært sterkere nå. Usikker på hvor langt jeg er på vei, alt fra 4+2 til 4+6.

Jeg ser :D :hello2 9 DPO og den ser helt etter boka ut :) Har du digital? :wideyed: Mannfolk trenger det gjerne svart på hvitt :knegg:

IMG_3165.jpeg

Hei gjengen!

Hva tenker dere om denne? Jeg er 12dpo (etter innsett av blastocyst), og har testet negativt/ultrasvakt (!) positivt de siste dagene. Tok en test et par timer etter denne, som var negativ igjen. Synes testen ser litt rar ut, og ettersom forrige test ble negativ, så skjønner jeg ingenting. Noen tanker?

Last edited:
Back
Topp