Dette ser ut som babystrek. Den ligner på den jeg fikk med førstemannSynes denne var vanskelig å tyde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser ut som babystrek. Den ligner på den jeg fikk med førstemannSynes denne var vanskelig å tyde
Har ikke i hus. Tok denne på minimalt med tissSer positiv ut. Sterkere enn en skyggestrek liksom. Har du andre tester du kan ta i morgen?
Ligner på den jeg fikk med forrige og, men så vanskelig å se den typDette ser ut som babystrek. Den ligner på den jeg fikk med førstemann
Ojj, hadde definitivt ryki på en ny en etter dette Den så ikke grå ut heller?Synes denne var vanskelig å tyde
Nei ser den i rett lys og vinkel . Ordner jeg med kontrast på tlf er den fet og finOjj, hadde definitivt ryki på en ny en etter dette Den så ikke grå ut heller?
Har du tatt en ny i dag?Nei ser den i rett lys og vinkel . Ordner jeg med kontrast på tlf er den fet og fin
Tok en til igår kveld etter å ha kjøpt, samme type test . Men den var helt hvit. Så, en negativ og en positiv . 15 dpoHar du tatt en ny i dag?
Ser dessverre ingen strek, selv om jeg myser så mye som mulig ..Er det jeg som ser syner eller er det antydning til strek her (på dagens test)?
Kan jo hende det også bare er skyggestrek jeg ser.
Vis vedlegget 443270
Vis vedlegget 443271
Vis vedlegget 443272
Jeg testet både mandag og i går. Testen på mandag var rimelig blenda hvit, men syns jeg kunne skimte noe ultrasvakt hvis jeg holdt testen i rette lyset og i en gitt vinkel… men redd for å gi meg selv falske forhåpninger.
Er 10 dpo i dag og syns det burde vært mer tydelig strek (selv om jeg vet det er flere faktorer som spiller inn her) for å indikere at dette har mulighet til å gå bra.
Hvis det viser seg at jeg faktisk er gravid er det 4. graviditet i løpet av de siste 4 pp’ene. Er så redd for å miste etter kjemisk, MA og så ny kjemisk.
Så kjedelig! Men 15 DPO? Hmm.. Kan eggløsningen vært senere?Tok en til igår kveld etter å ha kjøpt, samme type test . Men den var helt hvit. Så, en negativ og en positiv . 15 dpo
Ser dessverre ikke noe jeg heller, men ofte vanskelig via skjerm..Er det jeg som ser syner eller er det antydning til strek her (på dagens test)?
Kan jo hende det også bare er skyggestrek jeg ser.
Vis vedlegget 443270
Vis vedlegget 443271
Vis vedlegget 443272
Jeg testet både mandag og i går. Testen på mandag var rimelig blenda hvit, men syns jeg kunne skimte noe ultrasvakt hvis jeg holdt testen i rette lyset og i en gitt vinkel… men redd for å gi meg selv falske forhåpninger.
Er 10 dpo i dag og syns det burde vært mer tydelig strek (selv om jeg vet det er flere faktorer som spiller inn her) for å indikere at dette har mulighet til å gå bra.
Hvis det viser seg at jeg faktisk er gravid er det 4. graviditet i løpet av de siste 4 pp’ene. Er så redd for å miste etter kjemisk, MA og så ny kjemisk.
Beklager sent svar! Her er testene siden fredag for ei uke siden. Har testet morgen og kveld hver dag, og har ikke troa på at det går veien, syns økningen er dårlig. Har opplevd både tidlig SA og sen MA og er redd jeg får en ny abort.Gratulerer! Jeg så ikke strek på den du la ut forresten, legg ut de som ble positive da, det er gøy å se
Wow!! Hva koster disse testene på eBay og får dere noe toll på dette?Vis vedlegget 232009
Jeg har fulllllllt og venter på ny ladning 100 el tester og 100 G tester.
Den ultra tidlig digital slo ut på kvelden 9 dpo istedet. Fikk 1-2 uker gravid 10 dpoDette var jo fine streker, så synd den digitale ikke slo ut! Men hurra
Å så kjekt Jeg har b hedres lykke med tester utpå dagen en om morgenen Gratulerer igjen!!Den ultra tidlig digital slo ut på kvelden 9 dpo istedet. Fikk 1-2 uker gravid 10 dpo
Jeg fart kjøpt av disse https://www.ebay.com/str/fertilityp...uid=8rKVUd2jTQ6&widget_ver=artemis&media=COPY tok under en uke å få i posten både Eggløsningstester og graviditetstester. VAT legges til når du betaler, da er mva betalt på forhåndWow.
Wow!! Hva koster disse testene på eBay og får dere noe toll på dette?