Oss testetøser imellom

Åpnet
 

Vedlegg

  • IMG_3847.jpeg
    IMG_3847.jpeg
    138,2 KB · Visninger: 33
Er det jeg som ser syner eller er det antydning til strek her (på dagens test)?
Kan jo hende det også bare er skyggestrek jeg ser.
IMG_1468.jpeg

IMG_1469.jpeg

IMG_1470.jpeg

Jeg testet både mandag og i går. Testen på mandag var rimelig blenda hvit, men syns jeg kunne skimte noe ultrasvakt hvis jeg holdt testen i rette lyset og i en gitt vinkel… men redd for å gi meg selv falske forhåpninger.
Er 10 dpo i dag og syns det burde vært mer tydelig strek (selv om jeg vet det er flere faktorer som spiller inn her) for å indikere at dette har mulighet til å gå bra.
Hvis det viser seg at jeg faktisk er gravid er det 4. graviditet i løpet av de siste 4 pp’ene. Er så redd for å miste etter kjemisk, MA og så ny kjemisk.
 
Er det jeg som ser syner eller er det antydning til strek her (på dagens test)?
Kan jo hende det også bare er skyggestrek jeg ser.
Vis vedlegget 443270
Vis vedlegget 443271
Vis vedlegget 443272
Jeg testet både mandag og i går. Testen på mandag var rimelig blenda hvit, men syns jeg kunne skimte noe ultrasvakt hvis jeg holdt testen i rette lyset og i en gitt vinkel… men redd for å gi meg selv falske forhåpninger.
Er 10 dpo i dag og syns det burde vært mer tydelig strek (selv om jeg vet det er flere faktorer som spiller inn her) for å indikere at dette har mulighet til å gå bra.
Hvis det viser seg at jeg faktisk er gravid er det 4. graviditet i løpet av de siste 4 pp’ene. Er så redd for å miste etter kjemisk, MA og så ny kjemisk.
Ser dessverre ingen strek, selv om jeg myser så mye som mulig .. :Heartred
 
Er det jeg som ser syner eller er det antydning til strek her (på dagens test)?
Kan jo hende det også bare er skyggestrek jeg ser.
Vis vedlegget 443270
Vis vedlegget 443271
Vis vedlegget 443272
Jeg testet både mandag og i går. Testen på mandag var rimelig blenda hvit, men syns jeg kunne skimte noe ultrasvakt hvis jeg holdt testen i rette lyset og i en gitt vinkel… men redd for å gi meg selv falske forhåpninger.
Er 10 dpo i dag og syns det burde vært mer tydelig strek (selv om jeg vet det er flere faktorer som spiller inn her) for å indikere at dette har mulighet til å gå bra.
Hvis det viser seg at jeg faktisk er gravid er det 4. graviditet i løpet av de siste 4 pp’ene. Er så redd for å miste etter kjemisk, MA og så ny kjemisk.
Ser dessverre ikke noe jeg heller, men ofte vanskelig via skjerm..
 
Her er mine to positive (tror jeg) tester 10/11 og 11/12 dpo. Det er tidligtester, makesure som har 25 i sensitivitet er negativ..... Normalt? Skal det ikke øke snart? :angelic::(
1000016347.jpg
 
Back
Topp