Oss testetøser imellom

Jeg får lyst til å brenne kontoret til Make sure og Babyplan! Dette er tester, alle tatt på samme urin! Så jævlig dårlig! Rangerer fra vellykket graviditet, til kjemisk til ikke gravid!!!

Vedlegg

• IMG_3668.jpeg
    IMG_3668.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 153
  • IMG_3670.jpeg
    IMG_3670.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 144
  • IMG_3669.jpeg
    IMG_3669.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 147
Hm, statistisk sett, når er det mest vanlig å få første positive test ved graviditet? 9dpo-isj? Hva er eventuelt testetøsenes egne erfaringer? :joyful:
Nå har jeg blitt gravid 6 ganger, med den aller første/barn nr 1 var det ikke timing og prøving, det skjedde litt før «planlagt» så der aner jeg ikke. På barn nr to testet jeg pos på 10 dpo. Nr 3 trodde jeg ikke det var gått pga dårlig aksjelegging, så testet ikke før 13 dpo.
Første kjemiske pos 9 dpo, men ble da bare få dager før svaker igjen. Pos test i 5 dager.
På MA 8+2, hadde jeg pos test 9 dpo morgen men jeg ante en strek 8 dpo.
Denne gangen ikke før midt på dagen 10 dpo.
(14 dpo nå)
Mitt generelle innrykk her inne at for de som er helt sikre på el så er det noen veldig veldig få på 7 dpo, noen få på 8 dpo, litt flere på 9 dpo, så fra 10 og utover :) MEN dette kommer veldig an på hvilken test man har og. Selv om det kalles tidlig test så er det ikke alle merker som er like sensitive likevel. Så med en «dårlig» test kan det fort gå ganske mange dager mer før man får utslag :) ❤️ og hvis man googler hcg stigning og tabell ser man også hvor innmari stor normalvariasjonen er på hvor mye hcg man produserer :) så det er store variasjoner :)

Jeg får lyst til å brenne kontoret til Make sure og Babyplan! Dette er tester, alle tatt på samme urin! Så jævlig dårlig! Rangerer fra vellykket graviditet, til kjemisk til ikke gravid!!!
Men i alle dager! Er alle sammen dyppa i samme og sååå ulike innenfor samme ? Altså den øverste til babyplan er jo ganske sterk??

Men i alle dager! Er alle sammen dyppa i samme og sååå ulike innenfor samme ? Altså den øverste til babyplan er jo ganske sterk??

Ja, det er HELT drøyt!! Tok først en BP og MS fikk helt sjokk (hadde blenda hvite tester på morgenen), for begge fikk de strekene etter etter 5-6 min. Så tok jeg tre nye BP og tre MS (i samme urin som de to andre ja) og alle hadde litt varierende skygger, et par helt blanke. Og den digitale var negativ. Så jeg skjønner ingenting, annet enn at selvfølgelig er de to første defekte. Du kan også se på BP at den er mye tynnere enn den skal være.

Hei! :) Noen som har blitt gravide rett etter p-pille slutt før dem fikk mens? Jeg slutta på p-pillen 15 August. Hadde eggløsningsslim allerede den helgen, så regner med den var da eller tidlig uka etter. (Hadde ikke fått testene enda). Fått noen svake utslag på graviditetstest dette uka, men ikke noe tegn til økning. Det rare er at eggløsningstestene er positive nå, det syns jeg er veldig merkelig. Legger ved bilde av noen tester, de 2 midterste er tatt på samme urin i dag men har ganske forskjellig utslag. Lurer på om det kanskje er en kjemisk siden det ikke er noe tegn til stigning.. Syns det klaffa veldig fort denne gangen om det er noe. Brukte 3-4 mnd med prøving de 2 forrige svangerskapene før det klaffa
IMG_4787.jpeg

Hei! :) Noen som har blitt gravide rett etter p-pille slutt før dem fikk mens? Jeg slutta på p-pillen 15 August. Hadde eggløsningsslim allerede den helgen, så regner med den var da eller tidlig uka etter. (Hadde ikke fått testene enda). Fått noen svake utslag på graviditetstest dette uka, men ikke noe tegn til økning. Det rare er at eggløsningstestene er positive nå, det syns jeg er veldig merkelig. Legger ved bilde av noen tester, de 2 midterste er tatt på samme urin i dag men har ganske forskjellig utslag. Lurer på om det kanskje er en kjemisk siden det ikke er noe tegn til stigning.. Syns det klaffa veldig fort denne gangen om det er noe. Brukte 3-4 mnd med prøving de 2 forrige svangerskapene før det klaffa Vis vedlegget 443034
Vil legge til at jeg slutta midt i brettet :)

Hei! :) Noen som har blitt gravide rett etter p-pille slutt før dem fikk mens? Jeg slutta på p-pillen 15 August. Hadde eggløsningsslim allerede den helgen, så regner med den var da eller tidlig uka etter. (Hadde ikke fått testene enda). Fått noen svake utslag på graviditetstest dette uka, men ikke noe tegn til økning. Det rare er at eggløsningstestene er positive nå, det syns jeg er veldig merkelig. Legger ved bilde av noen tester, de 2 midterste er tatt på samme urin i dag men har ganske forskjellig utslag. Lurer på om det kanskje er en kjemisk siden det ikke er noe tegn til stigning.. Syns det klaffa veldig fort denne gangen om det er noe. Brukte 3-4 mnd med prøving de 2 forrige svangerskapene før det klaffa Vis vedlegget 443034

Kan det være en dårlig batch fra babyplan? Jeg har også fått merkelige tester i dag, se post lengre opp!

Ja, det er HELT drøyt!! Tok først en BP og MS fikk helt sjokk (hadde blenda hvite tester på morgenen), for begge fikk de strekene etter etter 5-6 min. Så tok jeg tre nye BP og tre MS (i samme urin som de to andre ja) og alle hadde litt varierende skygger, et par helt blanke. Og den digitale var negativ. Så jeg skjønner ingenting, annet enn at selvfølgelig er de to første defekte. Du kan også se på BP at den er mye tynnere enn den skal være.
Ja det var virkelig det sprøeste…. Burde sendt klage til begge! Da kan man jo ikke stole på de i det hele tatt .. men.. hvor er du syklus nå? Kan det virkelig være feil på så mange..?

Ja det var virkelig det sprøeste…. Burde sendt klage til begge! Da kan man jo ikke stole på de i det hele tatt .. men.. hvor er du syklus nå? Kan det virkelig være feil på så mange..?

Er 11 dpo. Tok tre nye strimmeltester i går kveld og i dag og alle er blanke. Så jeg eg åpenbart ikke gravid, hva som skjedde i går vet jeg ikke. Kan vel kanskje ha hatt en minikjemisk, selv om det forklarer ikke de TO som var mye kraftigere. Utrolig skuffa nå. Er så lei, når jeg ikke blir gravid så kunne de vel i det minste vært negative.

Er 11 dpo. Tok tre nye strimmeltester i går kveld og i dag og alle er blanke. Så jeg eg åpenbart ikke gravid, hva som skjedde i går vet jeg ikke. Kan vel kanskje ha hatt en minikjemisk, selv om det forklarer ikke de TO som var mye kraftigere. Utrolig skuffa nå. Er så lei, når jeg ikke blir gravid så kunne de vel i det minste vært negative.
Huff, hadde blitt så lei meg hadde dette vært meg… Utrolig leit du skulle oppleve dette, og skikkelig dårlig av makesure og babyplan!!

Huff, hadde blitt så lei meg hadde dette vært meg… Utrolig leit du skulle oppleve dette, og skikkelig dårlig av makesure og babyplan!!

Takk for støtte, jeg er kjempelei meg. Nå har to av babyplan testen jeg tok i dag tidlig fått strek (2 timer etter frist) så åpenbart en dårlig batch fra dem iallefall! Make sure har vært blanke foruten den i går.

Oi ja det er jo veldig veldig rart! Skjønner ikke det er mulig, har du opplevd lignende før?
Jeg tror jeg hadde tenkt jeg kanskje hadde hatt en kjemisk hadde jeg opplevd det samme, men som du sier det blir så innmari motstridende svar. Jeg hadde blitt helt skrullete så forstår veldig godt frustrasjonen din ❤️

Men så snålt dette var også? Så ulike svar på samme prøve.. dette gjør meg skikkelig skeptisk til babyplan når man ser resultatene til Maya også..

Angående så fort gravid etter slutt med p piller, hvilke type brukte du? Trefase eller enfase ? Syntes uansett det var ekstremt kjapt å skulle klare rekke bli gravid på to uker, vanligvis må kroppen få tid til å starte prosessen å modne ett egg som så skal slippes osv, så sånn sett passer det veldig mye bedre tidsmessig du har el nå?

Jeg hadde kanskje tippet at du har el og at hcg testen rett og slett reagerer feil her… men det trodde jeg nesten ikke var mulig..

Oi ja det er jo veldig veldig rart! Skjønner ikke det er mulig, har du opplevd lignende før?
Jeg tror jeg hadde tenkt jeg kanskje hadde hatt en kjemisk hadde jeg opplevd det samme, men som du sier det blir så innmari motstridende svar. Jeg hadde blitt helt skrullete så forstår veldig godt frustrasjonen din ❤️

Nei, ikke opplevd tidligere. Men nå fikk den ene babyplan testen fra i dag tidlig en tydelig rosa strek (2 timer etter), mens alle de andre er blanke. Så har nok definitivt fått en defekt batch!

Lurer på om det kan være bittelitt hcg i ovitrielle som har reagert med de defekte testene og at det ikke har vært kjemisk heller.

Men så snålt dette var også? Så ulike svar på samme prøve.. dette gjør meg skikkelig skeptisk til babyplan når man ser resultatene til Maya også..

Angående så fort gravid etter slutt med p piller, hvilke type brukte du? Trefase eller enfase ? Syntes uansett det var ekstremt kjapt å skulle klare rekke bli gravid på to uker, vanligvis må kroppen få tid til å starte prosessen å modne ett egg som så skal slippes osv, så sånn sett passer det veldig mye bedre tidsmessig du har el nå?

Jeg hadde kanskje tippet at du har el og at hcg testen rett og slett reagerer feil her… men det trodde jeg nesten ikke var mulig..
Brukt Loette eller Mirabella, men har tatt den i ett uten pause mellom brettene, derfor dette ble litt rart at ting skulle skje så fort nå. Er nok testene som er dårlige ja å muligens el nå :) -Utrolig kjipt med sånne tester for folk som har prøvd lenge da, nå er jo ikke jeg en av dem men kan skjønne frustrasjonen. :o helt håpløst

Noen som aner råd om dette kan være en kjemisk eller ikke? Synes den var så svak. Hatt kjemisk da vi prøvde på barn nummer 2 og er så redd for at det skal skje på nytt. Testen er tatt idag, syns den var ganske lik som igår. Er vel ca 13dpo og utålmodig. Skulle egentlig vente med å teste til etter ikm. Men begynte på fredag, tok aldri bilde av den.
1.9.jpg

Noen som aner råd om dette kan være en kjemisk eller ikke? Synes den var så svak. Hatt kjemisk da vi prøvde på barn nummer 2 og er så redd for at det skal skje på nytt. Testen er tatt idag, syns den var ganske lik som igår. Er vel ca 13dpo og utålmodig. Skulle egentlig vente med å teste til etter ikm. Men begynte på fredag, tok aldri bilde av den.Vis vedlegget 443080
Jeg synes denne ser fin ut, men min eneste erfaring med RSFU-testene er at de kan være veldig treige. Har du noen andre merker tilgjengelig?

Noen som aner råd om dette kan være en kjemisk eller ikke? Synes den var så svak. Hatt kjemisk da vi prøvde på barn nummer 2 og er så redd for at det skal skje på nytt. Testen er tatt idag, syns den var ganske lik som igår. Er vel ca 13dpo og utålmodig. Skulle egentlig vente med å teste til etter ikm. Men begynte på fredag, tok aldri bilde av den.Vis vedlegget 443080
Denne ser jo skikkelig bra ut til å være 13 dpo!!❤️

Denne er jo knallpositiv! Min var ikke sterkere enn dette da jeg var 13 dpo, og jeg er i uke 26+3 :love017 Prøv igjen i morgen og to dager etter der igjen om du skal sjekke økning, det er jo ikke å anbefale men jeg vet at det er lettere sagt enn gjort.

Back
Topp