Oss testetøser imellom

Den her må da være positiv :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • IMG_4405.png
    IMG_4405.png
    1,3 MB · Visninger: 29
  • IMG_4404.jpeg
    IMG_4404.jpeg
    778,1 KB · Visninger: 29
Brukt Loette eller Mirabella, men har tatt den i ett uten pause mellom brettene, derfor dette ble litt rart at ting skulle skje så fort nå. Er nok testene som er dårlige ja å muligens el nå :) -Utrolig kjipt med sånne tester for folk som har prøvd lenge da, nå er jo ikke jeg en av dem men kan skjønne frustrasjonen. :eek: helt håpløst
Ja da skulle det i grunn være ganske umulig å blir gravid på så kort tid mtp tiden egget må ha på å modne, og så skulle bli befruktet for så å rekke å feste seg også få utslag på test.

Ja ikke sant! Det setter i gang ganske mye følelser da :(
 
8 dpo, ja vet det er veldig tidlig å teste :hilarious: men føler jeg kan se en ultra svak strek... Eller er det bare streksynet mitt eller skygge? Håper sånn det er babystrek!! :love7 To forskjellig tester den første makesure fra i dag tidlig og det andre babyplan som jeg tok nå
 

Vedlegg

  • IMG_8647.jpeg
    IMG_8647.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 47
  • IMG_8668.jpeg
    IMG_8668.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 47
  • IMG_8672.jpeg
    IMG_8672.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 45
  • IMG_8679.jpeg
    IMG_8679.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 45
  • IMG_8682.jpeg
    IMG_8682.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 45
  • IMG_8690.jpeg
    IMG_8690.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 46
Hvilke graviditetstester bruker dere ? Sen EL dag 17 på LH test og bekreftet med UL dag 18.
Jeg har fått skyggestrek på Babyplan siste uken, ser andre også har det :oops: Sikkert et dårlig parti.. Men de fleste tester gjør nå som de skal. Jeg har kjøpt fra eBay og, i store kvantum - så går det 5-6-7 strimler om dagen i DPO land :angelic::laughing002 Om jeg ser noe kjører jeg en av de dyre, type Clearblue digital med uker, den er såpass følsom at den fanger opp graviditet mellom 3-4 uker gravd.
 
8 dpo, ja vet det er veldig tidlig å teste :hilarious: men føler jeg kan se en ultra svak strek... Eller er det bare streksynet mitt eller skygge? Håper sånn det er babystrek!! :love7 To forskjellig tester den første makesure fra i dag tidlig og det andre babyplan som jeg tok nå
Jeg ser! Håper for deg!! :) Og så må jeg bare si at jeg fikk helt lik forrige uke på samme tester, som ikke var babystrek :( Håper dog det bare var et dårlig parti.. Har du en digital liggende? :smiley-bounce012
 
Jeg ser! Håper for deg!! :) Og så må jeg bare si at jeg fikk helt lik forrige uke på samme tester, som ikke var babystrek :( Håper dog det bare var et dårlig parti.. Har du en digital liggende? :smiley-bounce012
Takk for svar :Heartpink :joyful: Var det på makesure og babyplan? Eller bare babyplan? Tenker å prøve en digital 10 dpo, føler streken er alt for svak til å slå ut på digital 8 dpo.:Heartpink
Men hvilken er mest følsom av de digitale? Ultra tidlig eller clearblue med ukeindikator?
 

Vedlegg

  • IMG_8743.png
    IMG_8743.png
    1,6 MB · Visninger: 2
  • IMG_8744.png
    IMG_8744.png
    1,3 MB · Visninger: 2
Last edited:
Herlighet, sorry - så ikke at den første bare en annen! Den så jeg egentlig best, så dette er absolutt spennnede! Skjønner deg ang. å vente med den digitale på 8 DPO - jeg fikk også svakt utslag 8 DPO sist med slik earlytest fra Clearblue (vises ikke på strimlene), og tok da en digital som sa ikke gravid - men 9 DPO slo den ut :) Og slik har det vært med de andre barna og, ingen digital har slått ut før 9 DPO hehe! Men ja, jeg ser strekene både på MS og babyplan! :smiley-bounce012
 
Herlighet, sorry - så ikke at den første bare en annen! Den så jeg egentlig best, så dette er absolutt spennnede! Skjønner deg ang. å vente med den digitale på 8 DPO - jeg fikk også svakt utslag 8 DPO sist med slik earlytest fra Clearblue (vises ikke på strimlene), og tok da en digital som sa ikke gravid - men 9 DPO slo den ut :) Og slik har det vært med de andre barna og, ingen digital har slått ut før 9 DPO hehe! Men ja, jeg ser strekene både på MS og babyplan! :smiley-bounce012

Herlighet, sorry - så ikke at den første bare en annen! Den så jeg egentlig best, så dette er absolutt spennnede! Skjønner deg ang. å vente med den digitale på 8 DPO - jeg fikk også svakt utslag 8 DPO sist med slik earlytest fra Clearblue (vises ikke på strimlene), og tok da en digital som sa ikke gravid - men 9 DPO slo den ut :) Og slik har det vært med de andre barna og, ingen digital har slått ut før 9 DPO hehe! Men ja, jeg ser strekene både på MS og babyplan! :smiley-bounce012
Ja det er alt for spennende!hehe. Har fått skygge streker før men disse var litt anderledes.:Heartpink Men har jo sett andre sine tester som ser positiv ut men viser seg å være noe feil med babyplan sin test :dead: . Så man vet aldri før man tar den digitale. Hvilken er mest følsom av de digitale? Den ultra tidlig eller den vanlig med ukeindikator fra clearblue. Se bilde over.
 
Jeg fikk utslag på den ultratidlige 8 DPO sist jeg var gravid, da slo ikke den med uker ut før dagen etter (tok en 8 DPO og, men da med "ikke gravid"). Så ut fra min erfaring vil jeg si den ultratidlige er mer følsom :)

Ps, var helt sikkert på eggløsningsdato da jeg både tester og temper.
 
Jeg fikk utslag på den ultratidlige 8 DPO sist jeg var gravid, da slo ikke den med uker ut før dagen etter (tok en 8 DPO og, men da med "ikke gravid"). Så ut fra min erfaring vil jeg si den ultratidlige er mer følsom :)

Ps, var helt sikkert på eggløsningsdato da jeg både tester og temper.
Ah flott, hvis jeg ser en strek i morgen, skal jeg teste med den ultratidlig digital også. :hilarious: Er jo litt nervepirrende å vente. :nailbiting:
 
Takk for svar :Heartpink :joyful: Var det på makesure og babyplan? Eller bare babyplan? Tenker å prøve en digital 10 dpo, føler streken er alt for svak til å slå ut på digital 8 dpo.:Heartpink
Men hvilken er mest følsom av de digitale? Ultra tidlig eller clearblue med ukeindikator?

Ultra tidlig slo ut da jeg hadde hcg i 5 (skal slå ut fra 10) så den fanger opp det meste.
 
Jeg fikk utslag på den ultratidlige 8 DPO sist jeg var gravid, da slo ikke den med uker ut før dagen etter (tok en 8 DPO og, men da med "ikke gravid"). Så ut fra min erfaring vil jeg si den ultratidlige er mer følsom :)

Ps, var helt sikkert på eggløsningsdato da jeg både tester og temper.

9 dpo er visst det tidligste hcg kan fanges opp i blodet så den kan nok ikke være i urinen noe særlig før det?
 
Nei, vet ikke hva grensen til den ekstra tidlige til clearblue er på? Den digitale er 25 i hcg. Som sagt slo ikke den ut på 8 DPO.
 
Back
Topp