Oss testetøser imellom

Både litt gøy og veldig skummelt:shy: Sitter langt inne med en abort også, men vi må diskutere kapasiteten vi har, selv om jeg ser at mannen er glad da. Har en historikk med hyperemesis x3 :oops:
Ufff, det er ikke enkelt det der. Dere har tre fra før og ikke planlagt en 4.?
Har 2x hyperemesis selv og forstår deg inderlig godt. Var du like dårlig med alle tre?:sorry:
Jeg var verst med første (jente), litt bedre med andre (gutt).. Så lever i en fornektelse og et ørlite håp om at tredje (hvis vi bestemmer oss 100%) skal bli bedre:bag:

Lykke til med valget <3 Det som er det riktige for dere er det som blir rett uansett.

Ufff, det er ikke enkelt det der. Dere har tre fra før og ikke planlagt en 4.?
Har 2x hyperemesis selv og forstår deg inderlig godt. Var du like dårlig med alle tre?:sorry:
Jeg var verst med første (jente), litt bedre med andre (gutt).. Så lever i en fornektelse og et ørlite håp om at tredje (hvis vi bestemmer oss 100%) skal bli bedre:bag:

Lykke til med valget <3 Det som er det riktige for dere er det som blir rett uansett.
Ja, det stemmer. Har en gutt og to jenter, desidert verst i svangerskap nr 2, som var første jente. Takk:Heartred Ja det er akkurat det, uansett hva vi velger er det riktig for oss.

Hei ❤️ jeg kjenner at nå blir jeg gal snart og trenger litt hjelp av nye øyne.

Jeg har både den dårlige batchen fra og MS og en annen som slutter på 3053. Den fra sistnevnte gir meg skygger i går og i dag som jeg og appen checker ser. Men fra i går til i dag er det ikke blitt noe mer enn nettopp det, skygger? Ser dere streken dere og? Har flere fått sånne uten å være gravid?

Første bilde er i går 8 dpo og siste er i dag 9 dpo.

Vedlegg

• IMG_2216.png
    IMG_2216.png
    2,1 MB · Visninger: 95
  • IMG_2214.jpeg
    IMG_2214.jpeg
    177,9 KB · Visninger: 96

Jeg har både den dårlige batchen fra og MS og en annen som slutter på 3053. Den fra sistnevnte gir meg skygger i går og i dag som jeg og appen checker ser. Men fra i går til i dag er det ikke blitt noe mer enn nettopp det, skygger? Ser dere streken dere og? Har flere fått sånne uten å være gravid?

Jeg ser noe svakt, men har dårlig erfaring med ms sine :shifty: kan du kjøpe et annet merke og prøve kanskje?
Har absolutt hatt så svake og vært gravid selv :)

Hva tenker dere? Tenker det er alt for tidlig å teste, men klarte ikke å unngå da jeg i de siste dagene har vært en del kvalm og det er noe jeg ikke pleier å være :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_3921.jpeg
    IMG_3921.jpeg
    312,7 KB · Visninger: 86

Jeg har dessverre hatt sterkere streker enn dette som har vist seg å være skyggestrek, men det er jo enda tidlig så kanskje prøve å vente noen dager før du tester på nytt? :happy:

Tatt noen flere?

Tatt noen flere?
Ahh, ja jeg kjøpte en rfsu tidligtest nå og testet på nytt (fordi de ikke hadde noe annet).
Samme svake skyggestrek der og gitt, jeg ble ikke noe klokere :banghead:

10 dpo i dag

Vedlegg

• IMG_2245.jpeg
    IMG_2245.jpeg
    368,7 KB · Visninger: 57
  • IMG_2249.png
    IMG_2249.png
    1,8 MB · Visninger: 56
  • IMG_2250.png
    IMG_2250.png
    1,8 MB · Visninger: 55
Ahh, ja jeg kjøpte en rfsu tidligtest nå og testet på nytt (fordi de ikke hadde noe annet).

10 dpo i dag
Ååh vanskelig å se på bilde :( men krysser fingrene for at skyggestreken er en babystrek!

Hva tenker dere? Tenker det er alt for tidlig å teste, men klarte ikke å unngå da jeg i de siste dagene har vært en del kvalm og det er noe jeg ikke pleier å være :smiley-ashamed004
Tatt noen fler? Jeg ser dessverre ingenting, men ofte vanskelig å se noe på bilder :)

10 dpo i dag
Jeg ser dessverre ingenting på noen av bildene, denne eller forrige posten, men kan være fordi det blir mindre synlig på bilder. Har du forsøkt å legge inn i Checker appen? Syns det kan være lettere å se med «invert» :)

Jeg ser dessverre ingenting på noen av bildene, denne eller forrige posten, men kan være fordi det blir mindre synlig på bilder. Har du forsøkt å legge inn i Checker appen? Syns det kan være lettere å se med «invert» :)
De fleste bildene jeg har lagt ut her er skjermbilder av checker som bekrefter strek :Heartred

Strekene er veldig svake, synes liiiitt bedre i virkeligheten. Ikke mye. Men de skyggestrekene dukket bare opp etter 8 dpo. Før det, så jeg ingenting til de. Det gjorde ikke checker heller.
Vanskelig dette!

Tatt noen fler? Jeg ser dessverre ingenting, men ofte vanskelig å se noe på bilder :)

Tenkte å vente enten til i morgen eller over i morgen før jeg tester igjen. Men her er alle testene jeg har tatt. Siste bildet er fra i dag. De to andre bildene er fra i går.

Vedlegg

• IMG_3919.jpeg
    IMG_3919.jpeg
    285,1 KB · Visninger: 51
  • IMG_3920.jpeg
    IMG_3920.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 54
  • IMG_3921.jpeg
    IMG_3921.jpeg
    312,7 KB · Visninger: 51
Tenkte å vente enten til i morgen eller over i morgen før jeg tester igjen. Men her er alle testene jeg har tatt. Siste bildet er fra i dag. De to andre bildene er fra i går.
Spennende! Muligens at jeg skimter noe. Lykke til :smiley-angelic001

Hvilken av testene/bildene skimter noe på??

Det er det jeg føler selv å skimte noe. Nå er jo testene tørket og man ser en rosa strek. Men det hjelper jo veldig lite når den da er ugyldig :wacky:
Muligens på siste! Men det kan også være mitt streksyn:bag: :hilarious: Håper for deg.

Back
Topp