Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TR har enda ikke meldt ankomst, så er jo fortsatt håp Prøvde en ettermiddags test. Aner bare smålig skygge på testen så har jo ikke veldig tro. Hva tenker dere?
Jeg klarer dessverre ikke å se noen ting , men som det sies , kanskje du er ei med lav hcg nivået og som produserer hcg sent. Men ved IKM burde streken vært nok så tydelig , den er jo som regel det.TR har enda ikke meldt ankomst, så er jo fortsatt håp Prøvde en ettermiddags test. Aner bare smålig skygge på testen så har jo ikke veldig tro. Hva tenker dere?
Vi kan jo ha litt ulike topper, men jeg hadde 0.63 2. oktober, og legen mener jeg nesten garantert hadde EL sent 3. oktober! Det stemmer med egne symptomer. Vi la inn aksjer kun 1 gang denne gangen, 2. oktober, og det er den runden det ser ut som gjorde jobbenHva tror dere? EL i morgen eller kanskje mandag? Alle testene tatt i dag, mens i går var det vell 0.05, standard lavt resultat.
Vis vedlegget 446883
Clearblue viser de dagene det er best å legge inn aksjer for å bli gravid, altså de mest fruktbare dagene. Dvs dagene før eggløsning. Når Clearblue viser fast smilefjes, vil eggløsninga skje iløpet av de neste 48 timene. Strimmeltesten kan gi deg litt mer presist resultat om når eggløsnings er på vei, så om du fikk fast smilefjes lørdag, og positiv strimmeltest søndag, så skjer vel muligens eggløsninga di mandag. Slik jeg har forstått dette.Positiv? CD 19, trodde jeg hadde el på lørdag (clearblue viste fast smilefjes…)
Har opplevd mange skyggestreker ja.Mulig jeg er helt blind her, for jeg ser ingen ting? Men har lest her inne at noen har generelt i grenseland hcg-nivå hele tiden, altså at den hele tiden ligger på ca 5. Kanskje du er en av dem hvis du opplever mange skyggestreker?
Ja, og jeg har testet litt uregelmessig denne syklusen. Testene er synkende i dag, foreløpig, skal fortsette å teste til de et helt lave igjen. La inn aksjer i går kveld for sikkerhets skyld, så håper det var bra timingVi kan jo ha litt ulike topper, men jeg hadde 0.63 2. oktober, og legen mener jeg nesten garantert hadde EL sent 3. oktober! Det stemmer med egne symptomer. Vi la inn aksjer kun 1 gang denne gangen, 2. oktober, og det er den runden det ser ut som gjorde jobben
Syntes jeg ser noe på den nederste og, men vanskelig å se om streken er rosa eller grå? Håper på babystrekTestetøs uten tester i hus og nærbutikken hadde bare rfsu tidlig, av alle ting.
Syntes jeg kunne skimte noe, så jeg googlet og fant en positiv test å sammenligne med. Min er nederst, bilde fra nett øverst.
Hva tror dere? Er det bare skyggestrek?
(Jeg har ikke brukt rfsu tidlig før pga dårlige tilbakemeldinger på nett )
Hadde fast smilefjes forrige lørdag, på CD 13. Fikk el smerter og positiv strimmel i går, på CD 20. Så, derfor litt smålig forvirrende med clearblue denne pp.Clearblue viser de dagene det er best å legge inn aksjer for å bli gravid, altså de mest fruktbare dagene. Dvs dagene før eggløsning. Når Clearblue viser fast smilefjes, vil eggløsninga skje iløpet av de neste 48 timene. Strimmeltesten kan gi deg litt mer presist resultat om når eggløsnings er på vei, så om du fikk fast smilefjes lørdag, og positiv strimmeltest søndag, så skjer vel muligens eggløsninga di mandag. Slik jeg har forstått dette.
Skjønner! Vanskelige greier det der, når ting ikke helt er regelmessige.Hadde fast smilefjes forrige lørdag, på CD 13. Fikk el smerter og positiv strimmel i går, på CD 20. Så, derfor litt smålig forvirrende med clearblue denne pp.
Du er ikke gravid da? Det kan også slå ut på eggløsningstester. Men kanskje litt tidlig, om du hadde eggløsning for ei uke siden.Hadde fast smilefjes forrige lørdag, på CD 13. Fikk el smerter og positiv strimmel i går, på CD 20. Så, derfor litt smålig forvirrende med clearblue denne pp.
Hadde jo vært en drøm det Men, er helt sikker på at el var ca i går og ikke forrige lørdag. Hadde murringer og smerter på den ene siden som varte hele dagen, pluss el slim og stort behov for aksje legging, haha. Neg g test, tester det hver morgen, sånn i tilfelle jeg har bomma helt.Du er ikke gravid da? Det kan også slå ut på eggløsningstester. Men kanskje litt tidlig, om du hadde eggløsning for ei uke siden.
Hmm.. den rfsu ser jo virkelig positiv ut da... makesure hadde jeg tenkt skygge, siden den ser grå/hvit ut... tålmodighet er en dyd, er det ikke det de sier?Hm. 4 mnd siden fødsel. Vært kvalm i flere dager. Tok en rfsu… Vis vedlegget 446969
Tenkte at det må være lurestrek. Så tok makesure. Den var negativ.
Gårdagens øverst og dagens nederst.. hva tror vi? Ser vi en strek til. Men mulig skygge eller? Vis vedlegget 446970