Oss testetøser imellom

Positiv? CD 19, trodde jeg hadde el på lørdag (clearblue viste fast smilefjes…)

Vedlegg

• IMG_6204.jpeg
    IMG_6204.jpeg
    630,8 KB · Visninger: 29
Har IKM idag og synes testene er å bare skimte en strek som ikke blir sterkere :crybaby2 :crybaby2 Må jo ha vært kjemisk dette i tilfelle denne syklusen da. Den testen som er mest rosa er tatt ish ved 4 minutter og resten 5minutter.

Nå venter jeg nesten bare på TR :wacky: da testene er så svake

Vedlegg

• IMG_3972.jpeg
    IMG_3972.jpeg
    352,8 KB · Visninger: 74
  • IMG_3971.jpeg
    IMG_3971.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 76
  • IMG_3970.jpeg
    IMG_3970.jpeg
    956,1 KB · Visninger: 76
  • IMG_3969.jpeg
    IMG_3969.jpeg
    535,6 KB · Visninger: 74
TR har enda ikke meldt ankomst, så er jo fortsatt håp :dance008 :dance008 Prøvde en ettermiddags test. Aner bare smålig skygge på testen så har jo ikke veldig tro. Hva tenker dere?

Vedlegg

• IMG_3979.jpeg
    IMG_3979.jpeg
    566,8 KB · Visninger: 66
  • IMG_3978.jpeg
    IMG_3978.jpeg
    494 KB · Visninger: 69
  • IMG_3977.jpeg
    IMG_3977.jpeg
    808,6 KB · Visninger: 68
TR har enda ikke meldt ankomst, så er jo fortsatt håp :dance008 :dance008 Prøvde en ettermiddags test. Aner bare smålig skygge på testen så har jo ikke veldig tro. Hva tenker dere?

Mulig jeg er helt blind her, for jeg ser ingen ting? :pompus: :hilarious: Men har lest her inne at noen har generelt i grenseland hcg-nivå hele tiden, altså at den hele tiden ligger på ca 5. Kanskje du er en av dem hvis du opplever mange skyggestreker?:bookworm:

Jeg klarer dessverre ikke å se noen ting , men som det sies , kanskje du er ei med lav hcg nivået og som produserer hcg sent. Men ved IKM burde streken vært nok så tydelig , den er jo som regel det.
Krysser fingrene for 2 streker hos deg

Hva tror dere? EL i morgen eller kanskje mandag? Alle testene tatt i dag, mens i går var det vell 0.05, standard lavt resultat.

Vis vedlegget 446883
Vi kan jo ha litt ulike topper, men jeg hadde 0.63 2. oktober, og legen mener jeg nesten garantert hadde EL sent 3. oktober! Det stemmer med egne symptomer. Vi la inn aksjer kun 1 gang denne gangen, 2. oktober, og det er den runden det ser ut som gjorde jobben :love7

Testetøs uten tester i hus :whacky011 og nærbutikken hadde bare rfsu tidlig, av alle ting.

Syntes jeg kunne skimte noe, så jeg googlet og fant en positiv test å sammenligne med. Min er nederst, bilde fra nett øverst.

Hva tror dere? Er det bare skyggestrek?
(Jeg har ikke brukt rfsu tidlig før pga dårlige tilbakemeldinger på nett :smiley-angelic002 )

Vedlegg

• Screenshot_20241026-144724_Collage Maker - GridArt.jpg
    Screenshot_20241026-144724_Collage Maker - GridArt.jpg
    54,1 KB · Visninger: 66
Positiv? CD 19, trodde jeg hadde el på lørdag (clearblue viste fast smilefjes…)
Clearblue viser de dagene det er best å legge inn aksjer for å bli gravid, altså de mest fruktbare dagene. Dvs dagene før eggløsning. Når Clearblue viser fast smilefjes, vil eggløsninga skje iløpet av de neste 48 timene. Strimmeltesten kan gi deg litt mer presist resultat om når eggløsnings er på vei, så om du fikk fast smilefjes lørdag, og positiv strimmeltest søndag, så skjer vel muligens eggløsninga di mandag. Slik jeg har forstått dette.

Mulig jeg er helt blind her, for jeg ser ingen ting? :pompus: :hilarious: Men har lest her inne at noen har generelt i grenseland hcg-nivå hele tiden, altså at den hele tiden ligger på ca 5. Kanskje du er en av dem hvis du opplever mange skyggestreker?:bookworm:
Har opplevd mange skyggestreker ja.

Vi kan jo ha litt ulike topper, men jeg hadde 0.63 2. oktober, og legen mener jeg nesten garantert hadde EL sent 3. oktober! Det stemmer med egne symptomer. Vi la inn aksjer kun 1 gang denne gangen, 2. oktober, og det er den runden det ser ut som gjorde jobben :love7
Ja, og jeg har testet litt uregelmessig denne syklusen. Testene er synkende i dag, foreløpig, skal fortsette å teste til de et helt lave igjen. La inn aksjer i går kveld for sikkerhets skyld, så håper det var bra timing☺️

Testetøs uten tester i hus :whacky011 og nærbutikken hadde bare rfsu tidlig, av alle ting.

Syntes jeg kunne skimte noe, så jeg googlet og fant en positiv test å sammenligne med. Min er nederst, bilde fra nett øverst.

Hva tror dere? Er det bare skyggestrek?
(Jeg har ikke brukt rfsu tidlig før pga dårlige tilbakemeldinger på nett :smiley-angelic002 )
Syntes jeg ser noe på den nederste og, men vanskelig å se om streken er rosa eller grå? Håper på babystrek :love7

Clearblue viser de dagene det er best å legge inn aksjer for å bli gravid, altså de mest fruktbare dagene. Dvs dagene før eggløsning. Når Clearblue viser fast smilefjes, vil eggløsninga skje iløpet av de neste 48 timene. Strimmeltesten kan gi deg litt mer presist resultat om når eggløsnings er på vei, så om du fikk fast smilefjes lørdag, og positiv strimmeltest søndag, så skjer vel muligens eggløsninga di mandag. Slik jeg har forstått dette.
Hadde fast smilefjes forrige lørdag, på CD 13. Fikk el smerter og positiv strimmel i går, på CD 20. Så, derfor litt smålig forvirrende med clearblue denne pp.

Hadde fast smilefjes forrige lørdag, på CD 13. Fikk el smerter og positiv strimmel i går, på CD 20. Så, derfor litt smålig forvirrende med clearblue denne pp.
Skjønner! Vanskelige greier det der, når ting ikke helt er regelmessige.

Du er ikke gravid da? Det kan også slå ut på eggløsningstester. Men kanskje litt tidlig, om du hadde eggløsning for ei uke siden.

Du er ikke gravid da? Det kan også slå ut på eggløsningstester. Men kanskje litt tidlig, om du hadde eggløsning for ei uke siden.
Hadde jo vært en drøm det ❤️ Men, er helt sikker på at el var ca i går og ikke forrige lørdag. Hadde murringer og smerter på den ene siden som varte hele dagen, pluss el slim og stort behov for aksje legging, haha. Neg g test, tester det hver morgen, sånn i tilfelle jeg har bomma helt. ;)

Vedlegg

• IMG_6220.jpeg
    IMG_6220.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 49
Hm. 4 mnd siden fødsel. Vært kvalm i flere dager. Tok en rfsu…
IMG_5430.jpeg

Tenkte at det må være lurestrek. Så tok makesure. Den var negativ.
Gårdagens øverst og dagens nederst.. hva tror vi? Ser vi en strek til. Men mulig skygge eller?
IMG_5453.jpeg

Hm. 4 mnd siden fødsel. Vært kvalm i flere dager. Tok en rfsu… Vis vedlegget 446969
Tenkte at det må være lurestrek. Så tok makesure. Den var negativ.
Gårdagens øverst og dagens nederst.. hva tror vi? Ser vi en strek til. Men mulig skygge eller? Vis vedlegget 446970
Hmm.. den rfsu ser jo virkelig positiv ut da... makesure hadde jeg tenkt skygge, siden den ser grå/hvit ut... tålmodighet er en dyd, er det ikke det de sier? :sour:

Back
Topp