Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har ikke jeg testet siden fredag. Men frem til fredag var alle mine blenda. Håpet er ikke ute før mensen har kommet. Med første testet jeg positiv 5 dager før. Nummer to 3 dager før å med nummer tre 6 dager før. Å nå med nr 4 testet jeg blenda frem til i dag. Krysser fingrene for degGratulerer må jo være helt fantastisk etter så lang dpo . Hvis eggløsning var riktig ..Jeg testet negativ på strimle idag tidlig fra make sure . Hadde svak strek tidlig clearblu igår men mistenker kjemisk. Men hvis du ikke tester positiv før nå en uke etter IKM så er det kanskje håp for meg. Bare det at jeg testet pos 4 dager før IKM forrige svangerskap .
Har du følt deg gravid likevel? Kanskje vi produsere mindre HCG når eldre? Skal fortsette å teste som degNå har ikke jeg testet siden fredag. Men frem til fredag var alle mine blenda. Håpet er ikke ute før mensen har kommet. Med første testet jeg positiv 5 dager før. Nummer to 3 dager før å med nummer tre 6 dager før. Å nå med nr 4 testet jeg blenda frem til i dag. Krysser fingrene for deg
Syntes den ser blå og tydelig ut. Jeg stoler ikke på Make Sure lenger.. kjøp en DigitalIgår tidlig. 12 dpo . Idag tidlig negativ strimle fra make sure 13 dpo . Ser dere også strek. Mulig kjemisk siden neg idag
Samme her, vært mer irritabel en jeg pleier før mensen. Håper virkelig det ikke var kjemisk jeg så idag. Mistet troa da strimlene er neg i dag .Jeg hadde fryktelig ømme pupper hele forrige uke. Har det ennå men ikke like mye. Å jeg er ekstremt humørsyk, eller egentlig mer sur. Skikkelig "pms" slik jeg har vært med alle de andre tre. Håper det sitter for deg også. Er så trasig når det ikke sitter
Kan ikke tro noe annet enn at du er gravid altså blir spennende å se på neste test!Fikk den her
Er redd det er innbilt men ble faktisk kjempe kvalm etter middag, når jeg vasket gulvet i stad, er trøtt, og jeg kjenner jo at det er noe som driver på der nede. Men, er så redd det ikke blir som jeg håper!Kan ikke tro noe annet enn at du er gravid altså blir spennende å se på neste test!
Har du noen symptomer?
Så spennende! Skjønner at du blir redd for at det ikke skal gå veien.. har du hatt kjemisk tidligere?Er redd det er innbilt men ble faktisk kjempe kvalm etter middag, når jeg vasket gulvet i stad, er trøtt, og jeg kjenner jo at det er noe som driver på der nede. Men, er så redd det ikke blir som jeg håper!
Tror jeg hadde det her, hadde alle symposium og streker men, plutselig ble testen blank og jeg begynte å blø.. Make SureSå spennende! Skjønner at du blir redd for at det ikke skal gå veien.. har du hatt kjemisk tidligere?
Krysser alt for at spiren sitter helt inn denne gangenTror jeg hadde det her, hadde alle symposium og streker men, plutselig ble testen blank og jeg begynte å blø.. Make Sure
Krysser alt for at spiren sitter nåTror jeg hadde det her, hadde alle symposium og streker men, plutselig ble testen blank og jeg begynte å blø.. Make Sure
Gratulerer så herlig! Har du testet før 14 dpo ? Jeg test på make sure strimle i dag tidlig negativ 13 dpo.
Jeg serJeg håper så veldig jeg ikke er den eneste som ser noe her? Fikk svak positiv 12 dpo sist PP og hadde ingen utslag før det. Er nå 8 dpo så kanskje det kan være et positivt tegn hvis den slår ut så tidlig? Andre PP med femar, så har et lite ekstra håp bilde med/uten filter
Her er det strekJeg håper så veldig jeg ikke er den eneste som ser noe her? Fikk svak positiv 12 dpo sist PP og hadde ingen utslag før det. Er nå 8 dpo så kanskje det kan være et positivt tegn hvis den slår ut så tidlig? Andre PP med femar, så har et lite ekstra håp bilde med/uten filter
Så spennende dette er! Har du tatt ny test i dag?Er redd det er innbilt men ble faktisk kjempe kvalm etter middag, når jeg vasket gulvet i stad, er trøtt, og jeg kjenner jo at det er noe som driver på der nede. Men, er så redd det ikke blir som jeg håper!
Nei, skal vente noen dager. Orker ikke om de er svake, har ingen flere tidlig tester. Blir bare masse over testing og stress.. er så redd for å bli skuffet igjen Har også kjøpt en digital.Så spennende dette er! Har du tatt ny test i dag?