Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser tydelig strek på den.Jeg spør her også, er denne falsk positiv eller er det skygge eller hva er det?
Nederste test er fra morgenurin og øverste er midt på dagen.
Jeg hadde spiral i 5 mnd også datt den bare ut sammen med masse slim. Kvelden før hadde vi sengehygge og etter at spiralen falt ut så småblødde jeg i ca 5 dager.
Trodde ikke det var mulig å bli gravid med spiral (for meg altså, har hørt historier før med spiral).
Vis vedlegget 449365
To dager. 6007. Tok en metode og en cb tidlig i dag. Synes jeg så noe på begge, men ikke nok til at jeg kan si sikkert at det ikke var skyggeHvor lenge har du fått disse nå? Har du fra en annen batch? Jeg hadde jo helt likt denne gang, merkelig. Aldri hatt det problemet på babyplan før.. Men håper det er tidlig graviditet hos deg hva ender LOT nummeret på på dine tester?
Ser ingenting dessverre. Og ChatGPT er ikke til å stole på. Den sa det ikke var strek der når det helt klart var det hos meg og motsatt. Tar den også i å oppgi feil informasjon nesten dagligChatGPT mener det er svake rosa streker på disse testene, jeg føler ikke at jeg ser noe… ser dere noe? Er bare 10dpo og den siste testen er fra i går 9dpo.. sjekket bare den også fordi jeg var utrolig sikker på at de i går va 100% negative… ikke ifølge chatgpt
Vis vedlegget 449430Vis vedlegget 449431Vis vedlegget 449432
Checker heter denHvilken app er det dere bruker for å legge inn tester på for å se etter strek?
Og finnes bare til iphonen fant jeg utChecker heter den
Ser desverre ingenting på disse. Og ville ikke stolt på ChatGPT. Stoler isåfall mer på appen Checker Men det er masse håp, da du kun er 7 dpo. Så krysser fingrene for degJeg ser ingenting - gjør dere?
Kun 7 dpo, så er tidlig.
Glemte helt å svare! Testen jeg tok etter viste bare svaaaak strek (tror ikke den er synlig på bildet en gang).. og nå er den verste ømheten i puppene vekk, så er nok ingentingSynes den øverste var litt tykk men jeg kan skimte en strek på den nederste også! Har du tatt flere i dag?
Grattis! Det skjedde med meg forrige helg og Blenda på morgenurin og plutselig positiv senere på dagen. For en følelseHvordan går det an å gå fra helt blank før i dag til dette
Men nå blir jeg usikker igjen... tok den nederste nå. Bare et psr timer mellom de. SUPER forvirra nåGrattis! Det skjedde med meg forrige helg og Blenda på morgenurin og plutselig positiv senere på dagen. For en følelse
En slik positiv test fikk jeg også, og var dessverre ikke gravid. Sendte klage til babyplan og fikk en ny testMen nå blir jeg usikker igjen... tok den nederste nå. Bare et psr timer mellom de. SUPER forvirra nå