¤Mum Loves Her Baby¤
Nr. 2 ventes i Februar <3
Slik snakket legen til meg også på sykehuset.. Jeg mistet i November men ble gravid igjen straks etterpå å 2 juledag begynte jeg å blø MASSE igjen... Var sikker på jeg hadde mistet.. Var 5+0 å satt på gyn på sykehuset i omkring 9 timer........ Ja NI timer... Da jeg kom inn så vi bare en plommesekk.. Jeg ante ikke jeg at man ikke kan se stort annet da men jeg følte meg gla for å se at d i d minste var NOE der inne.. For UL i November var d fullstendig tomt.. Men da legen sa hadet bra så la hun også til "Man kan jo håpe at det går bra men jeg må ærlig si at jeg tror nokk ikke dette går bra".. Hun sa til at det nokk var en SA d sa hun flere ganger... Så jeg aner ikke om dette er ei greie hos noen leger fordi dem ikke vil få opp forhåpningene.. Men vi tok hcg den dagen å hcg to dager senere å den hadde dobblet seg fra 8000 til 16 000 fra 5+0 til 5+2 .. Så da fikk jeg en tlf fra en annen lege om at det var jo positivt det da.. Hadde ny UL 6+1 å der banket hjertet.. har hatt flere blødninger etterpå men alt er topp med den lille.. Ikke mist håpet kjære deg Dersom du ikke har blødd klumper, hatt sterke smerter så er du nokk veldig gravid enda Nå aner jeg ikke hvor langt du er på vei, men dersom du f.eks er kvalm e.l så er det også SVÆRT positive tegn Sender over en varm klem fra ei som har mistet 2 ganger før å hatt MYE blødninger å bekymringer denne gang også, er jaggu ikke kjekt å ha det slikt å attpåtil måtte vente for å vite om ting er som det skal..
Huff.. det er så fælt å høre at så mange har blitt dårlig behandlet av helsesystemet.. men veldig godt å høre samtidig. Det betyr at følelsen jeg har ikke nødvendigvis er så dum!
Jeg håper virkelig magefølelsen har rett...