Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har spottinga gitt seg ila natten?
Har ligget i senga frem til 09.00 fordi jeg var så redd for å sjekke. Men klarte ikke holde meg lenger så jeg gikk isted. Kom ingenting på papiret med engang, men hvis jeg stakk det litt opp så kom det fremdeles litt.. Ikke like mye som i går. kanskje det hjalp å ikke gå på jobb? Snart legetime... Grugleder meg..
Masse masse lykke til hos legen!
Krysser fingrene for deg! Du må oppdatere oss! ❤
Hvordan gikk det??
Huff!! Krysser fingerene for at prøvene dine har steget til mandag, og at spiren klamrer seg fast til oktober!!
Synes at det var kjempebra at du ble sykmeldt og at du nå må ta det heeelt med ro!
Stor klem fra meg! ❤
Ser ikke oppdateringen jeg?!
huff jeg gråter når jeg leser ikke fordi jeg er sikker på at det går galt, men fordi jeg kjenner på følelsene dine etter mitt forrige svangerskap som endte i SA (jeg blødde mye da, bare så det er sagt) bare tenker tilbake på en tid som en berg og dalbane med usikkerhet, en positiv legetime så mere blod og usikkerhet hcg prøve med høye verdier og positivt så nye hcg prøver hvor verdiene hadde steget, men for lite også rett på ul osv huff slike dager er så lange og tunge, føles jo ut som en evighet så føler med deg.
etter jeg har skrevet dette må du huske på at jeg blødde mye og friskt blod... synes egentlig det var litt rart at han var såpass "negativ" når det er brunt, ingen klumper, ingen smerter og så lite...
krysser fingrene for deg og jeg har virkelig trua på at dette går rette veien sender deg en stoooor klem
Jeg reagerer på at han var så negativ. Sparsom, brun blødning uten smerter og vondt trenger overhode ikke å være spontanbort! Skjønner at du er bekymret, men prøv å tenk positivt lykke til!