Oppdatering..

Har spottinga gitt seg ila natten?

Har ligget i senga frem til 09.00 fordi jeg var så redd for å sjekke. Men klarte ikke holde meg lenger så jeg gikk isted. Kom ingenting på papiret med engang, men hvis jeg stakk det litt opp så kom det fremdeles litt.. Ikke like mye som i går. kanskje det hjalp å ikke gå på jobb? Snart legetime... Grugleder meg.. :(

Har ligget i senga frem til 09.00 fordi jeg var så redd for å sjekke. Men klarte ikke holde meg lenger så jeg gikk isted. Kom ingenting på papiret med engang, men hvis jeg stakk det litt opp så kom det fremdeles litt.. Ikke like mye som i går. kanskje det hjalp å ikke gå på jobb? Snart legetime... Grugleder meg.. :(

Masse masse lykke til hos legen! :)
Krysser fingrene for deg! Du må oppdatere oss! :)

Hvordan gikk det??

Huff!! Krysser fingerene for at prøvene dine har steget til mandag, og at spiren klamrer seg fast til oktober!!
Synes at det var kjempebra at du ble sykmeldt og at du nå må ta det heeelt med ro! :)
Stor klem fra meg! :)

Ser ikke oppdateringen jeg?!

Ser ikke oppdateringen jeg?!

Merkelig.. ligger i førsteinnlegget. Men her er den;

Oppdatering Fredag, etter legetimen;

Legen spurte meg hvordan det gikk med meg, og hvor langt jeg var på vei.
Jeg svarte jeg var 5+4 uker og at det gikk helt greit..

Han spurte også om jeg blødde mye, hadde jeg smerter, var det klumper og hvor lenge det hadde vart nå..
Jeg svarte jeg blødde ikke mye, det var brunt og minimalt - hadde ikke sett klumper, har ikke smerter, men hatt litt kynnere. Og at dette var 3. dagen jeg spottet..

Han så bekymret på meg og sa rolig at det kunne være en abort.. og hvis det var sånn at det var det så skulle vi la naturen gå sin gang og la det komme ut naturlig så jeg slapp utskrapning og instrumenter "oppi der"..

Jeg fortalte gråtkvalt at jeg hadde vurdert å sykemelde meg siden det er fullstendig kaos og stress på jobben akkurat nå - og det sa han seg enig i. Stress var absolutt ikke bra i den fasen jeg var i nå.. jeg ble sykemeldt tom. mandag, og har ny time da så skulle vi bli enige om hva vi gjorde videre..

Han ba meg ta det heelt med ro i helgen, ingen tunge løft, ingen herjing med dyr eller barn, ikke stresse og å bare ta livet helt med ro.
Ingenting av dette heller med andre ord;

smiley-chores003 :smiley-chores004 :smiley-chores007 :smiley-chores011 :smiley-chores020

Jeg tok en hcg prøve før jeg gikk som jeg får resultatet av etter helgen, da skal jeg også ta ny prøve for å se hvordan nivået ligger an..
Jeg krysser alt jeg har for at hcg'en har steget og ikke sunket..

Har den steget så betyr det at spiren gror og er fin, mens har den sunket.... så finnes det ikke noe spire inni der lenger.. :crybaby2

Jeg føler meg veldig tom nå, prøver å ikke gråte for mye og å tenke positivt. Det kunne gå bra også sa han! 50/50 sjanse for at det går bra.. vær så snill og la meg trekke det lengste strået her og at kroppen bare gir meg en advarsel på at nå må jeg ta det rolig.

La meg få et positivt resultat på mandag, jeg ber på mine knær.. :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 :smiley-angelic001
Plis la oss få slippe mer prøving og frustrasjon, og at vi får en velskapt og frisk baby i oktober! :smiley-angelic001 :sad010

Jeg krysser alt jeg har å krysse med! Sender deg tusenvis av gode tanker. Klem :)

Pass på deg selv og den lille, rug i vei, dette må gå bra:)

huff jeg gråter når jeg leser ikke fordi jeg er sikker på at det går galt, men fordi jeg kjenner på følelsene dine etter mitt forrige svangerskap som endte i SA (jeg blødde mye da, bare så det er sagt) bare tenker tilbake på en tid som en berg og dalbane med usikkerhet, en positiv legetime så mere blod og usikkerhet hcg prøve med høye verdier og positivt så nye hcg prøver hvor verdiene hadde steget, men for lite også rett på ul osv huff slike dager er så lange og tunge, føles jo ut som en evighet så føler med deg.

etter jeg har skrevet dette må du huske på at jeg blødde mye og friskt blod... synes egentlig det var litt rart at han var såpass "negativ" når det er brunt, ingen klumper, ingen smerter og så lite...
krysser fingrene for deg og jeg har virkelig trua på at dette går rette veien :-) sender deg en stoooor klem

huff jeg gråter når jeg leser ikke fordi jeg er sikker på at det går galt, men fordi jeg kjenner på følelsene dine etter mitt forrige svangerskap som endte i SA (jeg blødde mye da, bare så det er sagt) bare tenker tilbake på en tid som en berg og dalbane med usikkerhet, en positiv legetime så mere blod og usikkerhet hcg prøve med høye verdier og positivt så nye hcg prøver hvor verdiene hadde steget, men for lite også rett på ul osv huff slike dager er så lange og tunge, føles jo ut som en evighet så føler med deg.

etter jeg har skrevet dette må du huske på at jeg blødde mye og friskt blod... synes egentlig det var litt rart at han var såpass "negativ" når det er brunt, ingen klumper, ingen smerter og så lite...
krysser fingrene for deg og jeg har virkelig trua på at dette går rette veien :) sender deg en stoooor klem

Huff... Ingen god følelse nei, og jeg ble også veldig paff over at han var så negativ. Trodde heller ikke at det var så ille.. Så jeg ble rett og slett slått i bakken.. Har ikke talingen på hvor mange ganger jeg har brutt sammen i dag.. :crybaby2

Krysser virkelig alt jeg har. Og håper det bare er uskyldig... Spent på resultatene neste uke.. :)

Jeg reagerer på at han var så negativ. Sparsom, brun blødning uten smerter og vondt trenger overhode ikke å være spontanbort! Skjønner at du er bekymret, men prøv å tenk positivt :) lykke til!

Jeg reagerer på at han var så negativ. Sparsom, brun blødning uten smerter og vondt trenger overhode ikke å være spontanbort! Skjønner at du er bekymret, men prøv å tenk positivt :) lykke til!

Jeg ble ganske sjokkert ja.. Hadde virkelig ikke forberedt meg på den samtalen. Men han prøver vel kanskje bare å forberede meg på det verste..

Jeg synes også at det er litt merkelig at han var såpass negativ, det er jo svært mange som blør (helt ufarlige) blødninger i svangerskapet..? Føler innmari med deg, kan tenke meg at helgen blir lang for deg. :( Men kan jeg spørre hvor mye du blør?

Back
Topp