Oppdatering..

Så utrolig fint å høre/lese :) Kjempeglad på deres vegne..

:wav
 
(Får ikke oppdatert førsteinnlegget mer, så det får bli her)

Fredag 15.02 -

Husker ikke sist jeg var så trøtt...
Skulle ha oppdatert igår egentlig, men jeg gråt meg i søvn i armene til min kjære.. :(

Jeg merket jeg ble våt i undertøyet da jeg skulle legge meg i går, tenkte ikke særlig over det..men gikk på do. Fikk sjokk av synet som møtte meg..! Der var det endel mørk brunt/sort i trusa :(
Jeg tørket meg og fikk MASSE av det samme på papiret, kjempemasse tykt sort slim og spor av ferskt blodslim innimellom.. Tok meg sikkert 15 tørk før jeg ble noenlunde "ren".. Første tanken var; NÅ går det galt... :crybaby2

Brøt totalt sammen og gråt helt til jeg sovnet... Legen kl.09.00 i dag. Wish me luck. :(

:crybaby2:crybaby2:crybaby2
 
Uff, masse lykke til ;) Håper alt er bare bra i dag hos legen.. Hold deg hjemme en stund til å få slappet skikkelig av, og ta vare på kroppen og deg selv :) Sender deg en klem :)
 
Huff, nå syns jeg så synd på deg! Livet er bare ikke rettferdig! Håper det går bra hos legen i dag. Lykke til! Tenker på deg :) klem
 
Masse lykke til hos legen i dag - hvis det har vært stille "i trusa" en stund, uten noen blod, kanskje det har hopet seg litt opp og kom for fult igår kveld?

Krysser fingrene og er spent på hva legen vil fortelle om stigningen din :)
Klem klem :)
 
Masse lykke til i dag!
 
Huff.. Lykke til!
 
Hvordan gikk det??
 
Stor klem til deg vennen! Jeg kommer til å bli rasende dersom du ikke får ul nå altså! :(
 
Den andre tråden er full, så en ny tråd er på sin plass.. Men mange som ikke så den så her er den:

OPPDATERING ETTER LEGEN FREDAG 15.02:

Satt på venterommet med absolutt ingen forventninger og ventet.
17 minutter over ni ble vi ropt opp.

Hu spurte igjen hvordan det gikk, og jeg svarte jeg var bekymret etter alt som kom ut i går kveld.
Da sa hun at blodprøvene hadde sunket...
Hun ventet nok på en reaksjon fra meg, så jeg nikket bare.. Jeg hadde følt det på meg etter i går..

Hun prøvde å være så sympatisk hun kunne og tok meg på kneet, da kom tårene... Jeg så på mannen som hadde det knuste men støttende blikket. Marerittet var ett faktum. Vi har mistet kjærlighetsbarnet vårt.. :crybaby2

Jeg ble sykmeldt ut neste uke.. Nå er det bare å slette alle bilder av pos. tester, magebilder, slette app's, tickere og forberede oss på pp nummer 12.. :crybaby2
 
Back
Topp