Oppdatering..

ååå så fantastiske nyheter :) :) nå kom det noen tårer hos meg (hormonell jeg??? hehe) har tenkt så mye på deg...
 
ååå så fantastiske nyheter :) :) nå kom det noen tårer hos meg (hormonell jeg??? hehe) har tenkt så mye på deg...

Søta :love017

Veldig kjekt å bli tenkt på! Og veldig kjekt å få gode nyheter!
Mindre kjekt å være kvalm :p Men jeg skal heller være kvalm hele svangerskapet enn å miste!! :oops: ;)
 
Hipp hurra. Dagens godnyhet. Herregud så bra. Jaggu ikke godt å gå der i uvisshet altså så det var enda godt du fikk en ordentlig lege (les: empatisk) som faktisk skjønner at man kan være engstelig. Dufår ordne deg ed en UL da vettu, så kan skuldrene få synke ned på plass.
 
Hipp hurra. Dagens godnyhet. Herregud så bra. Jaggu ikke godt å gå der i uvisshet altså så det var enda godt du fikk en ordentlig lege (les: empatisk) som faktisk skjønner at man kan være engstelig. Dufår ordne deg ed en UL da vettu, så kan skuldrene få synke ned på plass.

Ja, heldigvis finnes de ennå! :)
Skal prøve å få krevd en UL på fredag.. først da kan jeg nyte helgen og begynne på jobb igjen på mandag :)
 
Ååååh, denne gladnyheten fortjente du så inderlig!
Tvilte aldri på spiren din, men fikk så vondt av deg og den dustelegen - komme med sånt vås rett før en helg... Herregud så sterk og flink du har vært..!

Skal se prøvene er enda finere på fredag og da blir det litt lettere å ta innover seg :)
Jippi jipp!
:D
 
Dette var jammen gode nyheter!! Har alltid hatt trua på at du har vært gravid og kommer til og fortsette helt til oktober!! Håper så inderlig at du får en henvisning til ultralyd slik at du klarer og få roen i deg ved og se et bankende hjerte!! :happy093
 
Åååhh så gode nyheter:) Håper det hjelper deg å slappe litt av:)
 
Hurra! Kjempenyhet! :wav
Håper du klarer å ta det innover deg og senke skuldrene, og rett og slett nyte svangerskapet og alle dets "herlige" symptomer :)
 
Ååååh, denne gladnyheten fortjente du så inderlig!
Tvilte aldri på spiren din, men fikk så vondt av deg og den dustelegen - komme med sånt vås rett før en helg... Herregud så sterk og flink du har vært..!

Skal se prøvene er enda finere på fredag og da blir det litt lettere å ta innover seg :)
Jippi jipp!
:D

Tusen hjertelig takk! :love017
Utrolig hyggelig å høre at du er så positiv på mine vegne! Det var utrolig deilig å få høre noe positivt for engangs skyld.. og begynner å tro litt mer på det nå :)

Håper prøvene har tredoblet seg til fredag :p
 
Trodde jeg hadde skrevet etter siste oppdatering :p men så BRAA!! veldig glad på dine vegne, håper du slipper mer nå og at spiren vokser seg stor og sterk!! <3
 
Dette var jammen gode nyheter!! Har alltid hatt trua på at du har vært gravid og kommer til og fortsette helt til oktober!! Håper så inderlig at du får en henvisning til ultralyd slik at du klarer og få roen i deg ved og se et bankende hjerte!! :happy093

Det håper jeg også! Men det ser mørkt ut.. pratet med andre venninner som ikke har fått UL.. hu ene måtte lyve og si at hu ikke visste hvor langt hu var på vei for å få UL. Og hu hadde også blødninger i svangerskapet..

Men uansett så har vi den private på mandag som vi kan falle tilbake på! :) :love017
 
Back
Topp