Hvordan gikk det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg visste det! Det var en super-gledelig nyhet! Han legen din var virkelig ikke helt god! Hva er poenget med å gjøre en gravid dame så full av bekymring og fortvilelse når det ikke er nødvendig!? Nei, gled deg over det du. Du hadde nok ikke fått fordoblede verdier om du hadde abortert. Så du kan nok stole på at verdiene er fine om to dager igjen også!
Så bra! Og godt du endelig fikk pratet med en lege som har forståelse for hva en slik situasjon gjør med en gravid kvinne Dette ser jo veldig bra ut, det blir å gå bra!
Ååå, så letta jeg er nå!!! dette var dagens beste nyhet!
Dette var gleeeeeedelig nyhet
Slapp av og nyt at spiren gror og vokser
Ang han andre legen... Tror nesten jeg ville sendt inn klage!! *sintsmilefjes*
Sniker fra august... Jeg håper så inderlig dette går bra. Det gjør det helt sikkert verdiene har jo økt, men jeg skjønner du er redd for å slippe jubelen løs og være redd for nye engstelser. Håper svaret på den siste prøven gjør at du kan slappe av og endelig nyte å være gravid og kvalm. følger spent med på deg!
Så deilig nyheter å få! Dette skal gå bra
Så fantastisk! Gratulerer )))
Nei, nå ble jeg glad MLHB...
Så nå kan du puste og nyte svangerskapet... Ja, vet det er lettere sagt enn gjort, men lov å prøve
Da skal denne luskehøna forholde seg til lesing
Masse lykke til videre
Til en viss grad...Sååå bra du fant riktig tråd tihi..
Du må bare luske for min del, bare koselig med noen luskere