Oppdatering..

yey!!! :-) la det fortsette sånn og at du kan vise den legen hvor feil han tar... krysser alt jeg har

Jeg var på mitt første dobesøk nettopp, har ikke turt å gå før nå i fare for at spottingen tar seg opp.. og vet dere hva? INGEN farge på papiret, dyttet det til og med litt oppi.. INGENTING! :D
Jeg er såååå glad nå! Håper bare det varer... :happy093
Første gang det er fargeløst der på 1 uke nå... åååå. Nå ble jeg glaaaad! :smiley-bounce012

:) Så bra, det virker jo veldig positivt. Begynte å spotte litt selv i dag, så trenger en solskinnshistorie:)

:) Så bra, det virker jo veldig positivt. Begynte å spotte litt selv i dag, så trenger en solskinnshistorie:)

Heff.. jeg fikk litt brunt slim sist dobesøk. Jublet nok for tidlig.. men det var med det. Så blankt igjen.. nekter å tro det er en SA.. altfor lite til å være det, spotter jo mer før jeg får TR vanligvis.. :P

Huff.. krysser fingrene for deg. Håper jeg kommer med en solskinnshistorie etter legetimen i morgen! :)

Skal høre om jeg får målt hcgen i morgen jeg og, selv om det virket som om hun ikke mente det var nødvendig så lenge det ikke ble mere eller jeg fikk smerter.
Krysser fingrene for deg og, dette må gå bra:) Har du mye tegn ellers? Jeg har hatt lite ømme pupper, men nå er de ømme og vonde, akkurat slik jeg vil ha de;)
litt uggen og bittelitt sulten. Sist var jeg stuptrøtt og mega sulten, men man kan vel kanskje ikke sammenligne.

Ser nå at 1 av 4 opplever blødninger tidlig i svangerskapet.

Ser nå at 1 av 4 opplever blødninger tidlig i svangerskapet.

Det er jo god statestikk da! Skjønner fremdeles ikke hvorfor legen min er så negativ.. menmen.

Symptomer? Jeg har ømme bryster, pluss de har hvertfall vokst èn cupstørrelse.. oppblåst på kveldene, hormonfull, sulten konstant, halsbrann, morgenkvalme, tisser oftere, murringer, NYSER (!), katten er veeeeldig opptatt av meg (vet ikke om det er tilfeldig da..) kviser i hele trynet, vondt i bekken.... jah. Det jeg kom på i farten.. :P

hehe det var ihvertfall en betryggende liste;)

Tenker du har fått en morkake som ligger lavt dermed blødninger, eller det har vært to og du har kanskje mistet en...

Men bar en fin økning det der :)

Så du skal se den har hvertfall doblet siden fredag... Spent for morgen dagen :)

Tenker du har fått en morkake som ligger lavt dermed blødninger, eller det har vært to og du har kanskje mistet en...

Men bar en fin økning det der :)

Så du skal se den har hvertfall doblet siden fredag... Spent for morgen dagen :)

Vet du.. den tanken har jeg tenkt selv da mamma hadde samme problem da hun gikk gravid med meg og lillebror! Vi får se i morgen.. krysser for en kjempefin stigning!

Viktig å ikke forsove meg i morgen. Må reise hjemmefra 10.00...

Wish me luck! :)

Masse lykke til i dag! Er ikke i tvil om at du får en fin stigning og gode nyheter :) :)

masse, masse lykke til :-)

Masse lykke til i dag ja...

(klarer ikke å liste meg ut igjen... Må se hvordan det går videre med deg :) )

Her krysses alt som krysses kan!!

Lykke til i dag!

Back
Topp