Oppdatering..

Kjenner jeg og blir forbanna på dine vegne, så skjønner godt du er det!

Kjære vene, jeg er sjokkert! :O hvordan kan han si sånn når han ikke gjør annet enn å gjette??

for en idiot av en lege :angry1 det er jo masse håp enda når du bare spotter bittelitt på papiret og ikke har smerter, ikke mist håpet. tok du time til en annen lege eller?
min lege tok blodprøver ofte, jeg fikk svar ca 2 dager etter de var tatt hver gang og hun sendte meg på tidlig ul da hun så hvor redd og fortvilt jeg var... nå er jeg redd pga den forrige opplevelsen min og hun skulle sende henvisning til tidlig ul med en gang...

huff sender deg mange klemmer og hold motet oppe enda litt, det er ikke ute enda...

for en idiot av en lege :angry1 det er jo masse håp enda når du bare spotter bittelitt på papiret og ikke har smerter, ikke mist håpet. tok du time til en annen lege eller?
min lege tok blodprøver ofte, jeg fikk svar ca 2 dager etter de var tatt hver gang og hun sendte meg på tidlig ul da hun så hvor redd og fortvilt jeg var... nå er jeg redd pga den forrige opplevelsen min og hun skulle sende henvisning til tidlig ul med en gang...

huff sender deg mange klemmer og hold motet oppe enda litt, det er ikke ute enda...

Jeg er bare provosert, jeg kjenner på mammafølelsen og jeg VET knøttet er der inni. Prater til det og jeg vet det bare... dumme legen. Jeg er forbanna.. selvfølgelig går dette bra! Jeg ble så satt ut at jeg sa ingenting om noe jeg egentlig skulle si... årrrrh :BangHead

Jeg skjønner godt at du er forbanna! For en idiot lege! Er det mulig!!!! Håper du drar til den andre legen på onsdag, og forhåpentligvis møter en lege som er mer forstårlig!!!! Kanskje en kvinnelig lege? Aner ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde vært deg!
Krysser fingrene for at den forbanna legen ber om unnskyldning for det han sa og oppførselen når du ser han på fredag og forteller at prøvene dine er fine og alt er bra!!! :)

Jeg skjønner godt at du er forbanna! For en idiot lege! Er det mulig!!!! Håper du drar til den andre legen på onsdag, og forhåpentligvis møter en lege som er mer forstårlig!!!! Kanskje en kvinnelig lege? Aner ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde vært deg!
Krysser fingrene for at den forbanna legen ber om unnskyldning for det han sa og oppførselen når du ser han på fredag og forteller at prøvene dine er fine og alt er bra!!! :)

Jeg sa nei takk til den på fredag, og skal til ei dame på onsdag ja. Håper hu er litt snillere med oss enn hva han her var.. og ikke minst at stigningen er enorm!! Årrrh... heff :(

Jeg sa nei takk til den på fredag, og skal til ei dame på onsdag ja. Håper hu er litt snillere med oss enn hva han her var.. og ikke minst at stigningen er enorm!! Årrrh... heff :(

Krysser fingrer og tær og alt som kan krysses! Unner deg ikke å være i den situasjonen du er i nå :( Håper spottene bare er bagateller :)

Huff :/ men håper det at alt er bra :)

sniker litt

Vil bare si at så lenge du ikke har smerter og blør så lite som du gjør så er det et ganske så stort håp...

Her har jeg blødd i alle mine 3 svangerskap... Alt fra litt, brunt og mensen lignende blødninger, med og uten klumper... Og alle mine er her friske og raske...

Kjenner jeg får så vondt av deg, og du kan fint ringe inn på onsdag og få resultatene fra prøvene...

Kan jeg spørre hva resultatet var fra fredag?

Har stor tro at det vokser en liten spire hos deg ennå... :)

Fy søren! Jeg kjenner jeg blir forbanna på dine vegne! Går ikke an å være så lite følsom og lite analytisk. Han må da også, som lege være klar over at mange har hatt brun utflod i svangerskap hvor det har gått helt fint! Nei, bytt lege sier nå jeg, og prøv å kom deg på en UL, så du får beviset ditt. Jeg krysser labber og heier på dere :-)

Slik snakket legen til meg også på sykehuset.. Jeg mistet i November men ble gravid igjen straks etterpå å 2 juledag begynte jeg å blø MASSE igjen... Var sikker på jeg hadde mistet.. Var 5+0 å satt på gyn på sykehuset i omkring 9 timer........ Ja NI timer... Da jeg kom inn så vi bare en plommesekk.. Jeg ante ikke jeg at man ikke kan se stort annet da men jeg følte meg gla for å se at d i d minste var NOE der inne.. For UL i November var d fullstendig tomt.. Men da legen sa hadet bra så la hun også til "Man kan jo håpe at det går bra men jeg må ærlig si at jeg tror nokk ikke dette går bra".. Hun sa til at det nokk var en SA d sa hun flere ganger... Så jeg aner ikke om dette er ei greie hos noen leger fordi dem ikke vil få opp forhåpningene.. Men vi tok hcg den dagen å hcg to dager senere å den hadde dobblet seg fra 8000 til 16 000 fra 5+0 til 5+2 .. Så da fikk jeg en tlf fra en annen lege om at det var jo positivt det da.. Hadde ny UL 6+1 å der banket hjertet.. har hatt flere blødninger etterpå men alt er topp med den lille.. Ikke mist håpet kjære deg :) Dersom du ikke har blødd klumper, hatt sterke smerter så er du nokk veldig gravid enda :) Nå aner jeg ikke hvor langt du er på vei, men dersom du f.eks er kvalm e.l så er det også SVÆRT positive tegn :) Sender over en varm klem fra ei som har mistet 2 ganger før å hatt MYE blødninger å bekymringer denne gang også, er jaggu ikke kjekt å ha det slikt å attpåtil måtte vente for å vite om ting er som det skal..

Blir veldig overrasket over den legen!! Hvordan kan en lege gjette seg fram til at det mest sannsynlig er en SA. Han har jo ikke en gang spurt deg om du har symptomer på det og være gravid, noe jeg leser at du har og det er jo kjempe positivt + at du tok en graviditetstest som var kjempe positiv!! Denne legen tar jammen meg FEIL denne gangen! Stå på jente og ikke gi opp håpet, for håp er det enda!! :hug013

Helt sjokkert av måten legen behandlet deg på!! Det du opplevde er ikke det mest typiske for SA nei! FRISKT BLOD er det, ikke brunt les:gammelt blod)... Det kan såklart hende, men jeg tror du har oddsen på din side. Mange kvinner opplever en ufarlig blødning eller to i svangerskapet, kjenner til flere. Dette må være forferdelig vanskelig, det å ikke vite. Håper tiden går fort til du skal på UL og at du får se ett bankende hjerte kjære deg <3 :-) <3

Så trist å lese! Men sa ikke legen noe om hcg nivået? Jeg har blødd litt i alle tre svangerskapene. Så jeg krysser fingrene for at alt står bra til! Den gangen jeg mistet var det store smerter og MASSE blod!! *krysser aøt eg har*

Steik for en idiot! Hadde byttet lege jeg.. Håper det går bra med deg og du får gode nyheter på onsdag :)

sniker litt

Vil bare si at så lenge du ikke har smerter og blør så lite som du gjør så er det et ganske så stort håp...

Her har jeg blødd i alle mine 3 svangerskap... Alt fra litt, brunt og mensen lignende blødninger, med og uten klumper... Og alle mine er her friske og raske...

Kjenner jeg får så vondt av deg, og du kan fint ringe inn på onsdag og få resultatene fra prøvene...

Kan jeg spørre hva resultatet var fra fredag?

Har stor tro at det vokser en liten spire hos deg ennå... :)

Fikk ikke noe resultat fra fredag, de hadde ikke mottatt det enda..kunne ringe i morgen halv 3 - kanskje få resultatet da. Hvis ikke får jeg det uansett på onsdag på timen kl. 10.30...

Fy søren! Jeg kjenner jeg blir forbanna på dine vegne! Går ikke an å være så lite følsom og lite analytisk. Han må da også, som lege være klar over at mange har hatt brun utflod i svangerskap hvor det har gått helt fint! Nei, bytt lege sier nå jeg, og prøv å kom deg på en UL, så du får beviset ditt. Jeg krysser labber og heier på dere :)

Vi har en privat UL førstkommende mandag.. tenker vi beholder den om jeg ikke får henvisning! :)
Tusen takk for kryssing og heing ;)

Back
Topp