Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjære vene, jeg er sjokkert! :O hvordan kan han si sånn når han ikke gjør annet enn å gjette??
Kjenner jeg og blir forbanna på dine vegne, så skjønner godt du er det!
for en idiot av en lege det er jo masse håp enda når du bare spotter bittelitt på papiret og ikke har smerter, ikke mist håpet. tok du time til en annen lege eller?
min lege tok blodprøver ofte, jeg fikk svar ca 2 dager etter de var tatt hver gang og hun sendte meg på tidlig ul da hun så hvor redd og fortvilt jeg var... nå er jeg redd pga den forrige opplevelsen min og hun skulle sende henvisning til tidlig ul med en gang...
huff sender deg mange klemmer og hold motet oppe enda litt, det er ikke ute enda...
Jeg skjønner godt at du er forbanna! For en idiot lege! Er det mulig!!!! Håper du drar til den andre legen på onsdag, og forhåpentligvis møter en lege som er mer forstårlig!!!! Kanskje en kvinnelig lege? Aner ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde vært deg!
Krysser fingrene for at den forbanna legen ber om unnskyldning for det han sa og oppførselen når du ser han på fredag og forteller at prøvene dine er fine og alt er bra!!!
Jeg sa nei takk til den på fredag, og skal til ei dame på onsdag ja. Håper hu er litt snillere med oss enn hva han her var.. og ikke minst at stigningen er enorm!! Årrrh... heff
Krysser fingrer og tær og alt som kan krysses! Unner deg ikke å være i den situasjonen du er i nå Håper spottene bare er bagateller
sniker litt
Vil bare si at så lenge du ikke har smerter og blør så lite som du gjør så er det et ganske så stort håp...
Her har jeg blødd i alle mine 3 svangerskap... Alt fra litt, brunt og mensen lignende blødninger, med og uten klumper... Og alle mine er her friske og raske...
Kjenner jeg får så vondt av deg, og du kan fint ringe inn på onsdag og få resultatene fra prøvene...
Kan jeg spørre hva resultatet var fra fredag?
Har stor tro at det vokser en liten spire hos deg ennå...
Fy søren! Jeg kjenner jeg blir forbanna på dine vegne! Går ikke an å være så lite følsom og lite analytisk. Han må da også, som lege være klar over at mange har hatt brun utflod i svangerskap hvor det har gått helt fint! Nei, bytt lege sier nå jeg, og prøv å kom deg på en UL, så du får beviset ditt. Jeg krysser labber og heier på dere