huff får så vondt av deg det er så vond følelse. og det var fryktelig å miste, men den uvissheten var mange ganger verre :-( krysser som sagt alt jeg har for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes også at det er litt merkelig at han var såpass negativ, det er jo svært mange som blør (helt ufarlige) blødninger i svangerskapet..? Føler innmari med deg, kan tenke meg at helgen blir lang for deg. Men kan jeg spørre hvor mye du blør?
huff får så vondt av deg det er så vond følelse. og det var fryktelig å miste, men den uvissheten var mange ganger verre :-( krysser som sagt alt jeg har for deg
Jeg reagerer også på at legen var så negativ, han burde fortelle deg om sjansen ja, men det er jo så mange som blør og der alt går helt fint. Da jeg blødde kraftig i forbindelse med min SA, sa de at det kunne gå bra og vi antok at jeg var gravid frem til ultralyden jeg skulle ta neste dag.
Angående hvile, min lege sa ikke til meg at jeg måtte holde meg i ro (samboeren min spurte om jeg burde være sengeliggende), at det hadde ingenting å si på om man ville abortere eller ikke. Hvis noe var galt, ville jeg miste uansett og omvendt. Jeg sier ikke at du ikke skal holde deg i ro, men sier det vel for å høre om flere har fått motsatt beskjed av meg? Det som var viktig sa han var at jeg tok det med ro generelt siden dette selvfølgelig var en påkjenning (spesielt psykisk) å gå rundt å vente på å se om jeg mistet eller ikke.
Men det er mer som kremete/klissete brun utflod.. Ingen tegn til friskt blod. Kun denne brune spottingen. Kommer ikke i trusa heller..
Hadde lignende utflod i dag og ble litt redd.
Har hatt mye utflod, slik kremete majonesfarget utflod, men i dag var det mer brunlig i samme konsistens. Var bare midt på dagen, har ikke hatt det i kveld. Men det er mye aktivitet (kynnere?) i magen så det skal vel godt gjøre om det ikke går et lite blodkar ved tøy og strekk
Krysser fingrene for oss begge - vi skal ha oktoberbebis
Har troen på deg, selv om det høres nokså ekkelt ut
Jeg har trua på at dette går bra jeg Har hørt om sååå mange som spotter i starten, og siden det ikke er friskt blod og ikke kommer mye tenker jeg at dette vil gå bra Må jo bare tenke positivt Krysser alt jeg kan for deg!
Selv begynte jeg å blø i uke 23 i forrige graviditet, fikk både innvendig og utvendig ul og de kunne ikke se hvor blødningen kom fra. Fikk bare beskjed om at slimhinnene er kjempe sensitive under et svangerskap, så det kunne lett begynne å blø. Jeg blødde ikke mye, med det rant i do da jeg sto opp også spottet det litt resten av den dagen. Får håpe det er like uskyldig hos deg...
Har trua på at alt kommer til og gå bra! du blir nok her inne til oktober skal du se
Hææ, fy F for en lege altså!!!
Jeg er sikker på at alt er bra med lille frøet i magen
Fikk du ikke svar på hCG prøven.
Tenk positivt kjære deg, og prøv å glem den fæle legen!!
Stor klem til deg <3