~Oktober 2020~

Ja jeg reagerte på det samme...
Og frøkna er høylydt og har en del lyder hvis hu ikke får til ting, så ja... Nå går vi bare i limbo og er redd for at de skal tro på noen andre enn oss egentlig.
Om det bare er fordi hun gråter for mye så tviler jeg på det blir noen sak, hjelpes da hadde hvertfall barnevernet hatt ekstremt mye å gjøre

Ja jeg reagerte på det samme...
Og frøkna er høylydt og har en del lyder hvis hu ikke får til ting, så ja... Nå går vi bare i limbo og er redd for at de skal tro på noen andre enn oss egentlig.
Helt utrolig at ikke vi har fått bv på døra da, slik som minsten av og til dramatiserer:nailbiting: (og tenke seg til den perioden tannpuss var uaktuelt for ham, men nødvendig for oss å gjøre :shy:)

Hvis klagen er på bakgrunn av at noen har hørt en unge gråte endel, så tviler jeg sterkt på at noen slikt skjer:Heartred
Vi har også vært mye inne pga covid, og min helse. Altså ikke benyttet lekeplassen. Men vi har gått turer og har hu med overalt vi skal. Det er bare frustrerende. De kommenterte også i klagen at det virket som om vi ikke jobbet siden vi var mye hjemme. Så vi blir nok fulgt med på av nabolaget... gleder meg til å flytte.

Vi har også vært mye inne pga covid, og min helse. Altså ikke benyttet lekeplassen. Men vi har gått turer og har hu med overalt vi skal. Det er bare frustrerende. De kommenterte også i klagen at det virket som om vi ikke jobbet siden vi var mye hjemme. Så vi blir nok fulgt med på av nabolaget... gleder meg til å flytte.
Hvorfor skal alle bry seg med om man jobber eller ikke? Nesevise naboer som bør feie for sin egen dør :facepalm:

Dere kunne jo teoretisk sett jobbet hjemmefra (og i alle fall i år) og uabsett, det er jo en god grunn til at dere ikke gjør det, og så da? Det har jo ikke noe å si, man sender da ikke bv på folk for at de ikke jobber?

Første leveåret til minste var også både jeg og mannen hjemme. Jeg i perm, han arbeidsledig. Og så da?

Smålige folk rundt deg et sted og det ser nok bv

Dere kunne jo teoretisk sett jobbet hjemmefra (og i alle fall i år) og uabsett, det er jo en god grunn til at dere ikke gjør det, og så da? Det har jo ikke noe å si, man sender da ikke bv på folk for at de ikke jobber?

Første leveåret til minste var også både jeg og mannen hjemme. Jeg i perm, han arbeidsledig. Og så da?

Smålige folk rundt deg et sted og det ser nok bv
Ja de er det... gleder meg til å kunne flytte!!

Syns munnbind er utrolig ubehagelig, men jeg er på toget og må man så må man

Det er virkelig ikke behagelig, nei:shy:
Tok toget inn kl 1355 og tilbake 1444.
Hadde bare en liten ting han dusten på kundeservice sa jeg måtte møte opp for å få fikses. Sur og gretten var han også.
Når jeg kom var det en utrolig søt og hyggelig dame der som sa at selvfølgelig hadde jeg ikke trengt å møte opp for å ordne det.
Hun trodde hun viste hvem jeg hadde snakket med, han hadde etter hva jeg forstod fått sparken for å være sur og gretten og hatt siste dag i går.
Som plaster på såret slapp jeg å betale engangsavgiften på kr 50,-.
Hun skulle også rapportere dette inn, slik skal det ikke være.

Hadde bare en liten ting han dusten på kundeservice sa jeg måtte møte opp for å få fikses. Sur og gretten var han også.
Når jeg kom var det en utrolig søt og hyggelig dame der som sa at selvfølgelig hadde jeg ikke trengt å møte opp for å ordne det.
Hun trodde hun viste hvem jeg hadde snakket med, han hadde etter hva jeg forstod fått sparken for å være sur og gretten og hatt siste dag i går.
Oida. Det var ikke noe gøy

Godt hun ryddet opp da

Ikke kjekt med sånt.

Munnbind har jeg tilgode å prøve enda
Vi har en pakke i hus, men til den prisen så bruker jeg dem ikke før de trengs, ikke bare for gøy hjemme, og vi har ikke hatt behovet. Ikke har vi tog eller trikk, ikke tar vi bussen, det er uansett god plass på den, mannen tar ikke båten lenger heller, den var det trangt på, vi kjører egen bil og da terngs det jo ikke. Ikke er det smitte her i området heller.

12273 skritt.
Mannen og frøkna gikk inn til Åsane før jeg sto opp, så da tok jeg turen inn og joinet de. :)
Flott

Jeg har sånn ca 10 000 mindre enn deg, 2706 skritt

Og jeg bør derved gå mye mer i dag, så jeg ser fr meg en lang tur på stuegulvt i kveld også. vi fpr se om jeg kommer meg ut, men jeg liker ikke gå når det er så mørkt, og det blir det fort før jeg har tid

Back
Topp