Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør det, men i motsetning til i mars/april har jeg innsett at 2021 fort blir rimelig kjipt det også.Nærmer seg slutten av et evig kjipt 2020..
En gang må være den første.Hei oktober. Uvant å sitte oppe og «vente» på at yngste skal stå opp. Det må være første gang![]()
Forhåpentligvis blir 2021 et bedre år ifht pappa *krysse fingrene hardt*Det gjør det, men i motsetning til i mars/april har jeg innsett at 2021 fort blir rimelig kjipt det også.
Krysser fingrene for det.Forhåpentligvis blir 2021 et bedre år ifht pappa *krysse fingrene hardt*
Det blir nok det. Eneste lysglimtet er at vi muligens får kjøpt leilighet/hus.Det gjør det, men i motsetning til i mars/april har jeg innsett at 2021 fort blir rimelig kjipt det også.
Jeg skal bli tante (om ikke han sniker seg ut i år da)Det blir nok det. Eneste lysglimtet er at vi muligens får kjøpt leilighet/hus.
Det håper jegForhåpentligvis blir 2021 et bedre år ifht pappa *krysse fingrene hardt*
Det er jo noe å se frem til!Jeg skal bli tante (om ikke han sniker seg ut i år da)
Sniker seg utJeg skal bli tante (om ikke han sniker seg ut i år da)

Spennende!Neste mnd er det rettssak da o.o
Spennende, kvalmende, nervepirrende. Så nervøs.Spennende!
Ja, det er det. Bor langt unna, men tantebarn er stas. Gleder meg. Har begynt å strikke teppe.Det er jo noe å se frem til!
Jeg håper min søster blir operert denne mnd, og kan begynne å prøve på nr 2.![]()
Sniker seg ut![]()
Mm. Det skjønner jeg. Men tenker masse på deg. Både den saken og dette med bv. Håper alt ordner seg.Spennende, kvalmende, nervepirrende. Så nervøs.