3 aper er godt, det har jeg liggende i skapet + black towerHaha, ingen
Men jeg liker en spesiell type, så med mindre dere har 3 aper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 aper er godt, det har jeg liggende i skapet + black towerHaha, ingen
Men jeg liker en spesiell type, så med mindre dere har 3 aper
Må være sikkerSelvfølgelig, det er da inneforstått
Mmmmhm3 aper er godt, det har i liggende og black tower
Sette seg fast også fakrisk. Godt gjort.Noen ganger lurer jeg virkelig på hvordan disse ungene klarer det.
Lille U klarte akkurat å falle oppi do og sette seg fast
Nå er han dusjet på på vei tilbake til seng
Kanskje teit og le, men høres komiskt ut når det ikke er din unge..Sette seg fast også fakrisk. Godt gjort.
En gang for mange år siden falt min lillebror i do. Han hylte fordi vannet var kaldt. Jeg hylte for jeg trodde han kom til å forsvinne ned der, ifølge mamma.
Minst en av mine har også klart det der en gang. Men, vel. Ingen har forsvunnet ned til dodraugen enda
Ta det med ro, vi ler vi ogsåKanskje teit og le, men høres komiskt ut når det ikke er din unge..
Bra. Håper han ikke fikk vondt. Kan se det for meg.. <3Ta det med ro, vi ler vi også
Nei da, han fikk heldigvis ikke vondtBra. Håper han ikke fikk vondt. Kan se det for meg.. <3
Prøver å tenke positivt veit du. Kan ikke gi opp. Hvis jeg kan forbedre livskaliteten er det i det minste noget!
Jeg har vært så langt nede at jeg har vurdert å ende alt mens mannen er på handletur, så ja.. Men nå har jeg datteren min, jeg kan ikke gjøre det mot henne. Jeg må kjempe.Eg har vert langt nede. Livskvalitet håper eg du får forbedra
Jeg har vært så langt nede at jeg har vurdert å ende alt mens mannen er på handletur, så ja.. Men nå har jeg datteren min, jeg kan ikke gjøre det mot henne. Jeg må kjempe.
Jeg kan ikke gi opp.
Jeg er dessuten ikke en person som gir lett opp, jeg kjemper til "the bitter end"..