~Oktober 2020~

Vi har kommet hjem fra å besøke farmoren til mannen, med hennes tilstand er det muligens siste gang vi ser henne.
Jeg har vært våken siden 5, er drittrøtt, og sulten.
Frøkna får kvelds og skal sove, så skal jeg spise pølser, så hopper jeg til sengs også. Kan jeg overtale mannen til å ta morgendagen tro? Han sover mye bedre enn meg... Og han får sove igjen på dagtid, det skjer kun en sjelden gang for meg.
Så, lurer på om han gidder...
Lille U er i seng, jentene har flyttet festen opp, og eldste sitter og spiller.
Jeg satt akkurat å hørte på Neil Gailman lese på direktesending på FB.
Blir nok snart litt vin
 
Jeg kan ikke opereres. Gått til behandling i snart 9 år liksom.. Vært hos utallige leger..

Eg pleie å sei eg er heldig, som har fått behandling. Men det er kun fordi eg mistet kontroll på blære og lammelser i fot, uten det hadde dei neppe operert. Men eg hadde sterke smerter også.
 
Eg pleie å sei eg er heldig, som har fått behandling. Men det er kun fordi eg mistet kontroll på blære og lammelser i fot, uten det hadde dei neppe operert. Men eg hadde sterke smerter også.
Vel jeg er fortsatt glad det har ordnet seg for deg!
Kan jo hende jeg faktisk får bedring på rehabilitering denne gangen, 6th time's the charm right?
Verdt ett forsøk nå som stresset med forsikringsselskapet har lagt seg. :)
 
Noen ganger lurer jeg virkelig på hvordan disse ungene klarer det.
Lille U klarte akkurat å falle oppi do og sette seg fast :p

Nå er han dusjet på på vei tilbake til seng
 
Vel jeg er fortsatt glad det har ordnet seg for deg!
Kan jo hende jeg faktisk får bedring på rehabilitering denne gangen, 6th time's the charm right?
Verdt ett forsøk nå som stresset med forsikringsselskapet har lagt seg. :)

Det er sant. Positive tanker:) Lykke til:) Eg hadde utbytte av rehabilitering for eit par år siden:)
 
Back
Topp