Ja. Bestemor hadde det. Skulle ønske hun døde flere år før hun faktisk døde, fælt å si det men.Alzheimer er så stygt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Bestemor hadde det. Skulle ønske hun døde flere år før hun faktisk døde, fælt å si det men.Alzheimer er så stygt..
Farmoren til mannen har det og det er så fælt å se på... skulle nesten ønske hu kunne slippe...Ja. Bestemor hadde det. Skulle ønske hun døde flere år før hun faktisk døde, fælt å si det men.
Jeg vet det alt for godtAlzheimer er så stygt..
Ja, det er grusomt.Alzheimer er så stygt..
Ja det er helt jævligFarmoren til mannen har det og det er så fælt å se på... skulle nesten ønske hu kunne slippe...
Hadde en tante med det, så ja, vet hvordan dette går.
Huff. Psykopatkjæreste altså.
Jeg flyttet i 2011 for å komme meg unna mamma..
Jeg føler meg så godt som frisk igjen og venter bare på testresultatet som skal bekrefte det.
Mannen spøker og sier han får forte seg å dra på butikken før de ringer og sier han er i karantene som min nærkontakt.
Han må ta handleturen i dag for jeg er jo i karantene. Jeg får ta i et tak i huset jeg da, for jeg er nå i alle fall ikke særlig syk i dag. I går på denne tiden var jeg rimelig klar for å bare legge meg igjen, men utover dagen kom det seg. En kortvarig forkjølelse.
UsjFlytta fra min heimplass, for å komme meg unna kjæreste (slo opp) som var voldelig i sengen. Er trist å vite eg ikkje er aleine.
Du har vært uheldig duJa. Men eg overlevde. Og fann meg ein psykopat istedet
Du har vært uheldig du
Ja det gjør du!Og så smalt ektemannen min venninna si på tjukken
Men eg klarer meg
Ja det gjør du!
Flink!Og tilbake i full jobb
Flink!
Dit kommer nok ikke jeg noensinne.
Heldig om jeg klarer litt jobb etterhvert.
Men jeg har en flott datter og tenker å skaffe symaskin
Jeg kan ikke opereres. Gått til behandling i snart 9 år liksom.. Vært hos utallige leger..Eg er heldig ja, men det var hard jobb. Eg har operert rygg 4 ganger og revmatisme i tillegg. Så det med full jobb, har ikkje kommet gratis.
Er ikke helt der endaDa var det Hallo-VIN!
Vi har kommet hjem fra å besøke farmoren til mannen, med hennes tilstand er det muligens siste gang vi ser henne.Er ikke helt der enda