~Oktober 2020~

Funker det også.
Jeg har ikke noe tradisjon for eller behov for sånne steder, men savner ikea og Janusfabrukken og den matbutikken jeg har glemt navnet på, den på Åsane senter som ikke er rema. Egentlig savner jeg Åsane senter, det er helt passe stort. Amfi Moa er..... Noe annet.
Åsane senter har jeg også vært på

Funker det også.
Jeg har ikke noe tradisjon for eller behov for sånne steder, men savner ikea og Janusfabrukken og den matbutikken jeg har glemt navnet på, den på Åsane senter som ikke er rema. Egentlig savner jeg Åsane senter, det er helt passe stort. Amfi Moa er..... Noe annet.
Kan det være Meny?
Nei vi koser oss litt på Burger King iblant.
Og nå i november åpner det en i Åsane, og det er da vi sannsynligvis flytter, typisk, heh? :P
Foretrekker King over McDonalds.
Men jeg liker også en god kebab f eks.
Men blir ikke mye av det egentlig. :)

Åsane senter har jeg også vært på

Også roter jeg, ha. Jeg liker Åsane senter, men det var det i indre Arna jeg faktisk tenkte på. Den matbutikken øyrane torg som ikke er rema. Og øyrane torg i seg selv.

Åsane senter også, men det er ikke sånn ideeel størrelse og oppbygging, det er litt mer sånn kaotisk. Men, rett ved ikea.

Kan det være Meny?
Og nå i november åpner det en i Åsane, og det er da vi sannsynligvis flytter, typisk, heh? :p
Jeg mente på øyrane.

Kan det være Meny?
Og nå i november åpner det en i Åsane, og det er da vi sannsynligvis flytter, typisk, heh? :p

Jeg er ikke så glad i sånne burgere. Eller jo, men da må det være uten dressing og saus og uten sylteagurk og løk og... Ja... Så det blir ikke.

Men jeg er glad i god pommes fristes da! (uten ketsjup)

Også roter jeg, ha. Jeg liker Åsane senter, men det var det i indre Arna jeg faktisk tenkte på. Den matbutikken øyrane torg som ikke er rema. Og øyrane torg i seg selv.

Åsane senter også, men det er ikke sånn ideeel størrelse og oppbygging, det er litt mer sånn kaotisk. Men, rett ved ikea.
Mange år siden jeg var der, i 2008 var det vel tror jeg

Men, da er det god morgen da.

Vært våken en stund, men på tide å tenke frokost snart. Formen er, enn så lenge, mye bedre. Av erfaring vet jeg at den oftest er bedre mens jeg enda ligger, men vi får se. Jeg tror jeg bare har hatt meg en relativt lett forkjølelse egentlig. Bare med så inni granskauen med hoste at når kommunelegen ber alle med selv milde symptomer være så snill å teste seg... Ja. Da sitter jeg i karantene.

Mange år siden jeg var der, i 2008 var det vel tror jeg
Sist i 2012 for min del, da flyttet vi.

Jeg flyttet til Bergen i august 1998, som 19 åring klar for studier og en plan om "4 år og rett hjem". I 2002 var jeg rett nok ferdig med studiene, men det tok ti år før jeg flyttet "hjem", og da med en mann og to barn på flyttelasset.

Sist i 2012 for min del, da flyttet vi.

Jeg flyttet til Bergen i august 1998, som 19 åring klar for studier og en plan om "4 år og rett hjem". I 2002 var jeg rett nok ferdig med studiene, men det tok ti år før jeg flyttet "hjem", og da med en mann og to barn på flyttelasset.
Jeg flyttert til Porsgrunn i 1999 for ett år på folkehøyskole ( komme bort fra psykopatkjæreste derfor så langt unna) jeg flyttet visst aldri hjem igjen..

Jeg flyttert til Porsgrunn i 1999 for ett år på folkehøyskole ( komme bort fra psykopatkjæreste derfor så langt unna) jeg flyttet visst aldri hjem igjen..
Sånt skjer

Kjipt med psykopatkjærest, men du fant bedre der du er da.

Huff. Psykopatkjæreste altså.
Jeg flyttet i 2011 for å komme meg unna mamma.. :p
Mhm , knakk samen underveis på fhs , raste ned ti kg på under en mnd , men hadde en fantastisk lærer og venner der som plukker meg opp igjen bit for bit og passet på meg. Begynte hos psykolog året etter da vi flyttet til Oslo.

Hehe, ok :)
Måtte spørre :p
Jeg har rett og slett aldri prøvd. Men mannen og min bror snakket om det en gang. De fastslo at om man tok bort alt jeg ikke ville ha var der ikke noe vits.

Back
Topp