~Oktober 2020~

Jeg også, hater å gå rundt i butikker å titte når det er en flokk med mennesker som er helt gale der. Primark i London er definitivt den verste jeg har vært på. Der går de helt amok i blant :hilarious: dytter, drar ting ut sv henda til hverandre. Kaster på gulvet hvis de ikke vil ha det osv :hilarious::hilarious:
Ha ha ja om kvelden var det ille

Nei, men de aller fleste var flinke til å holde avstand. En har jo noen som stopper midt i veien som en ikke kan komme forbi uten å komme for nærme *blir hoppende gal av det der*:shy:
Bare leste noen som sa det var umulig å holde en m avstand der , så derfor heg lurte

Jeg gikk fredag kl 11, var ute nærmere halv ett :shy: noe var det hylleplass på, noe måtte jeg spørre om. Noe fikk jeg med meg gjennom kassa, noe måtte jeg hente på varelevering. Det ble tungt å lempe kassene på tralla, dytte tralla rundt og ned til bilen, lempe dem inn i bilen og så videre for å kjøpe mer gulv. Gele i armene etterpå:p (og samboer som presterer å si at ingen av dem var særlig tunge, men for meg så var dem det :facepalm:)
Jeg pleier å sjekke hylleplasser og slikt på nett først, men nå har jeg aldri kjøpt mer enn bare vanlige møbler det.
Tenkte å ta en tur på mandag formiddag siden møtet med PPA er flyttet, og jeg har tatt en feriedag.

Bare leste noen som sa det var umulig å holde en m avstand der , så derfor heg lurte
Jeg syns absolutt ikke det er umulig, jeg klarte det med tralla. Ulempen er bare at det kan ta litt tid pga de som f.eks stopper midt i og står og diskuterer om de skal bort for å se på noe:rolleyes:

Jeg var på spar kjøp før i dag og ble rimelig irritert , foreldrene bare sto og lo av barna som løp rundt , tok på og trykket på masse godterigreiee , satte seg oppå kassegreienr , gikk helt oppi meg selv om jeg flyttet meg flere ganger

Jeg syns absolutt ikke det er umulig, jeg klarte det med tralla. Ulempen er bare at det kan ta litt tid pga de som f.eks stopper midt i og står og diskuterer om de skal bort for å se på noe:rolleyes:
Ok , de mente det var for mye folk og folk som ikke tok hensyn

Jeg pleier å sjekke hylleplasser og slikt på nett først, men nå har jeg aldri kjøpt mer enn bare vanlige møbler det.
Tenkte å ta en tur på mandag formiddag siden møtet med PPA er flyttet, og jeg har tatt en feriedag.
Jeg sjekket også hylleplassene før jeg dro inn, så det var greit nok å finne:) men servantskapet stod det at en måtte spørre en ansatt om. Og det tok litt tid ifht å holde avstand til folk, folk stopper på de dummeste steder for å diskutere :rolleyes:

Ok , de mente det var for mye folk og folk som ikke tok hensyn
Jeg syns det var endel folk til å være fredag formiddag, men det er nok verre i helger og på ettermiddager, vil jeg tro:nailbiting: og det er ikke til å nekte for at folk som ikke tar hensyn finner man mange steder:banghead:

Jeg også, hater å gå rundt i butikker å titte når det er en flokk med mennesker som er helt gale der. Primark i London er definitivt den verste jeg har vært på. Der går de helt amok i blant :hilarious: dytter, drar ting ut sv henda til hverandre. Kaster på gulvet hvis de ikke vil ha det osv :hilarious::hilarious:
Vi mennesker kan virkelig være dyr iblant:eek:

Jeg sjekket også hylleplassene før jeg dro inn, så det var greit nok å finne:) men servantskapet stod det at en måtte spørre en ansatt om. Og det tok litt tid ifht å holde avstand til folk, folk stopper på de dummeste steder for å diskutere :rolleyes:
Siden midten av mars har jeg beregnet at jeg trenger dobbelt så lang tid når jeg ha vært ute og handlet ved tanke på det der.
Som regel bruker jeg mye mindre tid enn det, men ønsker ikke dårlig tid heller

Jeg kan ikke for det, men liker disse type kjøkken:p

Vedlegg

• IMG_20201030_111613.jpg
    IMG_20201030_111613.jpg
    42,9 KB · Visninger: 11
Du er ikke den eneste, men det ville blitt for mørkt her.
Har ganske lite kjøkken, og når det er mørkt vil det virke enda mindre
Vi skal åpne opp, rive vegg mellom kjøkken og spisestue (stua er et ganske bredt og langt rom med tv-stue i den ene enden og spisebord i andre enden). Så ser for meg at det kunne fungert. I tillegg er det et svææært vindu på motsatt side av spisebord fra kjøkken, så får inn endel naturlig lys fra både spisebord og kjøkken som har vindu på to av de tre veggene som blir værende :) jeg er bare bestemt på at jeg skal ikke ha svart og ikke hvitt kjøkken :p

Back
Topp