~Oktober 2020~

Nei, den er i november. Hadde noe å se frem til i Oktober. Utvidelsespakke til spillet jeg spiller mest. Men det er utsatt nå, til senere i 2020... Så det var litt nedtur.
Allikevel, nå ble jeg faktisk lettet.
Hadde vert verre om det var rettsaken...

Hatt enn veldig aktiv dag, dog veldig fin (selv om det ikke vises på skrittene mine), og hodet mitt fortelle meg at det er lørdag, gjett om jeg kommer til å få hetta nå jeg ser på klokken på lørdag morgen når jeg våkner og ser på klokken og er sikker på at jeg har forsovet meg :P

Uansett, har dere hatt en fin dag?

Kan jeg spørre om er nysgjerrig spørsmål jeg har lurt på en stund?
Du sier du får skritt ved å svømme, teller klokken skritt når du svømmer, eller har dere noe slikt som at for eksempel en time svømming teller et visst antall skritt?
Dytt.no er en sånn konkurranse på nett hvor en får omregnet en del aktiviteter til skritt. Klokken legger jeg i skapet men på dytt omregnes minutter svømming til skritt avhengig av lett moderat eller intensiv intensitet.

Så det er ikke reelle skritt. En får omregnet sykkel også. Og går en fjelltur får en mye mer skritt om en regner det pr time heller enn å se hva klokka talte.

Hatt enn veldig aktiv dag, dog veldig fin (selv om det ikke vises på skrittene mine), og hodet mitt fortelle meg at det er lørdag, gjett om jeg kommer til å få hetta nå jeg ser på klokken på lørdag morgen når jeg våkner og ser på klokken og er sikker på at jeg har forsovet meg :p

Uansett, har dere hatt en fin dag?
Hatt en grei dag, men kjenner at det skal bli godt å få begge ungene i bhg imorgen slik at jeg omsider kan gjøre noe fornuftig i nyhuset :p vært hjemme med minsten to dager, samboer har vært nødt til å være der ved dreneringen slik at han fikk montert isolasjonsplater og bobleplast før de skulle grave igjen :) vanligvis bytter vi på å gå bort.

Hatt en grei dag, men kjenner at det skal bli godt å få begge ungene i bhg imorgen slik at jeg omsider kan gjøre noe fornuftig i nyhuset :p vært hjemme med minsten to dager, samboer har vært nødt til å være der ved dreneringen slik at han fikk montert isolasjonsplater og bobleplast før de skulle grave igjen :) vanligvis bytter vi på å gå bort.
Jeg har høstferie i dag og i morgen, er utrolig deilig i grunn.
Har en del ting å gjøre i morgen, og ja, jeg må begynne på denne jobbsøknaden.....
Har skikkelig dårlig samvittighet for å skrive den :P

Det er bra. Aldri dumt å prøve å forbedre situasjonen sin.
Misunner deg muligheten :)
Det som gjør meg usikker på om jeg ønsker meg stillingen er den fantastiske sjefen jeg har i dag.
Han har gjort utrolig mye for meg.

Lønn er ikke alt (Ligger på nedre del av skalaen i dag, men har ikke mulighet til å gå så veldig mye mer opp)

Det skjønner jeg :)
Er vel det som kalles et luksusproblem :P
Jo, jeg skal søke, ja, jeg har en fantastisk sjef, men har nærmer seg pensjonsalder.
Har en selvtillit ikke så langt unna den dere ser her inne på dette forumet, men når det kommer til jobbintervjuer så blir jeg en redd liten kattunge.
Trenger intervjutrening i tilfelle neste sjef ikke blir like god....

Er vel det som kalles et luksusproblem :p
Jo, jeg skal søke, ja, jeg har en fantastisk sjef, men har nærmer seg pensjonsalder.
Har en selvtillit ikke så langt unna den dere ser her inne på dette forumet, men når det kommer til jobbintervjuer så blir jeg en redd liten kattunge.
Trenger intervjutrening i tilfelle neste sjef ikke blir like god....
Men det skal du klare å få :)

Men det skal du klare å få :)
Det er bare så skremmende :P
Elsker det jeg holder på med, dette vil være en profesjonalisering.
Innen det jeg driver med er det ikke så mange med min erfaring (er ingen ordentlig utdannelse innen området), og så ønsker de en spesialisering innen ett spesielt fagfelt som jeg har (er faktisk det jeg er utdannet innen)-
Har tidligere hatt store problemer med selvtilliten, er veldig selvsikker nå, ja, med unntak av jobbintervju situasjoner da :P

Det er bare så skremmende :p
Innen det jeg driver med er det ikke så mange med min erfaring (er ingen ordentlig utdannelse innen området), og så ønsker de en spesialisering innen ett spesielt fagfelt som jeg har (er faktisk det jeg er utdannet innen)-
Har tidligere hatt store problemer med selvtilliten, er veldig selvsikker nå, ja, med unntak av jobbintervju situasjoner da :p
Jobbsøking er grusomt.
Jeg har dårlig selvtillit på det jevne da, men Job søking er grusomt.

Det er bare så skremmende :p
Har tidligere hatt store problemer med selvtilliten, er veldig selvsikker nå, ja, med unntak av jobbintervju situasjoner da :p
Jobbintervju er forferdelig, men en kommer gjennom det :p

Back
Topp