Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ditt valg , jeg orker ikke gå å te ke negativt , nedturen får heller komme til sommeren om vi ikke får gjennomførtDet må du gjerne gjøre.
Jeg bare klarer det ikke, ikke enda i alle fall. Hodet mitt er ikke med på leken
Det er ikke mitt valg.Det er ditt valg , jeg orker ikke gå å te ke negativt , nedturen får heller komme til sommeren om vi ikke får gjennomført
Ok, jeg tenker jo det er ett valg , men det er megDet er ikke mitt valg.
Det er noe jeg gjerne skulle, og sybes det er flott at du gjør.
Jeg bare klarer det ikke. Hodet mitt er ikke med på den leken. Mot min vilje.
Jeg håper på reise i 2021, mulig jeg blir skuffa ja...men men.Ok, jeg tenker jo det er ett valg , men det er meg
Finnes alltid et håp, jeg har hvertfall planlagt så får vi se om det går an å vestille og reise litt nærmere sommeren. Har uansett konfirmasjon vi skal gjennom før detJeg håper på reise i 2021, mulig jeg blir skuffa ja...men men.
Ok, jeg tenker jo det er ett valg , men det er meg
Hvor ønsker dere i såfall å reise?Finnes alltid et håp, jeg har hvertfall planlagt så får vi se om det går an å vestille og reise litt nærmere sommeren. Har uansett konfirmasjon vi skal gjennom før det
Mauritius 15 PRs bryllupsdag neste år så vi vil tilbake dit vi giftet ossHvor ønsker dere i såfall å reise?
Jeg håper på reise i 2021, mulig jeg blir skuffa ja...men men.
Noen har sendt bekymringsmelding angående frøkna, mener hu skriker for mye og at det høres ut som om hu har vondt. Noe som ikke stemmer... hu er bare en høylydt unge.Kva er det med bv? Veit kor vanskelig det kan vere, når dei kommer banen. Klem
Har dere fått noe estimat på når dere får en konklusjon etter møtene?Noen har sendt bekymringsmelding angående frøkna, mener hu skriker for mye og at det høres ut som om hu har vondt. Noe som ikke stemmer... hu er bare en høylydt unge.
Nei. De sa de skulle prøve å gjøre det raskt, men de må jo få dokumenter fra andre steder også. Og det kan ikke de styre.Har dere fått noe estimat på når dere får en konklusjon etter møtene?
I alle dager? Noen dere kjenner eller bare en «random»? Ekkelt med sånn syns jeg. Treåringen her er i verdens verste trass og skriker helt sinnsykt i blant. Fått noen blikk når han blir bært skrikende vekk fra tingNoen har sendt bekymringsmelding angående frøkna, mener hu skriker for mye og at det høres ut som om hu har vondt. Noe som ikke stemmer... hu er bare en høylydt unge.
Visstnok noen som bor i nærheten her som reagerer på at hu visstnok gråter for mye...I alle dager? Noen dere kjenner eller bare en «random»? Ekkelt med sånn syns jeg. Treåringen her er i verdens verste trass og skriker helt sinnsykt i blant. Fått noen blikk når han blir bært skrikende vekk fra ting
Syns det er ufint å gjøre sånt. Er det ikke bedre å ringe på døra å høre om alt står bra til? Må man gå rett til barnevernet fordi et barn gråter?Visstnok noen som bor i nærheten her som reagerer på at hu visstnok gråter for mye...
Sier at det høres ut som ett skadet dyr.
De eneste gangene hu har grått som det har vært i forbindelse med at hu måtte få astmamedisin i en periode på 2 mnd for en hoste... Hu var ikke fornøyd de første 4 ukene...
Ellers så slår hu seg jo som alle andre barn og da blir det jo gråting.
Føler meg uglesett og trives ikke lenger her vi bor.
Ja jeg reagerte på det samme...Syns det er ufint å gjøre sånt. Er det ikke bedre å ringe på døra å høre om alt står bra til? Må man gå rett til barnevernet fordi et barn gråter?
Får håpe det går braJa jeg reagerte på det samme...
Og frøkna er høylydt og har en del lyder hvis hu ikke får til ting, så ja... Nå går vi bare i limbo og er redd for at de skal tro på noen andre enn oss egentlig.