~Oktober 2020~

Ja, det er det jeg sier om min yngste som hadde termin ca når jeg skal bli tante, men kom i jula.

Hun snek seg ut på feil side av nyttår.

Derfor skal jeg altså på skolen for innskriving med 4 åringen min før jul. Før hun fyller 5 år (det pleier være i desember nemlig) Hadde hun holdt seg inni der ei uke til så hadde hun hatt et år igjen i barnehagen etter sommeren

Men hun har begynt å glede seg til å bli skolejente da. Så det blir nok bra.
Så spennende :happy: men tenk, minstemann hos deg er snart skolejente. Eldste her begynner høsten 2022, føler det går fort nok :eek:

Det gjør det, men i motsetning til i mars/april har jeg innsett at 2021 fort blir rimelig kjipt det også.
Det nekter jeg å innse, leste en artikkel i går hvor dt ble sagt set kunne bli mer normalt fra sommeren

God dag
Her pakkes det i bilen , snart he te kompisen til kengubarnet så drar vi

Det nekter jeg å innse, leste en artikkel i går hvor dt ble sagt set kunne bli mer normalt fra sommeren
Håper det stemmer, men mye av året er før den tid

Nå var ikke sommeren vår så ille. All den tid vi pleier å feriere innenlands og svigers ville møte oss og meteren var ikke så strengt overholdt mellom oss og dem
Så var den sommeren nesten normal. Nesten.
Innenfor rammene av korona og håndsprit mm.

Men. Jeg klarer ikke glede meg til sommeren 2021 og begynne å planlegge.

Nå var ikke sommeren vår så ille. All den tid vi pleier å feriere innenlands og svigers ville møte oss og meteren var ikke så strengt overholdt mellom oss og dem

Nope. Ikke jeg heller. Eneste er frøkna fyller 2.

Vel jeg har virkelig ikke tenkt å la være å drømme om å få reise så jeg fortsetter med den tankegangen .

Vel jeg har virkelig ikke tenkt å la være å drømme om å få reise så jeg fortsetter med den tankegangen .
Det må du gjerne gjøre.

Jeg bare klarer det ikke, ikke enda i alle fall. Hodet mitt er ikke med på leken

Det skal bli godt når jeg kan slutte å stå og jogge på stuegulvet.

Det er samtidig bra for meg. For helsa mi og for vekta og kondisen og alt at jeg faktisk gjør det, men hver eneste dag, det er for mye. Det får utover tid jeg skulle brukt på andre ting.

Men jeg skal i mål innen fristen. Ca 125 000 skritt igjen å gå. Innen 13.10. Det skal gå det. Særlig siden det er dytt så jeg kan omregne. Muligens får jeg til en tur i svømmehallen før jobb neste uke om helsa holder, da tar jeg inn en god del. Men jeg skal klare der uten også.

Det skal bli godt når jeg kan slutte å stå og jogge på stuegulvet.

Det er samtidig bra for meg. For helsa mi og for vekta og kondisen og alt at jeg faktisk gjør det, men hver eneste dag, det er for mye. Det får utover tid jeg skulle brukt på andre ting.

Men jeg skal i mål innen fristen. Ca 125 000 skritt igjen å gå. Innen 13.10. Det skal gå det. Særlig siden det er dytt så jeg kan omregne. Muligens får jeg til en tur i svømmehallen før jobb neste uke om helsa holder, da tar jeg inn en god del. Men jeg skal klare der uten også.
Kan jeg spørre om er nysgjerrig spørsmål jeg har lurt på en stund?
Du sier du får skritt ved å svømme, teller klokken skritt når du svømmer, eller har dere noe slikt som at for eksempel en time svømming teller et visst antall skritt?

Back
Topp