~Oktober 2020~

Flott

Jeg har sånn ca 10 000 mindre enn deg, 2706 skritt

Og jeg bør derved gå mye mer i dag, så jeg ser fr meg en lang tur på stuegulvt i kveld også. vi fpr se om jeg kommer meg ut, men jeg liker ikke gå når det er så mørkt, og det blir det fort før jeg har tid
Ja jeg ser den. Resten av kvelden blir det hvile og kanskje en mindre gåtur imorgen :)

Flott

Jeg har sånn ca 10 000 mindre enn deg, 2706 skritt

Og jeg bør derved gå mye mer i dag, så jeg ser fr meg en lang tur på stuegulvt i kveld også. vi fpr se om jeg kommer meg ut, men jeg liker ikke gå når det er så mørkt, og det blir det fort før jeg har tid
Klokken min driver bare og tuller i dag og påstår jeg bare har 2.600 skritt

Vi har også vært mye inne pga covid, og min helse. Altså ikke benyttet lekeplassen. Men vi har gått turer og har hu med overalt vi skal. Det er bare frustrerende. De kommenterte også i klagen at det virket som om vi ikke jobbet siden vi var mye hjemme. Så vi blir nok fulgt med på av nabolaget... gleder meg til å flytte.
Du kunne jo jobbet hjemmefra, tullete

Deilig tur med gutta, selv om det blåste mye. Det er fantastisk å være på hyttetur med fjortiser

Klokken min driver bare og tuller i dag og påstår jeg bare har 2.600 skritt
Min viser 3600.

Jeg vet at den teller lite av det jeg går i huset. Jeg går ikke på en sånn måte at den oppfatter bevegelsen bestandig og ofte bærer jeg på noe så jeg holder hånden mer i ro. Dertil har jeg ikke en ny klokke akkurat. Første generasjon vivifit, hatt den i mange år. Den er ikke smart. Men den er helt grei.

Nja det kommer vel helt ab på jeg kjenner i grunn svært få alenemødre som er meldt
Jeg kjenner ikke mange alenemødre, men av de to jeg kommer på først er den ene meldt for farens oppførsel (du har ikke lov å nekte samvær, men du kan fratas ungene om du sender dem dit, de er heldigvis blitt store nå) og en har sitt yngste barn i fosterhjem (de eldre har flyttet hjemmefra)
Men jeg kjenner jo til flere som er alene, men kjenner dem ikke godt nok til å vite sånne ting om dem.

Men anekdoter ene eller andre veien sier jo ikke noe reelt om hvordan situasjonen er.

Jeg kjenner ikke mange alenemødre, men av de to jeg kommer på først er den ene meldt for farens oppførsel (du har ikke lov å nekte samvær, men du kan fratas ungene om du sender dem dit, de er heldigvis blitt store nå) og en har sitt yngste barn i fosterhjem (de eldre har flyttet hjemmefra)
Men jeg kjenner jo til flere som er alene, men kjenner dem ikke godt nok til å vite sånne ting om dem.

Men anekdoter ene eller andre veien sier jo ikke noe reelt om hvordan situasjonen er.
Jeg kjenner kun ei som er meldt og vel selv om hun ikke mener selv det var rett, så mener alle rundt de det, hun ble fratatt alle tre barna.dvs naboen ble også meldt, men det hadde heller ingen ting med at hun var alene selv om hun mente det. Jeg ble ikke meldt da jeg var alene og ingen av mine næreste er meldt heller selv om Flere av de er alene . De som melder antar jeg ville meldt uansett om de mener det er rett

Back
Topp