~Oktober 2020~

Jeg kan det med å velge tidkrevende hobbyer :hilarious: her skal man skrape alle grå områder (ingenting av det svarte) slik at fargene kommer frem. Jeg har fått skrapt et tre og en båt nederst i høyre hjørne:hilarious:

Vedlegg

• IMG_20201002_195238.jpg
    IMG_20201002_195238.jpg
    63,5 KB · Visninger: 13
Bare på 13.896 skritt og langt bak målet mitt for dagen.
Godt det er tidlig i måneden...

Hun som er så opptatt av trump:p hun deler sikkert mellom 4-8 linker hver dag (om trump, biden, covid-19 osv). Så delte hun en idag om biden og skriver at han er pedofil, dement og helt korrupt. Jeg skrev bare til henne at det ikke er nødvendig å bruke slike ord! At jeg syns det ikke er greit at hun dømmer noen på en slik måte uten annet enn noen bilder og videoer fra youtube som er satt sammen. Greit at hun heier på trump og ikke liker biden, men ærlig talt... Og det er en ting å tenke disse tingene, men å dele dem offentlig på fb på den måten..? Det har jeg ingen respekt for :facepalm: så da fikk jeg tilbake at jeg er ignorant og at jeg dømmer henne for å dømme biden :hilarious: (det er som å diskutere med en drittunge:facepalm:)

Hun som er så opptatt av trump:p hun deler sikkert mellom 4-8 linker hver dag (om trump, biden, covid-19 osv). Så delte hun en idag om biden og skriver at han er pedofil, dement og helt korrupt. Jeg skrev bare til henne at det ikke er nødvendig å bruke slike ord! At jeg syns det ikke er greit at hun dømmer noen på en slik måte uten annet enn noen bilder og videoer fra youtube som er satt sammen. Greit at hun heier på trump og ikke liker biden, men ærlig talt... Og det er en ting å tenke disse tingene, men å dele dem offentlig på fb på den måten..? Det har jeg ingen respekt for :facepalm: så da fikk jeg tilbake at jeg er ignorant og at jeg dømmer henne for å dømme biden :hilarious: (det er som å diskutere med en drittunge:facepalm:)

Hva tenker hun om at Trump har fått (tross alt helt ufarlige ifølge ham selv) korona da?

Wow...

Hva tenker hun om at Trump har fått (tross alt helt ufarlige ifølge ham selv) korona da?
Det spurte jeg ikke om :p
Når vi snakker om det, så fant jeg en god en på fb :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20201002_211942_com.facebook.katana.jpg
    Screenshot_20201002_211942_com.facebook.katana.jpg
    8,3 KB · Visninger: 17
Det spurte jeg ikke om :p
Når vi snakker om det, så fant jeg en god en på fb :hilarious:
Jeg leser diskusjoner om hvorvidt han har det eller om det bare er bullshit sånn at han kan stå frem om en uke eller to som levende bevis på at det vsr helt ufarlig /han har stålhelse eller underkjenne valgresultatet fordi han ikke får delta i valgkampen mens han er i karantene.

Jeg leser diskusjoner om hvorvidt han har det eller om det bare er bullshit sånn at han kan stå frem om en uke eller to som levende bevis på at det vsr helt ufarlig /han har stålhelse eller underkjenne valgresultatet fordi han ikke får delta i valgkampen mens han er i karantene.
Den teorien har jeg ikke tenkt på engang :p vil jo tro at en haug av folk er i karantene nå når han visstnok testet positivt :shy:

God morgen
3 t søvn , dette kan bli en spennende dag:p
Plan for dagen er ut på tur å lete etter flyvrak fra 2 verdenskrig , to gutter som hadde veldig lyst til det

God morgen
3 t søvn , dette kan bli en spennende dag:p
Plan for dagen er ut på tur å lete etter flyvrak fra 2 verdenskrig , to gutter som hadde veldig lyst til det
Ingen god natt her heller. Helt zombie

O hadde vondt i benet. Våknet 23.00. Fikk sove først 03.00 stakkars. Så vekket han meg igjen 5 tiden, helt vekke. Mamma jeg tror jeg må veldig på do, han går jo vanligvis på do alene om han må på natten. Kom inn igjen. Jeg tisset veldig mye mamma. Vet ikke hva jeg klarte å momle tilbake. Kl 06.00 våknet S :hilarious:

Back
Topp