~Oktober 2020~

Bare flying rundt på meg i dag.
Først måtte jeg en tur på apoteket, været var godt så jeg fant ut jeg skulle gå og ta en tur innom matbutikken samtidig, 4 km hver vei.
Når jeg kom hjem begynte mannen å snakke om en bursdag Lille U skal på i morgen, den e-posten har ikke jeg fått.
Samtidig snakket han om at vinterdressen hans er for lite.
Ok, dra på sentret, gave, vinterdress ++++, jeg hater å dra på sentret på lørdager.
Ringer mannen og spør, det var 5 år hun fyller som han bekreftet.
Kommer hjem, ordner redningsaksjon på en del planter som er ved å dø på seg etter de ikke tålte avlusningsmidlet jeg har sprayet dem med så godt.
Styrer og rodner alt mulig samtidig som jeg er med ungene.
Nå endelig kan jeg slappe av litt bare for å finne ut at det er 4 år hun blir, ikke 5, må ned i butikken igjen!!! for nytt kort...

Og jeg er bare sliten.
Vurderer sterkt å ta bilen
Kan han ikke lage kort selv

Omsider bytta etternavn! Så da var det bare å fikse det praktiske. Bankkort, pass og førerkort. Tenkte på Vipps. Trodde det var mulig å endre navn der inne, men det klarte jeg ikke:p

Mine foreldre er faktisk i boks, men ellers er jeg blank. Det ordner seg nok i år også.... Og julekortene printes i desember. Antar jeg

Omsider bytta etternavn! Så da var det bare å fikse det praktiske. Bankkort, pass og førerkort. Tenkte på Vipps. Trodde det var mulig å endre navn der inne, men det klarte jeg ikke:p
Det er en runde. Innmari mye dill.

Det er en runde. Innmari mye dill.
Ja men virker overkommelig nok. Bestilt time på for førerkort på tirsdag. Banken ringer jeg mandag. Pass tar jeg til slutt. Hva annet evt tro...hmm

Vipps oppdaterer seg visst selv så det var jo greit

Ja men virker overkommelig nok. Bestilt time på for førerkort på tirsdag. Banken ringer jeg mandag. Pass tar jeg til slutt. Hva annet evt tro...hmm

For meg var det mer dill med brukernavn på jobb, alle som sender meg post, inntil jeg byttet telefonabb hadde jeg "Sara Pikenavn, co Sara Pikenavn Etternavn" på fakturaen derfra, lhl tror fortsatt, 13 år senere, at jeg heter Sara Pikenavn, posten kommer jo frem, men det hender de sender ting som de håper jeg skal betale for. Navnelapper /adresselapper f. Eks ;)

Pass bestilte jeg samme dag som navneendringen trådde i kraft (vi skulle jo på bryllupsreise og jeg hadde ikke pass)

Vi har en formelt ugyldig ekteskapattest da. Den er skrevet ut etter prøving-papirene vi sendte inn tre mnd før vi giftet oss. Men navneendringen trådte i kraft en uke før vi giftet oss. Men det går bra, den attesten har vi aldri trengt ;)

Resten er lette, det finner jeg alltid på noe, om så på impuls.
Så lenge jeg vet hva de 3 skal få blir det ikke noe stress

De vanskelige for meg er mine foreldre, eldste, yngste, og mannen.

Mine foreldre har jeg kjøpt til. Eldste ender med at mannen finner noe, eller lego antar jeg. Yngste er litt vanskelig for hun har jo ca alt (barn nr 3, arver jo mye) og hun skal ha to gaver på rappen.
Mannen.... Må jeg begynne å jobbe med for å få hint snart.

Back
Topp