Oktober 2018

Ja, første forsøket! :) Tiden kan godt gå veldig fort de neste ukene :)
Første her også, så da er vi likt :) Ekstra spennende når man ikke har prøvd det før.

Ja absolutt! Aner jo virkelig ikke hva jeg går til! Veldig nervepirrende! :)
Men jeg angrer absolutt ikke :) Kan godt gjøre det igjen. Men håper jeg slipper før søskenforsøk nå :)

Nei, angrer ikke et sekund! :) nå er det bare å håpe på at alt går bra til juli :)
Bare hoppe til midten av desember, da er jeg over 12 uker... Hehe. Men trenger kanskje de ukene for å bli klar til jul og.

Iiiik! Glemte middagsdosen min med lutinus hjemme og har dratt på jobb. Er ikke hjemme før halv elve i kveld. Hvor krise er det å hoppe over en dose?:arghh:

Jeg har to pakker lutinus etter sist forsøk. Har nå innsett i naturlig syklus. Ville dere tatt lutinus selv om jeg ikke har fått beskjed om det? :p

Jeg har to pakker lutinus etter sist forsøk. Har nå innsett i naturlig syklus. Ville dere tatt lutinus selv om jeg ikke har fått beskjed om det? :p

Vet veldig mange gjør det. Hadde også innsett i naturlig syklus nå når det klaffet, men valgte å ikke bruke det da klinikken sa at når jeg har hatt EL så skal kroppen produsere nok progesteron selv. Og det gikk jo veldig fint[emoji5] men det skader jo ikke med litt ekstra progesteron, så litt opp til hver enkelt hva man føler trygger situasjonen[emoji5]

Jeg er på høstferie så har ikke fått kommentert så mye som jeg ønsker her inne.

Jeg fikk jo negativ test 7dpo. 8dpo syns både mannen og jeg at vi kunne skimte en strek etter tiden var gått ut. 9 dpo (torsdag) syns jeg at jeg klarer å skimte en strek som kom før tiden var gått ut. Og jeg syns den er litt sterkere enn den fra dagen før. Så nå blir det spennende å teste fredag morgen. Da er jeg 10dpo :nailbiting: :smiley-angelic001 Prøvde å ta bilde for å spørre hva dere syns, men det synes så mye dårligere på bilde at jeg tror ikke dere ser noenting.

AC63B09F-3B71-4D6B-A9D9-BA8992CF14EF.jpeg
:Heartbigred11 dpo og denne slo ut i dag:woot::woot::woot: nå håper jeg at kg kan ruge sammen med dere andre som har fått positivt fram mot juni:D

Jeg er på høstferie så har ikke fått kommentert så mye som jeg ønsker her inne.

Jeg fikk jo negativ test 7dpo. 8dpo syns både mannen og jeg at vi kunne skimte en strek etter tiden var gått ut. 9 dpo (torsdag) syns jeg at jeg klarer å skimte en strek som kom før tiden var gått ut. Og jeg syns den er litt sterkere enn den fra dagen før. Så nå blir det spennende å teste fredag morgen. Da er jeg 10dpo :nailbiting: :smiley-angelic001 Prøvde å ta bilde for å spørre hva dere syns, men det synes så mye dårligere på bilde at jeg tror ikke dere ser noenting.
Så spennende! Jeg hadde ikke supertydelig strek i dag (11dpo) men digitaltesten slo ut i dag:happy093 gleder meg til oppdatering fra deg:)

Back
Topp