Oktober 2018

Ja innsett synes jeg ikke er noe vondt i det hele tatt. Eneste jeg syns er stress er det med å ha full blære. For jeg er lydig og fyller på med masse vann. Så føler jeg skal tisse på meg under hele inngrepet...hehe.
Jeg har fått testdato fredag 30.11.
Jeg tror jeg skal tørr å teste 12 dpo. Som blir på tirsdag neste uke. Er så skummelt å teste....usikker på hva jeg klarer.
Masse lykke til på torsdag da!!!!! 2 dager går fort :)
Så bra du ikkje syns det er vondt! Eg har hatt 3 veldig forskjellige opplevelser av vinduet, første gongen skreik eg skikkelig, var så vondt... men då hadde eg aldri vore gravid før/fødd, 2. Gongen kjente eg ingenting og 3/4 gongen var det litt vondt igjen..så satser på deg helder seg fra ingen til litt vondt i dag.
Spennande med testing neste veke!!!! Så får ein ein liten peikepinn på blodprøven, sjølv om testen kan vise blank og blodprøven positiv! Så ein fårikkje gje heilt opp om testen e blank. Er formen grei? No skal eg gjera meg klar og reisa til oslo for å setta inn gullegget ;) ha ei god helg !!

Så bra du ikkje syns det er vondt! Eg har hatt 3 veldig forskjellige opplevelser av vinduet, første gongen skreik eg skikkelig, var så vondt... men då hadde eg aldri vore gravid før/fødd, 2. Gongen kjente eg ingenting og 3/4 gongen var det litt vondt igjen..så satser på deg helder seg fra ingen til litt vondt i dag.
Spennande med testing neste veke!!!! Så får ein ein liten peikepinn på blodprøven, sjølv om testen kan vise blank og blodprøven positiv! Så ein fårikkje gje heilt opp om testen e blank. Er formen grei? No skal eg gjera meg klar og reisa til oslo for å setta inn gullegget ;) ha ei god helg !!
Akkurat nå slapper jeg av mens jeg ser på alle elevene som har matte heldagsprøve.
Ja jeg har jo født en gang før jeg begynte med IVF så det har nok hjulpet på selv om det er 16 år siden.
Har kun fått kommentarer på at jeg er trang, så det er litt styr med å få egget på plass. Men gikk raskere denne gangen da han var obs på det fra forrige gang. Formen er ok, kun fått små murringer etter innsett, har såååå lyst å kjenne festesmerter så ligger her og håper men kan ikke huske at jeg hadde det sist jeg var gravid. Ellers er jeg generelt mye roligere etter å ha gjennomgått det en gang, klarer å tenke på andre ting osv.
Du får ha masse lykke til med innsett idag da, snart i rugeland :) :)

Back
Topp