Oktober 2018

Da har jeg hatt uttak. Fikk ut 8 egg [emoji1319]Så spent på Tlf i morgen! Å hvor mange som holder til blasto[emoji173]️Testdag 2 november. Inngrepet gikk greit men ikke akkurat behagelig[emoji85] Veldig godt tatt i mot der[emoji173]️ Innsett til onsdagen om alt går bra[emoji1319]
Så flott!! Veldig spennende framover! Du får oppdatere når du hører fra de:happy:

sååååå vanskelig å sitte her og vente til onsdag.... sykt mye venting i denne prosessen blir helt rar i hode av det.

så kjekt, gratulerer :) har du beregnet termin?

Foreløpig står jeg på 24. juni (tror jeg), men reknet ut 22 og 23 juli med to forskjellige terminkalkulatorer med førstemann, fikk da 21 som termin fra klinikken etter TUL (og på oul) han kom 22. Så rekner med denne melder sin ankomst rundt ST. Hans :hilarious:

Fått TUL 6. november:)

Foreløpig står jeg på 24. juni (tror jeg), men reknet ut 22 og 23 juli med to forskjellige terminkalkulatorer med førstemann, fikk da 21 som termin fra klinikken etter TUL (og på oul) han kom 22. Så rekner med denne melder sin ankomst rundt ST. Hans :hilarious:

Fått TUL 6. november:)
Så kjekt :) ja sjeldent de kommer på termin, han jeg har fra før hadde det skikkelig travelt kom i uke 33+4.

På hyttetur (sammen med svigers, så de værste symptomene kan vente til vi er kommet hjem igjen) ca 4 timer hjemmefra i helgen, og jeg har klart å glemme klexane sprøytene hjemme :nailbiting: håper det går fint å «glemme» to doser.

Hvilken beskjed har dere fått angående alkohol? Spurte kun før stimuleringen startet og da sa de det var ok i moderate mengder, var helst mannen de var strenge med ikke meg, pga alt er ok hos meg. Men nå stimulerer jeg så redd for å gjøre noe galt. Nå tok jeg 2 lett øl (kun 2,25%) håper det ikke er galt.

Jeg tok siste rusbrusen før jeg begynte på nesesprayen. Ikke rørt noe etterpå :)

Hvilken beskjed har dere fått angående alkohol? Spurte kun før stimuleringen startet og da sa de det var ok i moderate mengder, var helst mannen de var strenge med ikke meg, pga alt er ok hos meg. Men nå stimulerer jeg så redd for å gjøre noe galt. Nå tok jeg 2 lett øl (kun 2,25%) håper det ikke er galt.

Har ikke rørt alkohol siden spraystart :)

Nå har ikke jeg heller drukket etter sprøytestart.... men håper ikke lett øl er en krise....frista bare sånn

Jeg, personlig, ville ikke røre noe alkohol. For jeg ville ha best mulig egg og være best mulig rusta for rugetida :)
Men koste meg med den ene rusbrusen, to helger før spraystart, en måned før sprøytestart.
Og jeg er egentlig nesten avholds...

Back
Topp