Tusen takkWooohooo... se på den flotte testen der. Så kjektgrattis
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkWooohooo... se på den flotte testen der. Så kjektgrattis
![]()
Så flott!! Veldig spennende framover! Du får oppdatere når du hører fra deDa har jeg hatt uttak. Fikk ut 8 egg [emoji1319]Så spent på Tlf i morgen! Å hvor mange som holder til blasto[emoji173]️Testdag 2 november. Inngrepet gikk greit men ikke akkurat behagelig[emoji85] Veldig godt tatt i mot der[emoji173]️ Innsett til onsdagen om alt går bra[emoji1319]

Hurra!Oppdatering!
Ruger!!
Donorprøver2018 - B2 (12år med annen mann) - IVF - Medicus Trondheim - Gonal-F 27/9 + Orgalutran 30/9 - uttak 8/10 - 7 modne egg ut - innsett av Morula 12/10 - testdag 23/10 (men tester selvfølgelig før![]()
Så flott!! Veldig spennende framover! Du får oppdatere når du hører fra de![]()
drikk masse vann og slapp av så godt du kanSkal det[emoji1319] Har vond i magen nå

Så kjektFikk brev fra St Olavs i dag. 3 blasto på frys![]()
Testdag i dag og Slik så min ut i dag ogsåVis vedlegget 27774111 dpo og denne slo ut i dag
nå håper jeg at kg kan ruge sammen med dere andre som har fått positivt fram mot juni
![]()
så kjekt, gratulererTestdag i dag og Slik så min ut i dag også![]()
så kjekt, gratulererhar du beregnet termin?

Så kjektForeløpig står jeg på 24. juni (tror jeg), men reknet ut 22 og 23 juli med to forskjellige terminkalkulatorer med førstemann, fikk da 21 som termin fra klinikken etter TUL (og på oul) han kom 22. Så rekner med denne melder sin ankomst rundt ST. Hans
Fått TUL 6. november![]()
Hurra!!Testdag i dag og Slik så min ut i dag også![]()

Hvilken beskjed har dere fått angående alkohol? Spurte kun før stimuleringen startet og da sa de det var ok i moderate mengder, var helst mannen de var strenge med ikke meg, pga alt er ok hos meg. Men nå stimulerer jeg så redd for å gjøre noe galt. Nå tok jeg 2 lett øl (kun 2,25%) håper det ikke er galt.