Lykke til idagPå dag 3 er fortsatt 5 av 7 egg med, å de er visst av topp score!!!! Innsett i morgen formiddag
hun mente muligheten for frys på lørdag, var veldig stoor! Jeg er snart ruger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til idagPå dag 3 er fortsatt 5 av 7 egg med, å de er visst av topp score!!!! Innsett i morgen formiddag
hun mente muligheten for frys på lørdag, var veldig stoor! Jeg er snart ruger![]()
Grattis som ruger, håper de sitterTo egg inn av middels kvalitet i dag
Vis vedlegget 27774111 dpo og denne slo ut i dag
nå håper jeg at kg kan ruge sammen med dere andre som har fått positivt fram mot juni
![]()
Gratulerer så myeDa har jeg hatt uttak. Fikk ut 8 egg [emoji1319]Så spent på Tlf i morgen! Å hvor mange som holder til blasto[emoji173]️Testdag 2 november. Inngrepet gikk greit men ikke akkurat behagelig[emoji85] Veldig godt tatt i mot der[emoji173]️ Innsett til onsdagen om alt går bra[emoji1319]
Gratulerer så myeHåper mange blir befruktet!!!
Haha ja det kommer ikke jeg heller til å klare!!! Har bestilt 5 tidligtester og 10 graviditetstester og 1 digital. Så jeg kommer ikke til å klare å styre meg!!Takk! Se sa testdag 16 dager etter innsett, det syns jeg var lenge til[emoji23] Tester nok før det!
Haha ja det kommer ikke jeg heller til å klare!!! Har bestilt 5 tidligtester og 10 graviditetstester og 1 digital. Så jeg kommer ikke til å klare å styre meg!!
Når har du tenkt å starte å teste? Hører folk snakker om at ovitrielle sprøyta kan gi falsk positiv så vil ikke starte for tidlig.Jeg har et lite lager med strimler og 2 digitale [emoji23] Testdag på en fredag men rester nok starten av uka.
Når har du tenkt å starte å teste? Hører folk snakker om at ovitrielle sprøyta kan gi falsk positiv så vil ikke starte for tidlig.
noen som har noen oppdateringer jeg kan ha gått glipp av? ikke så lett å henge med kjenner jeg![]()
Vært masse flotte oppdateringer i dagOppdatering!
Ruger!!
Donorprøver2018 - B2 (12år med annen mann) - IVF - Medicus Trondheim - Gonal-F 27/9 + Orgalutran 30/9 - uttak 8/10 - 7 modne egg ut - innsett av Morula 12/10 - testdag 23/10 (men tester selvfølgelig før![]()

noen som har noen oppdateringer jeg kan ha gått glipp av? ikke så lett å henge med kjenner jeg![]()
Da kom tlf og planen her er klarVært masse flotte oppdateringer i dag
Skal skrive inn alle når jeg kommer hjem
InnsettDa kom tlf og planen her er klar
Lavendel81 - 1#ICSI - B2 (første felles) - Medicus Stavanger - Bemfola fra 7/10, Orgalutran 10/10, Uttak 17/10, inntak 22/10

hahahaha ja det ble jo helt feil, har fikset detInnsett![]()
Tusen takkGratulerer så mye [emoji4]
merkelig følelse å se testen, hadde psyka meg sånn opp til at d kom negativt ar jeg ble tatt helt på senga
noe mer info du vil ha med?To egg inn av middels kvalitet i dag

TusenGratulerer!! Så mange som blir gravide i oktober daHåper jeg følger etter i slutten av mnd
![]()
lig. Krysser fingrene for at du følger etter