Spennende!!!Da var ovitrelle satt[emoji43][emoji1303][emoji1319] Så spent da!! Føles lenge til fredag nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!!!Da var ovitrelle satt[emoji43][emoji1303][emoji1319] Så spent da!! Føles lenge til fredag nå!
Spennende!!! På fredag er første UL på meg. Så håper ting går bra for beggeDa var ovitrelle satt[emoji43][emoji1303][emoji1319] Så spent da!! Føles lenge til fredag nå!
Ikke vært veldig nervøs i denne prosessen enda, men nå... dagen før innsett kjenner jeg at nervene er i spenn!![]()
Spennende!!! På fredag er første UL på meg. Så håper ting går bra for begge![]()
For en thriller! Håper virkelig de to som fortsatt er i kappløpet galopperer på. Masse lykke tilFor berg- og dalbane dette er. Gratulerer til dere som har fått positiv test denne runden! [emoji2] Til deg (dere?) som fikk avbrutt forsøk - jeg vet hvor j..... kjipt det er. Det har hatt noen av de rundene selv.
Av fem egg ut hos meg var 3 modne til å befruktes, to igjen i dag, nå må vi ringe i morgen tidlig. Innsett i morgen eller fredag HVIS de utvikler seg som de skal. Forbereder meg på det verste, klarer ikke å slappe av før minst ett er plassert tilbake.

Jeg skimter en rosa strek og jeg er ingen ekspert. Jeg har kun hatt positiv test en gang i mitt liv og han er 16år.Vis vedlegget 277604 Sterkere strek i dag 10 dpo, men klarer ikke helt å tro på det endadere ser den dere også ikke sant? Jeg har ikke fått streksyn?
fortsetter å ta tester fram mot ikm
![]()
Der er det strekVis vedlegget 277604 Sterkere strek i dag 10 dpo, men klarer ikke helt å tro på det endadere ser den dere også ikke sant? Jeg har ikke fått streksyn?
![]()

Vis vedlegget 277604 Sterkere strek i dag 10 dpo, men klarer ikke helt å tro på det endadere ser den dere også ikke sant? Jeg har ikke fått streksyn?
![]()
Så streken med én gang! Hurra!!Vis vedlegget 277604 Sterkere strek i dag 10 dpo, men klarer ikke helt å tro på det endadere ser den dere også ikke sant? Jeg har ikke fått streksyn?
![]()
Jeg ser strek , men er litt skummelt om du må ta den ut for å seVis vedlegget 277604 Sterkere strek i dag 10 dpo, men klarer ikke helt å tro på det endadere ser den dere også ikke sant? Jeg har ikke fått streksyn?
![]()
Må ikke d men så vanskelig å få tatt bilde med test med glass/plast oppå. Ser det bedre i virkeligheten men vanskelig å fange d på bilde. Derfor liker jeg strimlene bedre.Jeg ser strek , men er litt skummelt om du må ta den ut for å se
Gratulerer som rugerDa er jeg offisielt ruger![]()
![]()
Jaa! Jeg slenger meg på den! Vil gjerne være ruger i lang tid fremover!Gratulerer som ruger
Jeg ruger og ruger jeg også. Og håper på å forbli ruger leeeeeenge![]()
Ruge sammen til sommerenJaa! Jeg slenger meg på den! Vil gjerne være ruger i lang tid fremover!![]()

Veldig merkelig! Helt surrealistisk faktisk!Ruge sammen til sommeren
Merkelig tanke altså, å ha noe i magen som vokser...![]()
Du og jag, du og jagVeldig merkelig! Helt surrealistisk faktisk!
Vi ruger sammen til sommeren a![]()

Ja, første forsøket!Du og jag, du og jag
Første forsøket ditt? Jeg har gått helt i surr jeg, er så mange og litt ny her inne. Så litt forvirra![]()