Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, så tristFikk telefon i dag, ingen av mine 4 egg var befruktet. Så lei meg nå.
skjønner veldig godt du er lei deg. Sender deg en stor klem
Fikk telefon i dag, ingen av mine 4 egg var befruktet. Så lei meg nå.

HuffTitter innom for en oppdatering etter vår negative test på mandag med tilhørende grining både i sykehusresepsjonen og på jobb. Fikk negativt blodprøvesvar fra fastlegen i går morges, og fikk samboer til å ringe Riksen denne gangen. Han kom gjennom på 20 sekunder (what?! min korteste telefonkø der EVER var på 20 minutter) og vi fikk plass for innsett i uke 48. I praksis blir nok innsett i uke 47, for har hatt kortere syklus etter de andre negative forsøkene, men de sa de regnet ut ifra normal sykluslengde så da kunne de holde av plass til oss selv om uke 47 var full. Tror jeg skal få samboer til å ringe hver gang fra nå av, hehe!
Så da fikk jeg slutte på hormoner i går, og gikk inn på toalettet og nappet av Estradot-plastrene tvert. I dag merker jeg at humøret er i ferd med å stabiliseres og den j*%#% kvalmen er endelig borte. Det er jo et lite lyspunkt i seg selv! Er fortsatt nedslått over nok et negativt forsøk, men er alltid enklere å takle når planen videre er lagt og jeg har sluttet på hormonene.
Masse lykke til, oktober-damer.Jeg håper gravid-lista blir laaaaang denne måneden!! Kommer nok til å sniklese litt, men prøver å ta litt forumpause og tenke på andre ting i ukene fremover.

Tusen takkGratulerer!![]()

Masse lykke til videre! Jeg heier på dereTitter innom for en oppdatering etter vår negative test på mandag med tilhørende grining både i sykehusresepsjonen og på jobb. Fikk negativt blodprøvesvar fra fastlegen i går morges, og fikk samboer til å ringe Riksen denne gangen. Han kom gjennom på 20 sekunder (what?! min korteste telefonkø der EVER var på 20 minutter) og vi fikk plass for innsett i uke 48. I praksis blir nok innsett i uke 47, for har hatt kortere syklus etter de andre negative forsøkene, men de sa de regnet ut ifra normal sykluslengde så da kunne de holde av plass til oss selv om uke 47 var full. Tror jeg skal få samboer til å ringe hver gang fra nå av, hehe!
Så da fikk jeg slutte på hormoner i går, og gikk inn på toalettet og nappet av Estradot-plastrene tvert. I dag merker jeg at humøret er i ferd med å stabiliseres og den j*%#% kvalmen er endelig borte. Det er jo et lite lyspunkt i seg selv! Er fortsatt nedslått over nok et negativt forsøk, men er alltid enklere å takle når planen videre er lagt og jeg har sluttet på hormonene.
Masse lykke til, oktober-damer.Jeg håper gravid-lista blir laaaaang denne måneden!! Kommer nok til å sniklese litt, men prøver å ta litt forumpause og tenke på andre ting i ukene fremover.
så bra det ikke ble alt for lenge å vente!Hipp hurra!Da ruger jeg [emoji173]️
Så herlig!Blodprøva var også positiv![]()
noen som har noen oppdateringer jeg kan ha gått glipp av? ikke så lett å henge med kjenner jeg![]()
Gjorde det nå nettopp så det går fint altsåSorry, jeg var vist flyttet(never mind)
På 46Så herlig!Fikk du vite hva HCG var på?
![]()

Sender gode tanker for at alt går braIkke vært veldig nervøs i denne prosessen enda, men nå... dagen før innsett kjenner jeg at nervene er i spenn!![]()