Oktober 2018

For berg- og dalbane dette er. Gratulerer til dere som har fått positiv test denne runden! [emoji2] Til deg (dere?) som fikk avbrutt forsøk - jeg vet hvor j..... kjipt det er. Det har hatt noen av de rundene selv.

Av fem egg ut hos meg var 3 modne til å befruktes, to igjen i dag, nå må vi ringe i morgen tidlig. Innsett i morgen eller fredag HVIS de utvikler seg som de skal. Forbereder meg på det verste, klarer ikke å slappe av før minst ett er plassert tilbake.

863F8EDC-9620-4640-8186-E82E8BE30598.jpeg
Sterkere strek i dag 10 dpo, men klarer ikke helt å tro på det enda:woot: dere ser den dere også ikke sant? Jeg har ikke fått streksyn?:wacky: fortsetter å ta tester fram mot ikm:p

For berg- og dalbane dette er. Gratulerer til dere som har fått positiv test denne runden! [emoji2] Til deg (dere?) som fikk avbrutt forsøk - jeg vet hvor j..... kjipt det er. Det har hatt noen av de rundene selv.

Av fem egg ut hos meg var 3 modne til å befruktes, to igjen i dag, nå må vi ringe i morgen tidlig. Innsett i morgen eller fredag HVIS de utvikler seg som de skal. Forbereder meg på det verste, klarer ikke å slappe av før minst ett er plassert tilbake.
For en thriller! Håper virkelig de to som fortsatt er i kappløpet galopperer på. Masse lykke til:Heartred

Jaa! Jeg slenger meg på den! Vil gjerne være ruger i lang tid fremover! :)
Ruge sammen til sommeren :)
Merkelig tanke altså, å ha noe i magen som vokser... :angelic:

Veldig merkelig! Helt surrealistisk faktisk!
Vi ruger sammen til sommeren a ;)
Du og jag, du og jag :D
Første forsøket ditt? Jeg har gått helt i surr jeg, er så mange og litt ny her inne. Så litt forvirra :sorry:

Back
Topp