Oktober 2018

Da har jeg hatt uttak. Fikk ut 8 egg [emoji1319]Så spent på Tlf i morgen! Å hvor mange som holder til blasto[emoji173]️Testdag 2 november. Inngrepet gikk greit men ikke akkurat behagelig[emoji85] Veldig godt tatt i mot der[emoji173]️ Innsett til onsdagen om alt går bra[emoji1319]

Last edited:
Da har jeg hatt uttak. Fikk ut 8 egg [emoji1319]Så spent på Tlf i morgen! Å hvor mange som holder til blasto[emoji173]️Testdag 2 november. Inngrepet gikk greit men ikke akkurat behagelig[emoji85] Veldig godt tatt i mot der[emoji173]️ Innsett til onsdagen om alt går bra[emoji1319]
Gratulerer så mye:) Håper mange blir befruktet!!!

Takk! Se sa testdag 16 dager etter innsett, det syns jeg var lenge til[emoji23] Tester nok før det!
Haha ja det kommer ikke jeg heller til å klare!!! Har bestilt 5 tidligtester og 10 graviditetstester og 1 digital. Så jeg kommer ikke til å klare å styre meg!!

Haha ja det kommer ikke jeg heller til å klare!!! Har bestilt 5 tidligtester og 10 graviditetstester og 1 digital. Så jeg kommer ikke til å klare å styre meg!!

Jeg har et lite lager med strimler og 2 digitale [emoji23] Testdag på en fredag men rester nok starten av uka.

Jeg har et lite lager med strimler og 2 digitale [emoji23] Testdag på en fredag men rester nok starten av uka.
Når har du tenkt å starte å teste? Hører folk snakker om at ovitrielle sprøyta kan gi falsk positiv så vil ikke starte for tidlig.

Når har du tenkt å starte å teste? Hører folk snakker om at ovitrielle sprøyta kan gi falsk positiv så vil ikke starte for tidlig.

Ja den kan gi falsk positiv i 10 dager fra den er satt, så blir ikke før en stund etter det i hvert fall :) Må se litt hvor lenge jeg klarer å holde meg.

Oppdatering!

Ruger!!
Donorprøver2018 - B2 (12år med annen mann) - IVF - Medicus Trondheim - Gonal-F 27/9 + Orgalutran 30/9 - uttak 8/10 - 7 modne egg ut - innsett av Morula 12/10 - testdag 23/10 (men tester selvfølgelig før ;)
Vært masse flotte oppdateringer i dag
:Heartred
Skal skrive inn alle når jeg kommer hjem

noen som har noen oppdateringer jeg kan ha gått glipp av? ikke så lett å henge med kjenner jeg :bag:

Da venter jeg på innsett om alt går bra[emoji173]️ Så spent på antall blasto om jeg får noen på frys også.

Back
Topp