Oktober 2018

Jeg sliter også med å få inn cyclogest. Må ta den liggende nå. Nesten så jeg vurderte å bruke concieve plus glidemiddel for å få den inn :p
Dumt at Crinone bare er stav kanskje, for den er skarp og jeg har skåret meg inne der før.
Er så trangt, at det å tørke seg etter at jeg har tissa også er ett problem :oops:

Hahaha, kanskje det du skal prøve på, jeg har og det glidemiddelet liggende :p

Det er, enn så lenge, redd for at det tar seg opp...
Men ikke fått beskjed om noe bødninger jeg, så kanskje jeg skal senke skuldra litt igjen...
Herregud, får jo puls i 250 jo :rolleyes:
Så lenge det ikke tar seg opp i blødningene så er det bare å slappe av. Husker godt panikken jeg fikk, dro til legevakten og var super stressa. Lest at ca 25% vil oppleve blødninger en gang i løpet av svangerskapet. Jeg fikk da jeg var 7-8 uker på vei.

Kun 2 av 8 egg befruktet[emoji24] Var så optimist i går huff! Tørr ikke håpe for mye, blir bare vanskeligere å takle om dette går dårlig...Nå håper jeg at vi ikke får noen ny Tlf før planlagt innsett på onsdagen[emoji173]️
Fremdeles 2 potensielle gullegg :) så masse håp er der enda ;)

Så lenge det ikke tar seg opp i blødningene så er det bare å slappe av. Husker godt panikken jeg fikk, dro til legevakten og var super stressa. Lest at ca 25% vil oppleve blødninger en gang i løpet av svangerskapet. Jeg fikk da jeg var 7-8 uker på vei.
Prøver så godt jeg kan :) Skal på hobby treff om en times tid, og være borte i hele dag. Så håper ikke det tar seg opp.
Huff, dette er ikke det jeg vil nå kjenner jeg...

Prøv å kos deg på treff :) er med her og krysser alt for at det går fint. Klem
Skal prøve på det :) Tenke på noe annet.
Har satt på ett bind, sånn i tillfelle.

Jeg er kjempe sår av lutinusen. Så rosa på papiret vil jeg heller tenke er av progesteron støtten! Men skjønner at man blir bekymret veldig godt! Klem:Heartred
Kanskje det bare er det. Til nå så har det kun kommet mørke klumper av den. Men nå kommer det rosa, ferskt blod.
Håper det gir seg fort.

Hvordan er testene da?
De er som før. Kunne ha tenkt meg sterkere, men fra 14 til 16 var de sterkere, og fra i går til i dag ganske like.
Vurderte å ta en digital i dag tidlig, men siden det kom blod, så sparte jeg den.

De er som før. Kunne ha tenkt meg sterkere, men fra 14 til 16 var de sterkere, og fra i går til i dag ganske like.
Vurderte å ta en digital i dag tidlig, men siden det kom blod, så sparte jeg den.
Hmm. Vanskelig å si. Hvis det fortsetter kan du jo ta ny blodprøve[emoji1303] få se testene da? Kan sende meg et annet sted og om du ikke vil legge ut her.

Kanskje det bare er det. Til nå så har det kun kommet mørke klumper av den. Men nå kommer det rosa, ferskt blod.
Håper det gir seg fort.

Dette opplevde jeg også med crinone ved forrige graviditet, altså både rosa rester og brune/mørke rester. Jeg ble selvfølgelig livredd, men det gikk helt fint, og ungen er nå 4,5 år :) Jeg google meg i hjel og kom fram til at det var crinonen som forårsaket det. Slimhinnene kan visst bli veldig skjøre av den.

Jeg har dagbok på kvinneguiden.no, og dersom du ønsker det så kan du gå inn der å lese hvordan jeg opplevde det samme som deg ang blod i crinonen. Du finner det litt ned på denne siden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/376828-viktoria-sin-dagbok/?page=17

Kos deg på helgetur! :happy:

Last edited:
Sånn ser de ut. Nederste i går og øverste i dag.

Vedlegg

• collage-1539391557863.jpg
    collage-1539391557863.jpg
    225,9 KB · Visninger: 144
Hmm. Vanskelig å si. Hvis det fortsetter kan du jo ta ny blodprøve[emoji1303] få se testene da? Kan sende meg et annet sted og om du ikke vil legge ut her.
Spørs om jeg spør pent om blodprøve om det fortsetter ja. Men får slappe av og senke skuldra og bare se ann.

Dette opplevde jeg også med crinone ved forrige graviditet, altså både rosa rester og brune/mørke rester. Jeg ble selvfølgelig livredd, men det gikk helt fint, og ungen er nå 4,5 år :) Jeg google meg i hjel og kom fram til at det var crinonen som forårsaket det. Slimhinnene kan visst bli veldig skjøre av den. Så slapp av og kos deg på helgetur! :happy:
Veldig godt å høre noen solskinnshistorier også :)
Håper det bare er hormonelt :)

I dag er jeg 11 dpo, og jeg testa selvfølgelig i dag også. Jeg ser heldigvis en tydelig strek og føler at nå kan jeg slippe jubelen løs! :happy093

MÅ jeg teste på 14dpo også? Det er jo da jeg egentlig skulle teste i følge Hausken. Godkjenner de positiv test 11dpo mon tro?

Vedlegg

• IMG_20181013_125308.png
    IMG_20181013_125308.png
    583,4 KB · Visninger: 121
Back
Topp