Første her også, så da er vi liktJa, første forsøket!Tiden kan godt gå veldig fort de neste ukene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første her også, så da er vi liktJa, første forsøket!Tiden kan godt gå veldig fort de neste ukene
![]()
Ja absolutt! Aner jo virkelig ikke hva jeg går til! Veldig nervepirrende!Første her også, så da er vi liktEkstra spennende når man ikke har prøvd det før.
Men jeg angrer absolutt ikkeJa absolutt! Aner jo virkelig ikke hva jeg går til! Veldig nervepirrende!![]()
Nei, angrer ikke et sekund!Men jeg angrer absolutt ikkeKan godt gjøre det igjen. Men håper jeg slipper før søskenforsøk nå
![]()
Bare hoppe til midten av desember, da er jeg over 12 uker... Hehe. Men trenger kanskje de ukene for å bli klar til jul og.Nei, angrer ikke et sekund!nå er det bare å håpe på at alt går bra til juli
![]()
Så bra eggene klarte seg!gratulerer som rugerTo egg inn av middels kvalitet i dag

Så kjektPå dag 3 er fortsatt 5 av 7 egg med, å de er visst av topp score!!!! Innsett i morgen formiddag
hun mente muligheten for frys på lørdag, var veldig stoor! Jeg er snart ruger![]()
Ta begge to i kveld du. Man kan ta to på en gang om man har glemt.Iiiik! Glemte middagsdosen min med lutinus hjemme og har dratt på jobb. Er ikke hjemme før halv elve i kveld. Hvor krise er det å hoppe over en dose?![]()
Tusen takk for svar!Ta begge to i kveld du. Man kan ta to på en gang om man har glemt.

Jeg ville nok gjort detJeg har to pakker lutinus etter sist forsøk. Har nå innsett i naturlig syklus. Ville dere tatt lutinus selv om jeg ikke har fått beskjed om det?![]()
Jeg har to pakker lutinus etter sist forsøk. Har nå innsett i naturlig syklus. Ville dere tatt lutinus selv om jeg ikke har fått beskjed om det?![]()
Prøvde å ta bilde for å spørre hva dere syns, men det synes så mye dårligere på bilde at jeg tror ikke dere ser noenting.Så spennende! Jeg hadde ikke supertydelig strek i dag (11dpo) men digitaltesten slo ut i dagJeg er på høstferie så har ikke fått kommentert så mye som jeg ønsker her inne.
Jeg fikk jo negativ test 7dpo. 8dpo syns både mannen og jeg at vi kunne skimte en strek etter tiden var gått ut. 9 dpo (torsdag) syns jeg at jeg klarer å skimte en strek som kom før tiden var gått ut. Og jeg syns den er litt sterkere enn den fra dagen før. Så nå blir det spennende å teste fredag morgen. Da er jeg 10dpo![]()
Prøvde å ta bilde for å spørre hva dere syns, men det synes så mye dårligere på bilde at jeg tror ikke dere ser noenting.
gleder meg til oppdatering fra degGratulerer!! Så mange som blir gravide i oktober daVis vedlegget 27774111 dpo og denne slo ut i dag
nå håper jeg at kg kan ruge sammen med dere andre som har fått positivt fram mot juni
![]()
Håper jeg følger etter i slutten av mnd
Wooohooo... se på den flotte testen der. Så kjektVis vedlegget 27774111 dpo og denne slo ut i dag
nå håper jeg at kg kan ruge sammen med dere andre som har fått positivt fram mot juni
![]()