Tenker på deg Bra det virker som alt er ute straks, så kan kroppen ta imot en ny spire! Krysser fingrene for deg at det blir full klaff snart!
Det hadde vært veldig fint. Håper og håper
Har du fått begynt med Vitex ennå eller avventer du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker på deg Bra det virker som alt er ute straks, så kan kroppen ta imot en ny spire! Krysser fingrene for deg at det blir full klaff snart!
Mange klemmer! Håper neste spire sitter raskt og helt til mål!
Så bra du fikk ordning på det! Håper el viser seg og neste forsøk er rundt hjørnet
Blir spennende med IVF da. Uke 11 er ikke så lenge til heller, heldigvis. Og er dere riktig heldige kan spiren sitte før den tid også ja, det blir spennende å se hvor lang tid det tar før syklus er på plass for oss begge. Har du sluttet å spotte? Jeg har fortsatt litt. Usikker på om jeg burde ta en sjekk?, men testene synker jo fint, så ser jo greit ut foreløpigTenker vi venter til jeg har hatt en mens først, om kroppen følger sin gamle syklus omtrentlig (blir interessant å se) så bør den dukke opp om et par ukers tid.
Ja, IVF -here we come.. forsamtale uke 11, spent på hvor mange ukers venting det blir før oppstart. Tilhører Porsgrunn. Hovedsaklig mannlig faktor, men jeg har høy AMH.. så mistenker selv uoppdaget pco.
God klem til deg Dipsy
Blir spennende med IVF da. Uke 11 er ikke så lenge til heller, heldigvis. Og er dere riktig heldige kan spiren sitte før den tid også ja, det blir spennende å se hvor lang tid det tar før syklus er på plass for oss begge. Har du sluttet å spotte? Jeg har fortsatt litt. Usikker på om jeg burde ta en sjekk?, men testene synker jo fint, så ser jo greit ut foreløpig
Jeg avventer siden jeg venter på blodprøvesvar fra gyn Kan jo tenkes jeg skal på medisiner eller noe, så greit å finne ut av førstDet hadde vært veldig fint. Håper og håper
Har du fått begynt med Vitex ennå eller avventer du?
Skjønner det, er nok lurt å vente til en mens ettersom du fikk infeksjon.Spotter ennå her.. bare brunt. Så stresser ikke med det. Har igjen halve antibiotikakuren.. så ikke noe sex her på ennå en drøy uke.
Er dine tester så godt som negative nå?
en sjekk for å se med egne øyne at slimhinnen er fin, kanskje EL på gang.. pleier du dra privat på sjekk her eller?
Åh, det er gode nyheter Hurra!Beklager at jeg er treg på svar her jenter, har vært i kjelleren igjen.. blir helt tom da.
Men, nå skjer det noe! Porsgrunn ringte i dag. Vi får komme inn på forsamtale på mandag det føles bra! Så får vi tatt prøver av mannen og lagt en plan. Regner med å vente en syklus før oppstart, men kanskje april?
Beklager at jeg er treg på svar her jenter, har vært i kjelleren igjen.. blir helt tom da.
Men, nå skjer det noe! Porsgrunn ringte i dag. Vi får komme inn på forsamtale på mandag det føles bra! Så får vi tatt prøver av mannen og lagt en plan. Regner med å vente en syklus før oppstart, men kanskje april?
Åå, da er oppstart rett rundt hjørnet! Hurra! Så spennendeBeklager at jeg er treg på svar her jenter, har vært i kjelleren igjen.. blir helt tom da.
Åå, da er oppstart rett rundt hjørnet! Hurra! Så spennende
Det her blir bra!Ja, det gav et lite energiboost den forsamtalen nå er vi innafor.
Nå er det bare å vente på TR, og oppstart av Letrozol igjen, så syklus kommer i rute.
Har fått lavdose kort protokoll pga høy AMH. Menopur + Letrozol, Fyremadel og Lutinus.
Er spent..!
Så spennende! Nå skal det bli babyJa, det gav et lite energiboost den forsamtalen nå er vi innafor.
Nå er det bare å vente på TR, og oppstart av Letrozol igjen, så syklus kommer i rute.
Har fått lavdose kort protokoll pga høy AMH. Menopur + Letrozol, Fyremadel og Lutinus.
Er spent..!
Ja, det gav et lite energiboost den forsamtalen nå er vi innafor.
Er spent..!
Wow, så utrolig generøst! Det er virkelig litt av en gave heia mens!!Dag 36 etter cytotec og ingen mens foreløpig. Håper den i alle fall kommer iløpet av en ukes tid, så jeg får startet på Letrozol. Er klar for å komme det skrittet videre nå
Har et lite jubelrop og da! Svigers har gitt tilbud om å finansiere hele første forsøket, så da slipper vi tenke på kostnader med det første veldig generøst.