Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en fin testrekke er noen dager bak deg, så er innom og sjekker om det ser noenlunde likt ut her ogsåEn liten oppdatering her da PP 11 og ett helt år er gått
Fra 9 til 19 dpo.. testorama
Har tatt jto hcg prøver også, 13 dpo på 56 og 16 dpo 477.
Vis vedlegget 344383
Fine streker
Gratulerer med den nydeligste testrekken jeg har sett på lenge
Åååå er du gravid næmmen gu så gøy gratulerer så utrolig mye
For en fin testrekke er noen dager bak deg, så er innom og sjekker om det ser noenlunde likt ut her også
Gratulerer så mye med spire i magen
Åååå så fin julegave! Gratulerer!!!
Ja, dette er kjempeflotte tester! Ser du på annenhver, er der jo virkelig tydelig stigning Neste cbd blir med 3+Åå tusen takk..! Synes du det altså...? var så på tuppa siden det økte så treigt. Men det ser jo fint ut nå, da.
Venter bare på 3+ på digital, har fått 2-3 tre ganger senest i går 5+0. Er raka opp for cbd, så må uansett vente til mandag.
En liten oppdatering her da PP 11 og ett helt år er gått
Fra 9 til 19 dpo.. testorama
Har tatt jto hcg prøver også, 13 dpo på 56 og 16 dpo 477.
Vis vedlegget 344383
Tusen takk Vet du, jeg har tatt så mange tester at rekka mi ikke henger sammen har lagt ut noen i dagboka. Har vært litt bekymret for at de ikke stiger etter boka, så det er fint å ha noe å sammenligne med. Håper vi begge får spirer som sitter helt til målTakk.. Gravidhjernen her husker ikke om du har blitt gratulert av meg før. Gratulerer så mye med spirende håp i magen til deg og og del gjerne rekka di .. blir jo nysgjerrig nå da.
Mange klemmer!Skal få samtaler med jordmor denne uken, tenker det er et bedre alternativ enn psykolog i dette tilfellet. Trenger det nå for å komme meg opp igjen.
Og tester for å se at hcg synker
Vis vedlegget 346976
Vis vedlegget 346977
vurderer å bestille en time hos privat gyn i slutten av uka for å sjekke ståa.
Mange klemmer!