Nr 5.

En liten oppdatering her da :santa PP 11 og ett helt år er gått

Fra 9 til 19 dpo.. testorama:salut
Har tatt jto hcg prøver også, 13 dpo på 56 og 16 dpo 477.

89369C4A-5C03-4743-8926-CEA26054F490.jpeg
 
Gratulerer med den nydeligste testrekken jeg har sett på lenge:D:blob6:love7
 

Gratulerer med den nydeligste testrekken jeg har sett på lenge:D:blob6:love7

Åå tusen takk..! :Heartpink Synes du det altså...? var så på tuppa siden det økte så treigt. Men det ser jo fint ut nå, da.

Venter bare på 3+ på digital, har fått 2-3 tre ganger :wacky: senest i går 5+0. Er raka opp for cbd, så må uansett vente til mandag.
 
For en fin testrekke ❤️ er noen dager bak deg, så er innom og sjekker om det ser noenlunde likt ut her også :joyful:

Takk..:Heartred:Heartred Gravidhjernen her husker ikke om du har blitt gratulert av meg før. Gratulerer så mye med spirende håp i magen til deg og:love7 og del gjerne rekka di .. blir jo nysgjerrig nå da.
 
Åå tusen takk..! :Heartpink Synes du det altså...? var så på tuppa siden det økte så treigt. Men det ser jo fint ut nå, da.

Venter bare på 3+ på digital, har fått 2-3 tre ganger :wacky: senest i går 5+0. Er raka opp for cbd, så må uansett vente til mandag.
Ja, dette er kjempeflotte tester! Ser du på annenhver, er der jo virkelig tydelig stigning :) Neste cbd blir med 3+♥️
 
Så fine streker! Hurra :D
 
Takk..:Heartred:Heartred Gravidhjernen her husker ikke om du har blitt gratulert av meg før. Gratulerer så mye med spirende håp i magen til deg og:love7 og del gjerne rekka di .. blir jo nysgjerrig nå da.
Tusen takk ❤️ Vet du, jeg har tatt så mange tester at rekka mi ikke henger sammen :hilarious: har lagt ut noen i dagboka. Har vært litt bekymret for at de ikke stiger etter boka, så det er fint å ha noe å sammenligne med. Håper vi begge får spirer som sitter helt til mål ❤️:love7
 
Skal få samtaler med jordmor denne uken, tenker det er et bedre alternativ enn psykolog i dette tilfellet. Trenger det nå for å komme meg opp igjen.

Og tester for å se at hcg synker

C8E140CB-27A5-47BF-B315-6846DFBB099F.jpeg


4BD4FAA4-7791-488F-8D9C-A1BB4FE53474.jpeg



vurderer å bestille en time hos privat gyn i slutten av uka for å sjekke ståa.
 
Back
Topp