Nr 5.

Hvordan går det med deg? :Heartred

Hei hei :chicken: 10+4 i dag. Oppblåst som juling ennå.

Formen har vært variabel, men etter et par uker på xonvea (maksdose) så letta kvalmen betraktelig. Er ennå mye trøtt da. Men det kan jeg leve med.
Nå er vi på ferie i 37 grader.. trøtt, tung og varm :knegg: .. kjenner det er en nedtur å ikke kunne nyte spekematen eller vin! :oops: Men utover det går det greit.

OTUL om 14 dager.

Takk som spør:Heartred:Heartred

12+4, søvnløs på grunn av otul og nipt til mandag.

Er skikkelig engstelig for kromosomfeil (pga min alder).. har lyst til å Google statistikk, men samtidig ikke. Får meg ikke til å gjøre det.
Lillefrøken må være hjemme med pappaen, så reiser alene. Orker ikke dårlige beskjeder alene igjen… :bag:

13+0, Otul og nipt unnagjort.

Lord.. helt utrolig hvor nervøs man kan bli. Var på nippet til å kaste opp i bilen på vei bort.. helt panikk:bag:

Håpet på å få en av de fine ultralydjordmødrene jeg har vært hos tidligere, men det ble det ikke. Noen av de er bare kliniske og kalde.. jaja.

Men hun fikk gjort screening, neseben og nakkemål var flotte. Satt frem en dag, og tok blodprøver. Hun synes det kunne se ut som jente, men var vanskelig å se ennå.

IMG_7916.png

Lettet, men samtidig er dette fremdeles så veldig uvirkelig. Når skal den uvirkelighetsfølelsen passere..? Når jeg kjenner liv kanskje..?

23+3
Termin 22.02.25

Nå var det veldig lenge siden sist oppdatering:bag: har vært travelt med innkjøring av minstemor i bhg.. og forkjølelsene har stått i kø siden. Syke både hun og jeg, mannen er på seminar.. tunge dager:dead: men, det går over.
Nå sparker Tidemann hardt og fint :joyful: det har endelig blitt virkelig at vi skal få en liten gutt til. Lille «Ti» :Heartred
5 åringen gleder seg masse masse.. og er så glad det blir en til på guttelaget :hilarious:

Tenker å bestille 3D/4D UL om ikke så mange uker, er så spent på å få se han.. klarer ikke vente:love7

23+3
Termin 22.02.25

Nå var det veldig lenge siden sist oppdatering:bag: har vært travelt med innkjøring av minstemor i bhg.. og forkjølelsene har stått i kø siden. Syke både hun og jeg, mannen er på seminar.. tunge dager:dead: men, det går over.
Nå sparker Tidemann hardt og fint :joyful: det har endelig blitt virkelig at vi skal få en liten gutt til. Lille «Ti» :Heartred
5 åringen gleder seg masse masse.. og er så glad det blir en til på guttelaget :hilarious:

Tenker å bestille 3D/4D UL om ikke så mange uker, er så spent på å få se han.. klarer ikke vente:love7
Tidemann er sååååå fint ❤️ gratulerer med lillebror ❤️

Tusen takk :Heartred Ja, har vært liiit frem og tilbake med navnet. Redd det kan bli et «mobbenavn».. men samtidig synes jeg det er veldig fint, og vi har kalt han det i fler mnd. blir rart å endre på det nå

IMG_9465.jpeg

IMG_9463.jpeg

Da var 3D UL unnagjort 27+1, Tidemann var heller ikke veldig ivrig på å bli tatt bilder av :hilarious: ..jaja. Men det var nydelig å se han likevel. Lå å suttet på alt han fikk tak i av hender, navlestreng, og gjemte seg inn mot morkaken.
Foreløpig likner han kanskje mest på storesøster. Gleder meg til å se han.. men har ikke tid til noen tidlig ankomst her.
Har så vilt mye å få i orden først.. :bag:
Bekkensmerter og vond korsrygg setter en brems på alt.. så mannen må jobbe for to.

Back
Topp