På tide med en liten oppdatering her
36+2, og som jeg skrev i forrige post - fremdeles ikke tid til tidlig ankomst…
Men nå blir det sånn. Var på vekstkontroll for et par dager siden, og der ble han estimert til 3400g. Har to fødsler med vanskelig skulderforløsning tidligere, så legen satt meg opp på igangsetting allerede på mandag (!!)
Den var jeg virkelig ikke beredt på.
De siste ukene nå før fødsel er fullbooket..
..så ble ganske satt ut og stresset. Men prøver å forsone meg med det.
Mest engstelig for å være lenge borte fra barna hjemme, siden risiko for gulsot er høyere når lille blir forløst tidligere. Skal snakke med legen som tar ny ul på mandag.
..har stormriene liiitt for friskt i minnet fra sist fødsel i 22.. men må minne meg selv på at den lengste tiden ved igangsetting er ventetiden. ..så krysser jeg fingrene for at mannen får blitt med på fødsel.. har en toåring som ikke kan legges av andre enn meg.. til nød pappaen etter fler timer med kaos
absolutt min egen skyld, da vi samsover og ammer om kveldene. Men den nærheten til henne angrer jeg ikke på
Håper hun tilgir mamma for tiden jeg er borte fra henne.. heldigvis har man to pupper si
snart med melk i og. Og vi gleder oss selvsagt til lille Tidemann kommer.. selv om det ikke høres sånn ut i innlegget her