Nr 5.

2 timer igjen å vente… :smiley-angelic001 Klokka står jo helt stille?! :smiley-ashamed004
 
Og nå ser den svakere ut…. Er på mindre konsentrert urin, men. Hater den første usikre tida big time :bag:
 

Vedlegg

  • IMG_6748.jpeg
    IMG_6748.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 29
Last edited:
Tok ny hcg i dag igjen, mange mange timer til kl blir 21:05 :smiley-ashamed004

Hadde en test igjen i skuffen og ser det er en dyestealer i dag, 19 dpo. Det lover jo godt da:Heartred
Første milepel nå er god stigning på hcgprøven. Hvert lille steg på veien :Heartred

IMG_6803.jpeg
 
Status på Fürstpasient fremdeles «Under arbeid» :bored: Så utålmodig…! Kommer nok ikke inn før i morgen da
 
Status på Fürstpasient fremdeles «Under arbeid» :bored: Så utålmodig…! Kommer nok ikke inn før i morgen da
Haha, kjenner til den. Tror jeg var innom fürst hvert femte minutt hver gang jeg var i samme situasjon. Tror ikke du trenger tallene for å se at dette går bra, du har veldig lovende tester ❤️
 
Haha, kjenner til den. Tror jeg var innom fürst hvert femte minutt hver gang jeg var i samme situasjon. Tror ikke du trenger tallene for å se at dette går bra, du har veldig lovende tester ❤️

Ja omtrent hver 5 minutt :hilarious: takk, ja det ser lovende ut så langt. Håper håper.. :Heartred
 
Hurra!
 
Back
Topp