Nr 5.

:Heartredsøte dere da.. fint å ha et forum igjen å skrible i.

Ny test nå, ingen antyding. Håpet er ikke ute før om et par dager.. men tviler.

IMG_6611.jpeg
 
Dagens

IMG_6628.jpeg


Måtte ta 3 stk.. og det er strek på alle :nailbiting:
10 dpo i dag om egget slapp 24 t etter peak.. og pleier å teste svakest på morgenurin. Tester mer i kveld:Heartred
 
SE DA :woot: jeg saaa jo du hadde drukket altfor mye! De CB testene der er jo ikke de beste heller, men så fin strek på ms !!
Drister meg til å si gratulerer:cool::love017

Hadde visst det :laughing002 det er veldig tydelige streker på ms, og har noen pakker som skal brennes av jevnt og trutt :angelic:

Takker veldig lavt og forsiktig.. vi får krysse fingrene og se.

Har i alle fall dundrende hodepine og er trøttere enn trøttest av symptomer så langt
 
Hadde visst det :laughing002 det er veldig tydelige streker på ms, og har noen pakker som skal brennes av jevnt og trutt :angelic:

Takker veldig lavt og forsiktig.. vi får krysse fingrene og se.

Har i alle fall dundrende hodepine og er trøttere enn trøttest av symptomer så langt
Krysser alt jeg har for at dette går veien :Heartred ! Det er gode tegn det så langt:woot:
 
Gratulerer så mye med spiren :talk017 :happy093 :love7:gen014:love017:cool05:dance008:dance011:gen014:hug007:love017:blob9:Heartblue:Heartred:Heartpink
 
Hurra! Gratulerer så mye❤️
 
Wæææææææ!!! Nei Gud bedre ❤️❤️ gratulerer så mye :talk017
Detta gikk fort! ❤️

Hvis dette holder hele veien, må jeg si det er et medisinsk mirakel:bag: men mange milepæler må passeres før jeg tør rope for høyt her :bag::Heartred
 
Hurra! Gratulerer!
 
Back
Topp